Mitä ei niin aikuismaista teet, vaikka olet henkkareiden perusteella aikuinen?
Kommentit (34)
En käytä aikaa ja energiaa sen tuskailemiseen, pitääkö joku kuviteltu rouva Passiivi minua riittävän aikuismaisena tekemisteni ja elintapojeni perusteella.
Pidän lapsia ärsyttävinä ja ällöttävinä enkä halua omia.
Baarissa tulee käytyä kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa tulee käytyä kerran viikossa.
Eikö tuo ole aikuismaista? Lapset eivät saa käydä.
Juttelen pehmoleluille ja haliruttaan niitä. Ja niitä on aika paljon ;-)
Luen lasten- ja nuortenkirjoja.
Katson MTV:ltä Catfishiä ja Teen Momia. Hävettää. :D
Olen 38-vuotias.
Pelaan pc-pelejä. Ai s*akeli, olenkin dinosaurus.
Pelaan Pokemon Go:ta ja leikin kissani kanssa :)
Terv. Tytti 6 v
Piirrän ja maalaan, skeittaan, pukeudun kesäisin t-paitaan, juon edelleen limpparia, joskus herkuttelen karkeilla, katson piirrosanimaatioita, tykkään shoppailla sekä yökyläilen ja hengaan kavereiden kanssa.
En tee mitään aikuismaista.
mies40
Vierailija kirjoitti:
Piirrän ja maalaan, skeittaan, pukeudun kesäisin t-paitaan, juon edelleen limpparia, joskus herkuttelen karkeilla, katson piirrosanimaatioita, tykkään shoppailla sekä yökyläilen ja hengaan kavereiden kanssa.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mihin kesällä pitäisi pukeutua jotta olisi aikuismainen?
En yritäkään elää ns. perinteistä aikuista elämää. Käyn kyllä töissä ja maksan laskut kun on pakko, mutta muuten olen oma itseni ja teen mitä milloinkin huvittaa. Näin aion jatkaa hamaan vanhuuteen asti.
Lähes kaikki mitä teen on ei-aikuismaista.
Olen 35-vuotias, en ole koskaan käynyt töissä vaan elän perintörahoilla. En kanna vastuuta juuri mistään ja toimin pitkälti fiilisten pohjalta ja tässä hetkessä. Olen äärimmäisen hedonistinen enkä jaksa nähdä vaivaa minkään eteen, mitä en koe hauskaksi. Mieheni hoitaa kaikki ikävät juoksevat asiat.
Ainoa aikuismainen juttu mitä olen tehnyt on lisääntyminen.
Luen sarjakuvia mm. Batman, Green Lantern Corps, Teen Titans. Piirrän fanarttia ja suunnittelen tatskoja kavereille. Katson joskus animea ja pelaan Final Fantasya.
Pelaan Pokemonia gameboylla ja tietokoneella. Keräilen retropelejä ja kaikkea Ramonesiin liittyvää. Ei ole kuulemma aikuisten harrastuksia nämä 😅 On mulla varmaan jotain aikuisillekin sopivia harrastuksia mm. geokätköily ja vatsatanssi.
N29
Luen satukirjoja. Täydellinen kevennys hektiselle työlle.
Nukun patjalla lattialla ja käytän kertakäyttöastioita, kun en jaksa tiskata.