Mies tuli aamulla kello 8 kotiin juhlista
Meillä on myös 4kk ikäinen vauva. Sanoi menevänsä työkavereiden kanssa syömään, lähti autolla noin kello 2 päivällä. Sanoi palaavansa illalla 10 aikoihin. Laitoin viestiä kello 1 yöllä että missä on, eikä vastausta. En ole vielä puhunut miehen kanssa eikä ole haluakaan.
Voiko parisuhteessa mennä ja tulla ihan miten huvittaa? Minun mielestä on kohteliasta ilmoittaa jos ei tule kotiin yöksi. Tätä ennen hän on katsonut jonkun lapsuuden ystävän kuvia ja kun kysyin kuka hän on, (hän oli siis itse puhelimella), oli vastaus että: älä katso puhelintani. Koskaan tätä neitiä ei ole minulle esitelty, vaikka asuu 6 kilometrin päässä.
Hän sanoi että haluaa tuntea itsensä nuoreksi eikä voi nähdä kavereita tarpeeksi. Koskaan en ole kieltänyt menemästä. Lisäksi hän sanoo että olen vanha, aina kotona sekö tylsä kun en halua lähteä juhlimaan kavereiden kanssa, vaan mielummin olen vauvan kanssa kotona. Jatkaisitteko suhdetta tämän jälkeen? Minua kyllä vaivaa jos mies voi käyttäytyä näin. Vauva on todella helppo tapaus, joten syy ei voi olla siinä. Olisiko helpompaa vain yksin ilman yhtä isoa miesvauvaa?
Kommentit (66)
Jos miehelle on tullut niin kova stressi vauva arjesta että on nukahtanut puiston penkille tai päästetty aamulla putkasta. Varmaan monilla välillä alkaa parisuhde ja koti elämä ahdistamaan. Jos vauva on yhdessä suunniteltu ja ikääkin paljon, tai sekään mikään syy niin aika vastuutonta touhua mieheltä. Aikuiselta ei nyt ihan murkun käyttäytymistä voi enään sietää eikä jättää puoliskoaan murehtimaan kotiin niin ettei tiedä mitään missä vauvan isukki kulkee. Jos tekee kerran noin eikä edes kadu niin mitä sitten jatkossa on odotettavissa. Olisiko mahdollista että se mies ajatteli että muija saakoon kersansa, pysyy kotona ja hänellä on aina koti mihinkä tulla kuin hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
JÄTÄ SE SIKA!!!!!!!!!!!!!!!
Mitähän sille lupaukselle niin myötä- kuin vastamäessä niin usein tapahtuu?
Ensimmäinen oire ongelmasta ja heti kehotetaan eroamaan?
Selvä homma. Kävi panemassa jotain toista naista.
Käske heittää housut kinttuun. Nuuhkaise esinahan alta että haiseeko siellä vieras pimppi ja kuivuneet pillunesteet ja sperma. Onko boksereissa spermatahroja ja pillulimaa.
Niin että osa ongelmaa on tuokin että mies käy jossain...? Hohhoijaa näitten kotimammojen kans. Kun minä en halua käydä missään, ni ei miehenkään tarvi.