Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Professori: Pride-liikkeen solvaaminen voi olla rikollista

Vierailija
27.06.2019 |

Rikos- ja prosessioikeuden professori Matti Tolvanen Itä-Suomen yliopistosta toteaa, että kirjoituksessa liikutaan rikosvastuun rajoilla.

https://www.google.com/search?source=hp&ei=l0YUXan7DeKMrgS00KfwBw&q=saa…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppeliliike on täynnä ammattiloukkaantujia ja tv7 hihhuleita.

Vierailija
2/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Saako kuitenkin sanktioitta edelleen sivuuttaa ilmiön ilman sen kummempaa huomiota tai osallistumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitäisi ehdottomasti rangaista, myös Päivi Räsästä. Jos maahaaanmuuttajista voidaan puhua saastana, niin sitten ei. Mutta eihän heistä saa niin sanoa, niin miten sitten pridelaisista? Ja siis en halua erityisesti sanoa mmuuttajista saastana, enkä niin tekisi, mutta joku yhtenäinen linja näissä se olla pitää.

Vierailija
4/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin että Matti Tolvanen on väärässä. Jos jonkun mielestä Pride on Jumalan vastaista, niin hänellä on uskonvapaus ja oikeus sanoa se.

Jännä huomata ettei professoritkaan ole kovin hyvin perillä laeista.

Ja ei, en vastusta prideä.

Vierailija
5/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Saako kuitenkin sanktioitta edelleen sivuuttaa ilmiön ilman sen kummempaa huomiota tai osallistumista?

Miksi koet, että sinun pitäisi huomioida se tai osallistua?

Vierailija
6/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on sairasta. Milloin terve ajattelu ja järki ottaa vallan, ja marginaaliryhmien ajatusterrori loppuu?

Vierailija
7/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näkisin että Matti Tolvanen on väärässä. Jos jonkun mielestä Pride on Jumalan vastaista, niin hänellä on uskonvapaus ja oikeus sanoa se.

Jännä huomata ettei professoritkaan ole kovin hyvin perillä laeista.

Ja ei, en vastusta prideä.

Ei ole. Sanoa ihmisiä saastaksi tai saastaisiksi ei ole laillista.

Vierailija
8/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten porukoiden kannattaisi välttää tuollaista viestintää ihan jo siksi ettei ketään muuta enää kohta kiinnosta uskonto kuin pershäiriöisiä, jotka hakeutuu uskonnon piiriin juuri siksi, saavat totuttaa itseään. Koska miltään muulta jengiltä ei enää hyväksytä tuollaista julkista käytöstä.

Vierailija
9/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meno on sairasta. Milloin terve ajattelu ja järki ottaa vallan, ja marginaaliryhmien ajatusterrori loppuu?

Tiedätkö kun ei se ole sairasta. Ja vaikka olisikin, niin haukutko myös invalidien kulkueita? Ja seksuaalisuus ei ole sairaus, vaikka se ilmenisi eri tavalla, kuin omasi. Se on poistunut sairausluokittelusta jo ajat sitten.

Vierailija
10/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, kun Suomessa on mukamas sananvapaus ja mielipiteensä saa sanoa...

Vierailija
11/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokin ajattelu on sairasta, niin tämä. Ollaan muka ei-ymmärtävinään yhtään mitään. Sairasta.

Vierailija
12/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän maaaahaaaan muuttajistakaan saa sanoa mitä tahansa. Sama näissä. Eli et saa sanoa ihmistyhmää halventavia asioita, eikö sinulle ole tosiaan opetettu jo aikaisemmin tätä?

Vierailija
13/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Tolvanen puuttuu asiaan. Myös Päivi Räsäsestä pitäisi tehdä kantelu.

Vierailija
14/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mennä torille ja alkaa huutaa megafoniin että SINÄ olet saastaa? Osalle ihmisistä pitää näköjään kotikasvatus tapahtua poliisin kautta.

Vierailija
15/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride on etenkin tänä vuonna avannut silmäni. Naisolettama ei voi mennä kahvilassa vessaan, koska saisi inhottavia katseita. Kas kun hän kokee olevansa mies ja haluaa mennä miesten vessaan, jossa on pisuaari. Ei mitenkään voi mennä naisten vessaan, jossa nesteenpoisto tehdään suljetun oven takana.

Vika on yhteiskunnassa, joka ei hyväksy! Siksi tarvitaan Pride! Tähän asti olen olettanut, että terve järki auttaa valitsemaan oikean vessan. Ehei, se on koettu sukupuoli.

Vierailija
16/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Tolvanen puuttuu asiaan. Myös Päivi Räsäsestä pitäisi tehdä kantelu.

Päivi Räsäsestä pitäisi todellakin tehdä kantelu.

Vierailija
17/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride on etenkin tänä vuonna avannut silmäni. Naisolettama ei voi mennä kahvilassa vessaan, koska saisi inhottavia katseita. Kas kun hän kokee olevansa mies ja haluaa mennä miesten vessaan, jossa on pisuaari. Ei mitenkään voi mennä naisten vessaan, jossa nesteenpoisto tehdään suljetun oven takana.

Vika on yhteiskunnassa, joka ei hyväksy! Siksi tarvitaan Pride! Tähän asti olen olettanut, että terve järki auttaa valitsemaan oikean vessan. Ehei, se on koettu sukupuoli.

Koeta ihan oikeasti asettua sen ihmisen asemaan. Tunnet syvästi olevasi mies, kaikki jotka ei tunne sinua pitää sinua miehenä. Elät kaikin tavoin kuin mies. Paitsi kun menet kuselle naisten vessaan. Haluaisitko itse mennä naisen elämässäsi kuselle miesten vessaan?

Vierailija
18/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko mennä torille ja alkaa huutaa megafoniin että SINÄ olet saastaa? Osalle ihmisistä pitää näköjään kotikasvatus tapahtua poliisin kautta.

Tuotahan minä tietysti tarkoitinkin... Koska Suomessa on mukamas sananvapaus, minulla pitäisi olla oikeus sanoa, että minusta Pride lyö ihan yli, ei tietenkään kohdistaa sitä kehenkään tiettyyn ihmiseen. Minusta otamme liikaa tänne m a m u j a ja suuri osa heistä tekee rikoksia, minun kuuluisi saada sanoa se, mutta nykyään se on vihapuhetta. En ole haukkumassa ketään tiettyä ihmistä ja vetoamassa sananvapauteen ja esim. aloituksen linkissä kirkon kirjoitus oli mielestäni liian tökerö.

Vierailija
19/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ollut rukoustaistelijoilla megafonia, vaikka se yksi mies ei sellaista tarvinnutkaan, kun mölisi keuhkojen täydeltä komentelua että "nöyrry Helsinki". Kokoontuivat torjumaan kuvitteellista uhkaa, sääliksi kävi kun maailmassa on oikeitakin uhkia. Ainakin Helsingissä pyörii samat homovihamieliset naamat noissa pienen piirin tapahtumissa.

Vierailija
20/24 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan minä tietysti tarkoitinkin... Koska Suomessa on mukamas sananvapaus, minulla pitäisi olla oikeus sanoa, että minusta Pride lyö ihan yli, ei tietenkään kohdistaa sitä kehenkään tiettyyn ihmiseen. Minusta otamme liikaa tänne m a m u j a ja suuri osa heistä tekee rikoksia, minun kuuluisi saada sanoa se, mutta nykyään se on vihapuhetta. En ole haukkumassa ketään tiettyä ihmistä ja vetoamassa sananvapauteen ja esim. aloituksen linkissä kirkon kirjoitus oli mielestäni liian tökerö.

Sinunkaan mielestäsi siis ihmisiä ei pitäisi saada huutaa julkisesti saastaksi mutta ilmeisesti sitten kuitenkin pitäisi saada huutaa koska sopii sinun pirtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan