Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö masennus aina niin, ettei jaksa laittautua?

Vierailija
26.06.2019 |

Ystäväni miettii välillä itsemurhaa ja on muutenkin masentunut ja kovia kokenut, ihan aikuinen nainen.
Hän kuitenkin jaksaa huolehtia ulkonäöstään, käy kampaajalla ja meikkaa pitkään, laittaa selfieitä ym. . Kuinka huolissaan minun täytyy olla noista itsemurhapuheista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se naisten mielenterveyden kunto kannattaakin todeta.

Vierailija
2/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Itse en ole koskaan ollut niin laitettu kuin masentuneena. Halusin peittää pahan oloni maailmalta, näytellä ulospäin entistä pirteää itseäni, ja siksi aina jos jonnekin menin laittauduin huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän mietin, onko hän vasta noiden ajatusten alussa vai loppuvaiheessa, tahtoo ihmisten muistavan itsensä kauniina? Mitä voi kaveri tehdä, hänellä ei ole paljoa läheisiä kavereita eikä hän oikein muusta puhu kuin että kohta hän ei enää jaksa.. En osaa tehdä mitään. Someen laittaa hymykuvia onnellisen näköisenä, viimeisen päälle laittautuneena, mieli ei tahdoöysyä perässä enää missä mennään ja kuinka huolissaan on oltava..

Vierailija
4/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulle jopa psykologi ihmetteli olenko oikeasti masentunut kun kuulemma olin "aina niin tyylikäs". Voi kiesus. Lopetin käynnit, hoidan masennustani päihteillä. Ja edelleen huolehdin ulkonäöstäni.