Pakko valittaa. Ärsyttää, kun tukiperhe tartutti lapsen
Eivät kertoneet, että siellä on flunssaa. Lapselle tietysti tarttui siellä ollessa tuo ja toista viikkoa nyt köhii haukkuvaa yskää. Toivon että minulle ei tartu koska minulla on valmiiksi jo sairauksia. Ja tukiperheessä siis tiedetään etten ole perusterve. Pitäisi ilmeisesti ottaa esille, että olisi mukava etteivät tartuttaisi tauteja ts. kertoisivat tartunnoista, että voidaan perua meno tarvittaessa. Tuntuu vaan niin hölmöltä, kun mielestäni voisi olla aika itsestään selvää eikä sellainen asia, mistä pitää erikseen keskustella... Huoh.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Lapsukainen on saattanut saada flunssansa myös vaikka kavereiltaan, kaupasta tai ihan mistä vain.
Joo, mutta se on aika selvää että jos on toisen kipeän lapsen kanssa saman katon alla 24/7 kolmen päivän ajan, niin tauti tarttuu mitä todennäköisimmin. Kavereilta nyt ei välttämättä edes tartu, jos pihalla näkee hetken aikaa. Ap
Haluan itse päättää otanko riskin sairastua! Vituttaa tuollaiset itsekkäät salailijat. Meille tuli kerran jopa vieras joka oli ripulissa! Kuka helvetti lähtee kylään paskataudissa?????