Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen 15v vanhempaan mieheen parisuhteessa

Vierailija
27.06.2019 |

Kirjoitin tänne joskus aiemmin tilanteestani;

Olen naimisissa ihanan miehen kanssa, ei mitään ongelmia suhteessa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen ihastunut henkilöön, jonka kanssa olen joutunut asioimaan työn merkeissä 2-3 x kuukaudessa pian vuoden ajan. Lisäksi joudumme asioita hoitamaan sähköpostilla & soittamalla.
Tämä mies on varattu, jokin aikaa sitten eronnut ja nyt uudessa suhteessa.

Ihastukseni on minua 15v vanhempi.

Tapaamisemme tämän henkilön kanssa ovat täynnä hyvää kemiaa ja sähköä. Mitään ei ole tapahtunut eikä varmasti tapahdukaan, olemme molemmat siihen liian ”moraalinvartijoita”.

Tilanne on kamala, sydän pakahtuu enkä voi kenellekään tietenkään puhua tästä. Huh. Kuitenkin hän pyörii mielessäni koko ajan ja vain odotan koska näen hänet jälleen. :/

Asia selkiytyi vähän aikaa sitten... hän on kiinnostunut myös minusta. Koska olemme molemmat tahoillamme suhteessa, en tiedä mitä tehdä. Emme puhuneet muuta.

Asian selviäminen oli mielestäni kuitenkin hyvä, oli hyvä tietää etten ole kuvitellut koko hommaa omassa päässäni.

Miten tästä eteenpäin? Pitäiskö minun puhua asia selväksi vai jättää asia tähän? Ihastukseni on muuttamassa yhteen naisystävänsä kanssa ja minulla ja miehelläni harkinnassa vielä yksi lapsi... että joku ratkaisu olisi hyvä saada...

Tunne on vaan niin voimakas, etten ole koskaan kokenut vastaavaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän, onko mies kuitenkaan ”tosissaan” vai hakeeko juurikin tuota, että ihastuu siihen kliseeseen että nuorempi on häneen ihastunut....

Tekisikö hän jotain? Peruisiko muuttonsa tai suunnitelmansa naisystävänsä kanssa? Jos kaikki jatkuu kuten ennenkin - pitääkö siitä päätellä ettei ole kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut muovatakseen maailmaansa vuokseni?

Ap

Nuorta tiukkaa pildeä on hakemassa.Jos haluat panna vanhan kuppas* ukkelin kanssa, niin käy noudattamassa.Osta varmuuden vuoksi Viag*

No niin Ikis on herännyt.

Kuvottava solvaaminen alkoi.

Eikun ikis on aloittanut tämän ketjun. Sori, ei mennä halpaan

Vierailija
22/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän, onko mies kuitenkaan ”tosissaan” vai hakeeko juurikin tuota, että ihastuu siihen kliseeseen että nuorempi on häneen ihastunut....

Tekisikö hän jotain? Peruisiko muuttonsa tai suunnitelmansa naisystävänsä kanssa? Jos kaikki jatkuu kuten ennenkin - pitääkö siitä päätellä ettei ole kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut muovatakseen maailmaansa vuokseni?

Ap

Nuorta tiukkaa pildeä on hakemassa.Jos haluat panna vanhan kuppas* ukkelin kanssa, niin käy noudattamassa.Osta varmuuden vuoksi Viag*

No niin Ikis on herännyt.

Kuvottava solvaaminen alkoi.

Eikun ikis on aloittanut tämän ketjun. Sori, ei mennä halpaan

Huomenta Ikis. Kai tänäänkin solvaat miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka ikis on, mutta ap täällä kaipaisi toimintaohjeita... mitä mun kannattaa tehdä tai sanoa hänelle? En halua nolostuttaa tilannetta vaan selvitä kunnialla siitä, jos hän haluaakin jatkaa naisystävänsä kanssa, jne. Haluaisin tietää, onko meillä tulevaisuutta...

Ap

Vierailija
24/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta saa kuin 15 vuotta vanhemman miehen niin huonosti on ap:lla asiat.

Vierailija
27/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et muuta saa kuin 15 vuotta vanhemman miehen niin huonosti on ap:lla asiat.

Saisin. Vaan en halua.

Vierailija
28/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa ikiksen fiktio tälle päivälle jotta taas päästään haukkumaan keski ikäisiä miehiä.

Vierailija
30/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo se uppaaminen ikis. Kukaan ei enää tartu sun trollbaittiin.

Vierailija
31/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ikis???

Vierailija
32/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ..ihan mielenkiinnosta, miten tää selvisi että mies on ihastunut myös suhun?

Ettekö te sitten keskustellut asiasta enempää, mitä kumpikin haluaa?

Vierailija
33/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus tekee joskus kummia ja ihastumista näkee siellä täällä. Onko mies sanonut ihastuneensa sinuun ap??

Vierailija
34/59 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis: otin asian esille ja kysyin että ”mikä tää meidän juttu on, mitä mä olen sulle” niin hän mietti hetken ja sanoi että hän ei halua määritellä mua, hän ei halua ajatella koska liika ajattelu monimutkaistaa asioita.... josta pääsimme siihen että nauroimme sille kun minä aina yliajattelen työasiatkin monelta kantilta...

Sitten hän halasi minua ja sanoi että merkitsen hänelle enemmän kuin muut ja että ei halua yliajatella koska se tekee elämästä hankalaa.

Eli? Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella...

Ap

Vierailija
35/59 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/59 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
37/59 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa mielummin jopo, ponista katkeaa helpommin runko.

Vierailija
38/59 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/59 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis: otin asian esille ja kysyin että ”mikä tää meidän juttu on, mitä mä olen sulle” niin hän mietti hetken ja sanoi että hän ei halua määritellä mua, hän ei halua ajatella koska liika ajattelu monimutkaistaa asioita.... josta pääsimme siihen että nauroimme sille kun minä aina yliajattelen työasiatkin monelta kantilta...

Sitten hän halasi minua ja sanoi että merkitsen hänelle enemmän kuin muut ja että ei halua yliajatella koska se tekee elämästä hankalaa.

Ap

Aika selvä homma ettei oo susta sillä tavalla kiinnostunut, vaan antaa vain just sen verran siimaa, että saa sut pidettyä koukussa ja halukkaana, jos sattuu sua joskua tarvitsemaan. "Ei halua määritellä mua", "ei halua yliajatella asiaa" kielii juuri siitä, että haluaa pitää sut löysässä hirressä, tai vaihtoehtoisesti yritti kauniisti ilmaista ettet ole hänelle mitään muuta kuin work wife, ja että hän haluaa jatkaa oman naisensa kanssa.

Etköhän sä ole itse ottanut sen flirttailut vähän liian vakavasti. Unohda ja keskity omaan parisuhteeseesi ja elämääsi.

Vierailija
40/59 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

🤣🤣🤣🤣 Sori vaan, mut nuo jutut on Pettäjän käsikirjasta sivulta nro 1. Herää nyt oikeesti.