Ihastuminen 15v vanhempaan mieheen parisuhteessa
Kirjoitin tänne joskus aiemmin tilanteestani;
Olen naimisissa ihanan miehen kanssa, ei mitään ongelmia suhteessa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen ihastunut henkilöön, jonka kanssa olen joutunut asioimaan työn merkeissä 2-3 x kuukaudessa pian vuoden ajan. Lisäksi joudumme asioita hoitamaan sähköpostilla & soittamalla.
Tämä mies on varattu, jokin aikaa sitten eronnut ja nyt uudessa suhteessa.
Ihastukseni on minua 15v vanhempi.
Tapaamisemme tämän henkilön kanssa ovat täynnä hyvää kemiaa ja sähköä. Mitään ei ole tapahtunut eikä varmasti tapahdukaan, olemme molemmat siihen liian ”moraalinvartijoita”.
Tilanne on kamala, sydän pakahtuu enkä voi kenellekään tietenkään puhua tästä. Huh. Kuitenkin hän pyörii mielessäni koko ajan ja vain odotan koska näen hänet jälleen. :/
Asia selkiytyi vähän aikaa sitten... hän on kiinnostunut myös minusta. Koska olemme molemmat tahoillamme suhteessa, en tiedä mitä tehdä. Emme puhuneet muuta.
Asian selviäminen oli mielestäni kuitenkin hyvä, oli hyvä tietää etten ole kuvitellut koko hommaa omassa päässäni.
Miten tästä eteenpäin? Pitäiskö minun puhua asia selväksi vai jättää asia tähän? Ihastukseni on muuttamassa yhteen naisystävänsä kanssa ja minulla ja miehelläni harkinnassa vielä yksi lapsi... että joku ratkaisu olisi hyvä saada...
Tunne on vaan niin voimakas, etten ole koskaan kokenut vastaavaa.
Kommentit (59)
Anna mennä, jos siltä tuntuu. Vanhempi mies on lähes poikkeuksetta parempi valinta. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi.
Taas tämä sama. Yrittäkää nyt panostaa vähän.
Terveisin keski-ikäinen, todella, todella epätoivoinen mies.
Sama teksti, sama lässytys.
Oletko Ikis vai joku vanha äijä?
Älä nyt ainakaan vanhempaan vaihda
Mitä merkitystä tuolla miehen iällä on? Itse rakastuin itseäni yli 20 vuotta vanhempaan mieheen. Annoin mennä. Huono avioliitto oli takana eikä exällä mitään mielenkiintoa panostaa. Loppui minunkin rakkaus. Hetkeäkään enn ole katunut.
Panosta avioliittoosi. Vietä aikaa miehesi kanssa. Jospa tuo toinen mies unohtuisi.
Se mies on ihastunut sussa siihen, että sä olet ylipäätään ihastunut häneen. Siihen fantasiaan, kliseeseen.
Mistä tiedän, onko mies kuitenkaan ”tosissaan” vai hakeeko juurikin tuota, että ihastuu siihen kliseeseen että nuorempi on häneen ihastunut....
Tekisikö hän jotain? Peruisiko muuttonsa tai suunnitelmansa naisystävänsä kanssa? Jos kaikki jatkuu kuten ennenkin - pitääkö siitä päätellä ettei ole kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut muovatakseen maailmaansa vuokseni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän, onko mies kuitenkaan ”tosissaan” vai hakeeko juurikin tuota, että ihastuu siihen kliseeseen että nuorempi on häneen ihastunut....
Tekisikö hän jotain? Peruisiko muuttonsa tai suunnitelmansa naisystävänsä kanssa? Jos kaikki jatkuu kuten ennenkin - pitääkö siitä päätellä ettei ole kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut muovatakseen maailmaansa vuokseni?
Ap
Anna vttu olla.Älä pilaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
On ulos tai muu vanha ukkeli
Kukaan nainen ei kertoisi tästä asiasta näin.Ikis on lempiaiheessaan täällä, eli miten nuoret naiset suurin joukoin himoitsee jotain vanhoja ukkeleita.Omaa fantasiaansa täällä kertoo ketjusta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi täällä.
Ikis nimenomaan solvaa vanhempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nuorta tiukkaa pildeä on hakemassa.Jos haluat panna vanhan kuppas* ukkelin kanssa, niin käy noudattamassa.Osta varmuuden vuoksi Viag*
Seuraavas bisness tapaamises lettu vaan levälleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi täällä.
Ikis nimenomaan solvaa vanhempia miehiä.
Ikis himoitsee parikymppisiä ja on itse rupsahtanut Kolkyt + pappa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nuorta tiukkaa pildeä on hakemassa.Jos haluat panna vanhan kuppas* ukkelin kanssa, niin käy noudattamassa.Osta varmuuden vuoksi Viag*
No niin Ikis on herännyt.
Kuvottava solvaaminen alkoi.
Eikun suoraan ehdotat panotreffejä, niin sillä siitä pääset
Kokemuksen syvällä rintaäänellä; ANNA OLLA. Älä ruoki sitä tunnetta, älä ajattele miestä, älä haaveile. Ihastuksia tulee hyvissäkin suhteissa, olennaista on, että niille ei tehdä mitään. Maailmassa on monia ihastuttavia ihmisiä, jokaisen sellaisen perään ei pidä lähteä! Olet nyt hetken huumassa suunnittelemassa liikettä, joka tuhoaa kaksi hyvää parisuhdetta/perhettä. Oletko valmis hetken huuman takia tekemään ikäviä asioita lapsillesi, luot eroperheen, riitoja, huoltajuuskiistoja... vain sen takia, että seksi houkuttaa....
Et tunne tuota miestä lainkaan, minkälainen hän OIKEASTI on, millainen puoliso, millainen elämä arjessa tulee olemaan. Se arki nimittäin tulee väistämättä.
Tunnen muutamankin ihmisen, joka on hetken huumassa eronnut salamannopeasti ja saanut sellaisen ikävän sotkun aikaan, että sitä selviteltiin jokunen vuosi. Asiaan kuului myös poliisikäynnit ja lasut. Ja vain siksi, että piti päästä harrastamaan seksiä toisen kanssa, kun oli niin "kiimassa"....