Ananaspizzan tilaaminen todistaa ettei sinulla ole mitään hajuakaan ruokakulttuurista.
Ananas ei tosiaankaan kuulu pizzaan.
Ja jos pizzeria tarjoaa sellaista niin se ei ole oikea pizzeria.
Kommentit (55)
Todistaa että minä uskallan tehdä mitä haluan. Minun ei tarvitse miettiä, mitä mieltä muut ovat, mikä on muotia tai milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olisi hirveää olla ihminen, jolle jokin "ruokakulttuuri" on jollakin tavalla oleellista tietoa.
Ap on kuullut, (minäkin olen kuullut) että italiaanot pöyristyvät suomalaisten ananaspizzasta ja nyt leikkii ruokatietäjää ja kultturellia toitottamalla tuota yhtä "totuutta" palstalla.
Ei mene hyvin sinullakaan.
Minulla kuuluu tonnikalapizzaan aina ananas, mutta juusto ei siihen kuulu missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi otankin pitzzaani persinkkaa.
Minä banaania ja vaahtokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa muutenkin ruokakulttuuri on todella kamalaa.
Itse olet kamala. Tunnen muuten intialaisen miehen, jonka nimi on Kamala - oletkohan se?
Vierailija kirjoitti:
ANANASPITSA ON PÄÄLLIKKÖ PITSA!
Ananaspizza on oikeaa ÄIJÄ ruokaa!
Onko ananaspizzani sinulta pois? anna kaikkien kukkien kukkia!
pizza on syrjintävapaa
Pitänee ananaspizzalle järjestää oma Pride-kulkue niin saa olla oma itsensä
Katsokaas tämän hyvän pizzerian ruokalistaa. Siellä on pizza Hawaii :)
Mutta se onkin Saksassa.
Kinkku-ananaspizzan tilaaminen on kanadalaisen ruokakulttuurin harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas tämän hyvän pizzerian ruokalistaa. Siellä on pizza Hawaii :)
Mutta se onkin Saksassa.
On muuten maailman halvin ananaspizza.
Pizza on yhtä paljon ruokakulttuuria kuin säilyketonnikala ja kuivattu pasta.
Mulla on huomenna vapaapäivä ja kotona ei ole kaapeissa ruokaa... Kunhan pääsen töistä, menen ja tilaan karvakäsiturkkilaiselta kinkku-ananas-aurajuustopizzan, odotellessa haen kaupasta kaljaa (ihan perus keskikeppanaa) ja sit menen kotiin, riisun itteni (alushousut saa jäädä), rojahdan sohvalle, avaan netflixin, kaljatölkin ja pizzalaatikon, ja siinäpä se ilta meneekin.
Terv. koulutettu, esimiesasemassa oleva nainen 41-v, olisi mulla varaa ja mahdollisuuksia hienostellakin mutta...
Mistä ihmeestä te olette saaneet päähänne, että se ananas on suomalainen juttu?
Ettekö te ole matkustelleet missään?
Havaiji-pizza on 60-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko Paco Nucci?
En, vaan Escape Fucked
Me olemme suomessa eikä italiassa tai suur-kreikan kreikkalaissiirtokunnissa. Ananasta ei ole pakko laittaa pizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa muutenkin ruokakulttuuri on todella kamalaa.
Karjalapiirakat on yper kulttuuria varsinkin saarioisten valmistamana.
Kinkki-ananaspizzahan on klassikko. Ruokakulttuurinsa tunteva tietää sen oikein hyvin. Maallikot pätemistäpinöissään vaan kuvittelevat oman mielipiteensä tai makunsa olevan jollain lailla merkittäviä.
Mun alkoi tekemään mieli ananasaurapizzaa.