Lähetys rekisteröity logistiikkakeskus, tuleeko paketti tänään?
Postin appi ennustaa että tänään ennen klo 19 toimitus pakettitomaattiin, tänään 05 rekisteröity logistiikka keskuksessa. Tuleekohan paketti tänään? Onko teillä toimitusaika-arviot pitänyt paikkaansa? On jenkeistä tilattu tuote ja olen nyt yli kuukauden odottanut kun sielläpäässä kesti ikuisuuden. Nyt sormet jo syyhyää päästä repimään paketti auki!
Kommentit (14)
Todennäköisesti on maanantaina sitten automaatissa, jos vanhat merkit pitää paikkaansa.
Niin Posti kuljettaa vai? Sanoisin, että loppiaiseen mennessä löytää perille.
Tulee tai ei tule. Riippuu miten kaukana tuo logistiikkakeskus on kodistasi. Se kun saattaa käydä mutkan vielä lähemmässä logistiikkakeskuksessa ja / tai paikallispostissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoden?
Älä typeriä kysele! Sitä tiedä posti itsekään.
Veikkaa et tänään klo 16 jälk tai huomenna.
Arviot on pitäneet mulla aina paikkansa, mutta tuosta logistiikkakeskuksesta kyllä kuluu mulla yleensä päivän verran vielä.
Lycka till!
Meille kävi niin, että useiden kuukausien odotuksen jälkeen tuli arvolähetyksen tullimaksu maksettavaksi ja Postin sen jälkeen piti toimittaa se meille.
Eipä toimittanut. Arvolähetys katosi mystisesti. Jakaja oli kirjannut sen vastaanottajalle toimitetuksi, mikä on emävalhe. Me emme sitä ainakaan ole vastaanottaneet. Yhtään yhteydenottoa jaosta - esim. soittoa etukäteen lähetyksestä, tekstaria tai mailia - ei meille tullut missään vaiheessa.
Useat soitot Postin "asiakaspalveluun" kaikuivat kuuroille korville. Ei haluttu selvittää, onko kyseiseen jakajaan oltu yhteydessä ko. asiassa, onko hänen vilpillisellä toiminnallaan seuraamuksia. Jne. Jne.
Posti ei ottanut mitään vastuuta katoamistapauksesta. Tuntui jopa siltä, että syyllinen löytyy lähetyksen tilaajapäästä eli meistä.
Lopulta "asiakaspalvelija" vain kehotti kääntymään Amazonin puoleen. Sielläkään ei kuin pahoiteltiin paketin katoamista tullin jälkeen.
Tämä on ollut uskomaton kokemus! Ja hyvä tulonlisä viekkaalle jakajalle!
Kuinkahan paljon rikollista ainesta työskentelee jakajissa?
Logistiikkakeskus taitaa olla Vantaalla, minä keskiespoossa. Tosiaan appi sanoo että tänään 19 mennessä "toimitusennuste". Tylsää jos höpöhöpö toimitusarvio, eihän tuolla sitten ole mitään arvoa jos se heittää päivillä.
Kiitos kokemuksista
-ap
Oon postinlajittelija ja kukaan sieltä ei ainakaan pölli mitään. Se ei ole mahdollista. Meitä vartioidaan. True story.
Mikä ihmeen ennuste? Säätiedotuksia ennustetaan ja maksettu postikuljetus toimitetaan sovittuna päivänä sovittuun paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ennuste? Säätiedotuksia ennustetaan ja maksettu postikuljetus toimitetaan sovittuna päivänä sovittuun paikkaan.
Oli pakko takertua? Varmaan ymmärsit mitä tarkoitin, kuitenkin olin maininnut sanan "toimitusaika-arvio" myös. Se oli sana joka luki postin sovelluksessa, ennuste sanan kirjoitin itse kauppajonosta käsin. Onko sulla muita todella viisaita kysymyksiä?
Paketti tuli automaattiin! Eli postin ENNUSTUS piti tälläkertaa paikkansa! :)
Help