Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulla on koko ajan hiki?

Vierailija
26.06.2019 |

Ollut jo monta kuukautta eli ei liity mihinkään helteisiin. Meillä kotona on yleensä vain 19 astetta eli ei edes mikään kuuma. Mutta on koko ajan hiki sisällä ja ulkona. Yöllä ja päivällä. Ei mitään kuumia aaltoja tai muita hikikohtauksia vaan koko ajan vähän liian kuuma ja hikinen olo. Ja siis ei mikään kainalohiki vaan koko vartalossa liian kuuma olo. Olen 35 eli en vaihdevuosia nyt epäilisi, myöskään kilppariliikatoiminnan oireita ei ole. Mistä tämä voi johtua? Ahdistaa jatkuva hikoilu. Olin pitkin kevättalvea +2 asteessa ulkona vain pelkässä t-paidassa ja collegessa (siis ilman takkia) ja silloin oli sopiva olo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku auttaa?

Vierailija
2/3 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen oire, tosin oli muitakin mutta juuri samalainen. Minulta loppui kun lopetin viljojen käytön, eli oli joku autoimmuunisairaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen oire, tosin oli muitakin mutta juuri samalainen. Minulta loppui kun lopetin viljojen käytön, eli oli joku autoimmuunisairaus

Hmm. Karppaan, joten viljojen käyttö on aika minimissä jo. Pitää googlata autoimmuunisairauksia että onko niissä oireena että on liian kuuma ja hiki. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme