Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ei niin aikuismaista teet, vaikka olet henkkareiden perusteella aikuinen?

Vierailija
27.06.2019 |

Vastaukset pinoon.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mammat pitää tietokoneella pelaamista kovinkin lapsellisena niin joo. Wowitan ajoittain, pidän synkähköistä fantasiapeleistä kovasti, joissa on sekä haastetta, että lorea. Cosplay ois varmaan yksi harrastus, mikä aiheuttaa kanssa puistatusta täällä.  N.~30

Vierailija
22/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen ja luen lastenkirjoja. Minulla on pehmoleluja. Vollotan kissani kanssa katsoessani hömppäsarjoja tv:stä. Pidän tv-sarjamaratoneja. Pelaan Facebookissa peliä, jossa hoidetaan virtuaalilemmikkiä, ja olen laittanut kyseisen virtuaalilemmikin kuvan joskus profiilikuvakseni. Sisälläni asuu ikuinen Viisikko-lapsi, joka tykkää mysteerijutuista ja autiotaloista. Maantiellä pitää hihkua " hevosia!", jos niitä näkyy jossain pellolla. 

Tämä on enemmän salainen puoleni, josta monikaan ei tiedä. Kaikki luulevat minun olevan suurin piirtein järkevä aikuinen ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtti harrastukset joita monet " normaalit aikuiset™ " pitäisivät lapsellisina.

Vierailija
24/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirrän ja maalaan, skeittaan, pukeudun kesäisin t-paitaan, juon edelleen limpparia, joskus herkuttelen karkeilla, katson piirrosanimaatioita, tykkään shoppailla sekä yökyläilen ja hengaan kavereiden kanssa.

Mitä epäaikuismaista on t-paidoissa tai kuvataiteessa? Tai shoppailussa, ystävissä tai herkuissa?

Vierailija
25/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä ikuisista on siis kuorensa alla kuitenkin mukavuudenhaluinen lapsi :) jotenkin kivaa.

Vierailija
26/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen Muumeja.

Vierailija
27/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikin hiekkalaatikolla. Teen lähinnä kakkuja ja linnoja. Joskus myös autoille teitä ja tunneleita. En kuitenkaan ajele niillä autoilla kuin sen verran, että tiet on hyviksi todetut ja tunnelit riittävän isoja.

Vierailija
28/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lastenohjelmia ja elokuvia, esim. muumeja. Minulla on muutama pehmolelu. En muutenkaan koe olevani kunnolla aikuinen vaikka kolmekymppiä lähenee :D

Vierailija
29/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan titinallea välillä tosissaan.

Vierailija
30/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vauvojen dieetti.

Harva ymmärtää ekologisuutta.

Tämän salan kuin voisin kirjoittaa, yksinkertaista ja totta.

Suomi on kyllä ruoan legolandia.

Löytyy palikka jokaiseen ruokaan.

Vierailija
31/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piirrän ja maalaan, skeittaan, pukeudun kesäisin t-paitaan, juon edelleen limpparia, joskus herkuttelen karkeilla, katson piirrosanimaatioita, tykkään shoppailla sekä yökyläilen ja hengaan kavereiden kanssa.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mihin kesällä pitäisi pukeutua jotta olisi aikuismainen?

Asiallisesti ja edustavasti vaate etiketin mukaan. Vapaa-ajalle sopii parhaiten Casual tai SmartCasual koodi. Teepaitaan ja sortseihin pukeutuminen ei ole aikuisilta odotettavaa oikeaoppista, asiallista ja virallista etiketin mukaista pukeutumista.

Vierailija
32/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken liukumäkeä, ajan polettiautoilla, kiipeilen kiipeilyradoilla. Toki näillä reissuilla on lapsia mukana, mutta ei pakosti juuri näköetäisyydellä ja viimeksi lapsia ei polettiautot kiinnostanut niin kaverin kanssa ajeltiin kahdestaan. Kiljun ja juoksen karkuun, kun lapset rannalla roiskii yrittäessäni vasta kastautua, hetken päästä teen kostoiskun ja roiskin lapsia. Uimapatjoja ja renkaita vuorotellessa minullakin on käyttövuorot.

Kaikkea tuollaista. Kuitenkin vaikka hulluttelen ja vaikutan joskus lasten kanssa pelleillessäni jopa hölmöltä niin olen vastuuntuntoinen ihminen joka on kyennyt huolehtimaan itsestään jo 17 vuotiaana.

Vierailija
33/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä sängyssä iltapäivään asti pyjama päällä kuin joku teini. Syön myös silloin sängyssä. 40-v, työssäkäyvä, ei lapsia.

Vierailija
34/34 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyn piirrettyjä elokuvia katselen kuukausittain! 😊😍

Veikkaan, että tämä on useammankin 80- ja 90-luvulla syntyneen salainen tapa 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme