Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eläkeläisten junaliput samanhintaisia ,jos ostaa R-kioskilta tai VR verkkokaupasta?

Vierailija
26.06.2019 |

Otsikossa kysymys!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turha odottaa vastausta. 

Vierailija
2/5 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta ero ei ole massiivinen.

https://www.vr.fi/cs/vr/fi/kaukoliikenteen-lippujen-osto-ja-maksu

"Kun junalippu ostetaan R-kioskilta, lipun hinta on 1 € kalliimpi kuin itsepalvelukanavista ostettaessa."

Vierailija
4/5 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta ero ei ole massiivinen.

https://www.vr.fi/cs/vr/fi/kaukoliikenteen-lippujen-osto-ja-maksu

"Kun junalippu ostetaan R-kioskilta, lipun hinta on 1 € kalliimpi kuin itsepalvelukanavista ostettaessa."

Kiitos!

Ap.

Vierailija
5/5 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut junalla matkustamisen kokonaan, koska lipun ostaminen on tehty liian vaikeaksi. Juna kulkee läheltä mutta ei saa mistään matkalippua, näin sitäikäihmiset tiputaa pois junan kyydistä.