Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä juttu, mutta olen alle 40-v,ja suhteessa kolmekymppiseen

Vierailija
26.06.2019 |

mieheen.
Niin, en oikeastaan haluaisi lapsia.
Kolmekymppinen lapseton mies kyllä haluaisi tulevaisuudessa.
Kolmekymppiset miehet yleensäkin toivovat usein perhettä, joka ymmärrettävää.
Itse kuitenkin saatan pian tulla jopa mummoksi, oma vanhempi tyttäreni täysi-ikäinen jne,miten nyt ratkaista tätä dilemmaa, kun olen bioliginen äiti ja mummo kuitenkin.
Jos ymmärrät pointin, kerrotko mielipiteesi tähän asiaan, mutta, jos on liian arkaluontoinen tai kettumainen aihe, niin jätä vaikka kommentoimatta.
En ole täydellinen, mutta lapseni ja mieheni kyllä mielessäni ja mielestäni ovat, ja heistä olen jopa ylpeä.
En vain uusia skidejä helposti haluaisi Maapallolle tuoda.
Minulla siis uusi mies, parikymppisenä oli eka vakavampi parisuhde, josta pari nyt jo lähes aikuisikäistä lasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymisessä ei ole kompromisseja jos toisen kanta on 0 ja toisen enemmän kuin 0. Ei voi tehdä puolikasta lasta.

Toisinsanoen, rehellisesti, en näe suhteella tulevaisuutta jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei. Ei siinä sen kummempaa ja monimutkaisempaa mielipidettä voi muodostaa kukaan.

Vierailija
2/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pointtia.

Vierailija
4/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisessä ei ole kompromisseja jos toisen kanta on 0 ja toisen enemmän kuin 0. Ei voi tehdä puolikasta lasta.

Toisinsanoen, rehellisesti, en näe suhteella tulevaisuutta jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei. Ei siinä sen kummempaa ja monimutkaisempaa mielipidettä voi muodostaa kukaan.

t. ap?

Vierailija
5/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arkaluontoista siinä nyt on, että kerron anonyyminä mielipiteeni? Jos et halua lapsia, et tee lapsia. Jos mies haluaa lapsia, sen pitää etsiä niille toinen äiti.

Vierailija
6/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymisessä on söpöä kysyä miehen mielipidettä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Nainen päättää lopulta koko asian.

Vierailija
7/7 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä tainnu ymmärtää kaikkea olennaista avauksesta; en ainakaan niin paljon, jotta viitsisin kommentoida enempää.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä