Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Professori: Pride-liikkeen solvaaminen voi olla rikollista

Vierailija
27.06.2019 |

Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen Itä-Suomen yliopistosta toteaa, että kirjoituksessa liikutaan rikosvastuun rajoilla.

https://www.google.com/search?source=hp&ei=l0YUXan7DeKMrgS00KfwBw&q=saa…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan minä tietysti tarkoitinkin... Koska Suomessa on mukamas sananvapaus, minulla pitäisi olla oikeus sanoa, että minusta Pride lyö ihan yli, ei tietenkään kohdistaa sitä kehenkään tiettyyn ihmiseen. Minusta otamme liikaa tänne m a m u j a ja suuri osa heistä tekee rikoksia, minun kuuluisi saada sanoa se, mutta nykyään se on vihapuhetta. En ole haukkumassa ketään tiettyä ihmistä ja vetoamassa sananvapauteen ja esim. aloituksen linkissä kirkon kirjoitus oli mielestäni liian tökerö.

Huomaathan, että sanoit nämä asiat jo, taas. Minä saatan muodostaa sinusta mielipiteitä sanomasi perusteella, ja se ei ole sananvapautesi rajoittamista.

Myöskään minkään tahon ei tarvitse sananvapauden nimissä tarjota julkaisualustaa mielipiteillesi.

Vierailija
22/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Samat säännöt koskee ihan ihmisiä, heidän kulttuurejaan ja käytäntöjään, pukeutumista, ajatusmallejaan jne. Kaikki (toivottavasti) varmaan ymmärtää mitä eroa on kritiikillä ja suoranaisella haukkumisella, josta jälkimmäisen voi tulkita asiayhteydestä riippuen kunnianloukkaukseksi tai muuksi rikokseksi vakavimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Saako kuitenkin sanktioitta edelleen sivuuttaa ilmiön ilman sen kummempaa huomiota tai osallistumista?

Miksi koet, että sinun pitäisi huomioida se tai osallistua?

Hallitus saattaa määrätä kaikki irstailemaan kaduille muutaman kerran kuukaudessa aktiivimallin mukaan. Ellet mene niin sinua rangaistaan lisäveroilla.

Vierailija
24/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Saako kuitenkin sanktioitta edelleen sivuuttaa ilmiön ilman sen kummempaa huomiota tai osallistumista?

Miksi koet, että sinun pitäisi huomioida se tai osallistua?

Hallitus saattaa määrätä kaikki irstailemaan kaduille muutaman kerran kuukaudessa aktiivimallin mukaan. Ellet mene niin sinua rangaistaan lisäveroilla.

Tämä on vain sun fantasia, ei kenenkään muun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän