Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ananaspizzan tilaaminen todistaa ettei sinulla ole mitään hajuakaan ruokakulttuurista.

Vierailija
27.06.2019 |

Ananas ei tosiaankaan kuulu pizzaan.
Ja jos pizzeria tarjoaa sellaista niin se ei ole oikea pizzeria.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olisi hirveää olla ihminen, jolle jokin "ruokakulttuuri" on jollakin tavalla oleellista tietoa.

Ap on kuullut, (minäkin olen kuullut) että italiaanot pöyristyvät suomalaisten ananaspizzasta ja nyt leikkii ruokatietäjää ja kultturellia toitottamalla tuota yhtä "totuutta" palstalla.

Ei mene hyvin sinullakaan.

Minulla kuuluu tonnikalapizzaan aina ananas, mutta juusto ei siihen kuulu missään muodossa.

Ananas pizzassa ei todellakaan ole mikään suomalaisten juttu. Kinkku-Ananas -pizzaa on listoilla ihan kaikkialla maailmassa, ehkä nyt sitten ei missään paikassa koko Italian maalla, mutta kaikkialla muualla.

Tropicana, Americana...näillä nimillä

Vierailija
42/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna vapaapäivä ja kotona ei ole kaapeissa ruokaa... Kunhan pääsen töistä, menen ja tilaan karvakäsiturkkilaiselta kinkku-ananas-aurajuustopizzan, odotellessa haen kaupasta kaljaa (ihan perus keskikeppanaa) ja sit menen kotiin, riisun itteni (alushousut saa jäädä), rojahdan sohvalle, avaan netflixin, kaljatölkin ja pizzalaatikon, ja siinäpä se ilta meneekin.

Terv. koulutettu, esimiesasemassa oleva nainen 41-v, olisi mulla varaa ja mahdollisuuksia hienostellakin mutta...

Jos vielä maksat pizzasi luonnossa näille pizzerian herroille niin vapaapäiväsi on täydellinen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulgaari on kyllä ihanan vintage sana, tulee mieleen 50-luvun musta-valko suomifilmit.

Vierailija
44/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huomenna vapaapäivä ja kotona ei ole kaapeissa ruokaa... Kunhan pääsen töistä, menen ja tilaan karvakäsiturkkilaiselta kinkku-ananas-aurajuustopizzan, odotellessa haen kaupasta kaljaa (ihan perus keskikeppanaa) ja sit menen kotiin, riisun itteni (alushousut saa jäädä), rojahdan sohvalle, avaan netflixin, kaljatölkin ja pizzalaatikon, ja siinäpä se ilta meneekin.

Terv. koulutettu, esimiesasemassa oleva nainen 41-v, olisi mulla varaa ja mahdollisuuksia hienostellakin mutta...

Sinulla on asiat hyvin ja varmaankin on myös laatikkopäinen miesystävä?

Vierailija
45/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että aito italialainen pizza keksittiin ennen tomaatin löytämistä ameriikasta. Näin ollen tomaattikastiketta ei saa myöskään käyttää aidossa ruokakulttuurissa.

Vierailija
46/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä maksat pizzasi luonnossa näille pizzerian herroille niin vapaapäiväsi on täydellinen ;)

Juu pitääkin mennä siihen terassille odottelemaan, niin tuo kortinlukulaitteensa siihen. Vettä. puita, lokkeja, pörriäisiä riittää kyllä siinä ympärillä. Luontoa.

Vierailija
47/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on asiat hyvin ja varmaankin on myös laatikkopäinen miesystävä?

Etäsuhde, tulevana viikonloppuna ei ehditä nähdä, joten saan sikailla ja piereskellä ihan yksinäni, kunnon introvertin oma kupla -viikonloppu :). Laatikkopäisyydestä en osaa sanoa, ihan vieras termi. Sellainen vähän nörtti insinööri se on, tienaakin enemmän kuin mä.

Vierailija
48/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se on hyvää. Ananas tonnikala aurajuusto oliivi- kombo. Nam nam nam

Vierailija
49/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina kokonaisen anunaksen pitsaani ja double tseesen.

Vierailija
50/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muiden samanlaisten junttien esimies?

Vierailija
51/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko muiden samanlaisten junttien esimies?

Taidat olla aika iso *yrvänsyylä!

Vierailija
52/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas ei kuulu pitsaan.

Vierailija
53/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
54/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko se paremmaksi, jos tilaa pullon ketschuppia mukaan?

Vierailija
55/55 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko se paremmaksi, jos tilaa pullon ketschuppia mukaan?

EI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi