Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rollaattori ja ikää 45v

Vierailija
27.06.2019 |

Saa nauraa. Meinaan myös hommata aikuisten kolmipyöräisen kun pystyn siihen rahallisesti.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun en saanut taksiasioita kuntoon.

Vierailija
22/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miettii, miksi minä olen saanut nämä kaikki sairaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menierin tauti ei juuri koskaan ole noin paha, JOS noudattaa sitä määrättyä ruokavaliota. Se toki vaatii vähän vaivannäköä, koska pitää olla täysin suolaton, eli käytännössäitään eineksiä, kapuasta ostettua leipää tai normaaleja ravintolaruokia ei voi syödä.. Myös vähän itsekuria, koska pitää olla kofeiiniton, alkoton jne. Mutta huimauksen saa sillä pysymään kurissa.

Vierailija
24/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menierin tauti ei juuri koskaan ole noin paha, JOS noudattaa sitä määrättyä ruokavaliota. Se toki vaatii vähän vaivannäköä, koska pitää olla täysin suolaton, eli käytännössäitään eineksiä, kapuasta ostettua leipää tai normaaleja ravintolaruokia ei voi syödä.. Myös vähän itsekuria, koska pitää olla kofeiiniton, alkoton jne. Mutta huimauksen saa sillä pysymään kurissa.

No mä en ole koskaan saanut huimausta kuriin. Mulla myös sjögrenin syndrooma joka aiheuttaa neurologisia oireita, lisäksi jatkuvat rytmihäiriöt. Kyllä vaan koko ajan huimaa. Ap

Vierailija
25/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rainerin tauti ja liikkuminen huonoa,  eli en harrasta mitään ja ruokaa menee ihan liikaa, paino nousee vuosi vuodelta ja tykkään lähinnä laiskotella.

Vierailija
26/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Rainerin tauti ja liikkuminen huonoa,  eli en harrasta mitään ja ruokaa menee ihan liikaa, paino nousee vuosi vuodelta ja tykkään lähinnä laiskotella.

Niinhän se on kun ei ole mitään tekemistä eikä voi juuri liikkua. Mä joskus ajelen kuntopyörällä, sillä pystyn ajamaan. Tavallisella pyörällä en pystyssä pysy. Sitten pikkulenkkejä rollaattorilla.

Vierailija
27/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi rollaattorilla liikkuva ei-vielä-ihan-vanhus. Ei ole aina helppoa, ei. Vaikka itsellä Matkapalvelu, eipä sekään paljoa tarjoa. Kauppaan pääsee, mutta oikein muuhun ei matkat riitä. Kauppaan ei jaksa rollilla eikä lähellä ole mitään aktiviteetteja. Pahimmillaan olin neljän seinän sisällä n. 1,5 vuotta. :( Nyt kyllä parempi - toivon myös muiden tilanteen helpottavan hiljalleen!

Vierailija
28/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat meidän nauravan sinulle?

Vierailija
29/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset pitää outona että tämän ikäinen joutuu käyttämään rollaattoria. Muut lapsen kaverin vanhemmat käy esim isolla ryhmällä pelaamassa sählyä ja itse ei pysty edes paljoa liikkumaan.

Vierailija
30/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt niin kovin naurata, kun itselläkin on sisäkorvavikaa, mutta tsemppejä kovasti sinne! Ja koeta lohduttautua vaikka sillä, että ne aikuisten kenopyörät sun muut viritykset ovat nyt muotia ja lisäksi turvallisempia ihan kaikille, ei vain tasapaino-ongelmaisille.

Vierailija
31/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei nyt niin kovin naurata, kun itselläkin on sisäkorvavikaa, mutta tsemppejä kovasti sinne! Ja koeta lohduttautua vaikka sillä, että ne aikuisten kenopyörät sun muut viritykset ovat nyt muotia ja lisäksi turvallisempia ihan kaikille, ei vain tasapaino-ongelmaisille.

Tsemppiä sullekin. Seuraavaksi aion varata ajan kuulotutkimukseen. Kuulen nykyään melko huonosti.

Vierailija
32/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset pitää outona että tämän ikäinen joutuu käyttämään rollaattoria. Muut lapsen kaverin vanhemmat käy esim isolla ryhmällä pelaamassa sählyä ja itse ei pysty edes paljoa liikkumaan.

Ja nämä asiat saa katkeraksi kun toisille liikkuminen on niin helppoa.

Vierailija
33/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia lienee, että pystyt liikkumaan?

Äitini sai rollaattorin saman ikäisenä eli 45v ja käytti sitä kuolemaansa saakka eli 47v ikäiseksi.

Vierailija
34/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä miettii, miksi minä olen saanut nämä kaikki sairaudet.

Niin, kun kenelläkään muulla ei ole sairauksia.

Vierailija
35/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en ymmärrä miksi meidän pitäisi tuolle nauraa. Eikö tuo ole pikemminkin asia jota pitäisi itkeä eikä nauraa?

Vierailija
36/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Janita Lukkarisella on syöpä taas? Miksi voimistelija Jari Mönkkönen neliraajahalvaantui?? Miksi on ihan turha kysymys, niin vain nyt on.

Vierailija
37/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen 19v. ja istun pyörätuolissa. :D Eipä se liikuntakyvyn menetys katso ikää, mutta positiivista on se, että nykyään ainakin nuoret osaavat paremmin suhtautua vammaisuuteen. Tsemppiä!

Vierailija
38/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sairaatkin marista, enimmäkseenhän täällä instabeibet rutkuttaa muiden painosta ja trikoiden läpinäkyvyydestä sekä muusta olennaisesta!

Tsemp! Itte oon eläkkeellä toisen jutun vuoksi. Se ei näy ulospäin ja aiheuttaa siksi hittumaisia tilanteita. Huumori auttaa ja tieto siitä, ettei kukaan ole haavoittumaton, edes Susanna Koski.

Vierailija
39/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu kaksikin nuorta rolliksen käyttäjää. Toinen vammautui jo lapsena ja toinen hakattiin pahasti parikymppisenä. Ei niille kukaan naura.

Vierailija
40/45 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomaksi voi ihan itse tehdä itsensä mm. miettimällä, miksi juuri MINÄ sairastuin, miksi juuri MINÄ sain potkut, tulin petetyksi, en voittanut Lotossa tai olen huono äiti.

Tai sitten voi miettiä vaikka niin, että olen sentään elossa toisin kuin Matti Nykänen, olen kauniimpi kuin Jussi Halla-aho ja hoikempi kuin Timo Soini.

Verratkaa fiksusti, jos on pakko muihin verrata. Ja oikeasti: jokaisella on murheita, valtavia vastoinkäymisiä, kipua, tuskaa ja menetystä, mutta jostain syystä me peitetään ne. Onko viisasta? Ei ole, se tekee elämän armottomaksi ja yksinäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme