Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että gynekologinen tutkimus sattuu paljon?

Vierailija
26.06.2019 |

Yleislääkäri siis halusi tehdä gynekolog. tutkimuksen ja yritti jollain instrumentilla ja sormella muttei saanut kunnolla kun mua sattui niin paljon joten oli että ei tarvitse nyt tehdä. Olen siis neitsyt enkä ole ikinä edes käyttänyt tampponia tai edes sormia tuolla alapäässä joten ei kai ihme että sattuu? Tuntui vähän sellaiselta epämukavalta polttavalta kivulta kun lääkäri yritti tutkia.... onko ihan normaalia? Pitäiskö mun itse alkaa testailla sormilla tai jotain jos joskus aion seksiä harrastaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen varmaan noin herkkä pitäisi olla. Olisiko jokin tulehdus päällä tai sitten jotain vulvodyniaa tai vastaavaa.

Vierailija
2/3 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos immenkalvo on tiukka, tutkimus voi tehdä pahasti kipeää. Itsellänikin se sattui, vaikka kuinka yritin rentouttaa lantionpohjan lihaksia. 

Seksin harrastaminen ja lääkärin kliinisissä oloissa suorittama tutkimus ovat kuitenkin hyvin erilaisia tilanteita. Harva kokee gynekologin tutkimuksen ollenkaan miellyttäväksi ja tilanteessa voi olla niin jännittynyt, että lääkäri ei saa vietyä tutkimusvälineitä alapäähän kivuttomasti. Sitä, miten gynetutkimus sujuu, ei siis kannata käyttää välttämättä mittatikkuna sen osalta, miten yhdyntä tulee joskus tulevaisuudessa onnistumaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä oli t-paita, jossa luki "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi