Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli aamulla kello 8 kotiin juhlista

Vierailija
26.06.2019 |

Meillä on myös 4kk ikäinen vauva. Sanoi menevänsä työkavereiden kanssa syömään, lähti autolla noin kello 2 päivällä. Sanoi palaavansa illalla 10 aikoihin. Laitoin viestiä kello 1 yöllä että missä on, eikä vastausta. En ole vielä puhunut miehen kanssa eikä ole haluakaan.

Voiko parisuhteessa mennä ja tulla ihan miten huvittaa? Minun mielestä on kohteliasta ilmoittaa jos ei tule kotiin yöksi. Tätä ennen hän on katsonut jonkun lapsuuden ystävän kuvia ja kun kysyin kuka hän on, (hän oli siis itse puhelimella), oli vastaus että: älä katso puhelintani. Koskaan tätä neitiä ei ole minulle esitelty, vaikka asuu 6 kilometrin päässä.

Hän sanoi että haluaa tuntea itsensä nuoreksi eikä voi nähdä kavereita tarpeeksi. Koskaan en ole kieltänyt menemästä. Lisäksi hän sanoo että olen vanha, aina kotona sekö tylsä kun en halua lähteä juhlimaan kavereiden kanssa, vaan mielummin olen vauvan kanssa kotona. Jatkaisitteko suhdetta tämän jälkeen? Minua kyllä vaivaa jos mies voi käyttäytyä näin. Vauva on todella helppo tapaus, joten syy ei voi olla siinä. Olisiko helpompaa vain yksin ilman yhtä isoa miesvauvaa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt miesvihaprovo. 

Vierailija
2/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta ho-mo-a tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies muuttui tietenkin lapsen synnyttyä tuollaiseksi?

Vierailija
4/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
5/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi panemassa ja tuli kotiin. Oliko jo syönyt aamiaista ja käynyt suihkussa? Onko vaatteet rypyssä vai rypyttömät, jos on suht hyvän tuoksuiset niin ei ole ollut päällä. Tarjoa seksiä. Katso mitä tekee. Siitä se lähtee.

Vierailija
6/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia puhuttiin läpi ennen sitä lasta, mutta nyt kuitenkin kävi näin?

Vierailija
7/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo nyt jotenkin sinulta pois? 

Vierailija
8/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan keskustelun paikka. Nyt on uusi elämänvaihe ja uudet kuviot siinä. Mitä hän pelkää siinä? Niin pian lapset kasvavat ja mieheltä menee paljon ohi. Jos keskustelu ei onnistu, niin kirjoita kirje asiasta, jossa kerrot mieltä painavasta asiasta.

Vierailija
9/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo olet sinä teidän suhteessa se parempi ihminen.

Vierailija
10/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla muuttui. Ilmoitti 3kk esikoisen syntymän jälkeen että ei usko enää yksiavioisuuteen ja siitä se pettäminen alkoi.

Vierailija
11/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukan keskustelun paikka. Nyt on uusi elämänvaihe ja uudet kuviot siinä. Mitä hän pelkää siinä? Niin pian lapset kasvavat ja mieheltä menee paljon ohi. Jos keskustelu ei onnistu, niin kirjoita kirje asiasta, jossa kerrot mieltä painavasta asiasta.

Mies tuli KERRAN myöhemmin kotiin :D Siinä ajassa ehtikin menemään paljon ohi.

Vierailija
12/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tylsä kun en halua lähteä juhlimaan kavereiden kanssa, vaan mielummin olen vauvan kanssa kotona"

Ja vauva oli 4kk?

Ei jumalauta mikä helmi mies.

Vierailija
13/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä. Lähde itse ensi yöksi johonkin.

Vierailija
14/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes keskustelisi miehen kanssa, tuollainen käytös olisi niin turn off. Ansaitsen paljon parempaa.

Vierailija
15/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se tuleeko kerran vai kolme myöhään kotiin. Jos ilmoittaa tulevansa kymmeneltä (illalla) ja sitten tuleekin vasta aamulla, eikä edes vastaa puheluun/viestiin, niin ei se nyt kyllä ihan tervettä touhua ole äijältäkään. En oikein suosittele lähtemään perheleikkiin tuollaisen ukon kanssa. Aika moni mies huomaa kolmekymppisenä, että olisikin kiva kun voisi painaa kavereiden kanssa ihan niinkuin nuorena. Koti, lapset ja 'vaativa' vaimo vain ahdistavat kun tuntee itsensä vielä niiiiin nuoreksi. Näitä ikuisia poikia riittää, valitettavasti.

Vierailija
16/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja hauskinta tässä on se että mies esittää oikeaa superisää kaikille ulkopuolisille. Ja kysyin häneltä miksi hän on erilainen vauvan synnyttyä. Hän sanoi että ehkä hän säikähti elämän muutosta mutta sama meno jatkuu. Hän siis noin kuukausi sitten meni kaverinsa luo katsomaan jalkapalloa, kun heräsin yöllä syöttämään vauvaa, hän ei ollut vieressä. Aamulla hän sanoi että jäi sohvalle nukkumaan, kun ei halunnut häiritä. Ja jalkapallohan loppui jo klo 11 eikä klo 1 ollut kotona. Olivat lähteneet baariin. Kysyin että miksi et laittanut edes viestiä, niin en olisi ollut huolissani. Ei mitään järkevää vastausta. Koskaan ennen ei ole ollut tälläisiä tempauksia.

Ap

Vierailija
17/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla muuttui. Ilmoitti 3kk esikoisen syntymän jälkeen että ei usko enää yksiavioisuuteen ja siitä se pettäminen alkoi.

Tätä minäkin vähän pelkään että alkaa nuoret ja nätit tytöt kiinnostamaan, kun toinen on aina kotona vauvan kanssa. Ei viiti joka päivä luuhata ulkona, kun ei se jatkuva vaipan vaihtaminen ja imetys mitään hupia reissussa ole. Ja yhtäkkiä se kavereiden kanssa lähteminen on kaikkein tärkeintä. Ja miehellä tosiaan ikää 32v, mutta hengailee 25-vuotiaiden kanssa.

Ap

Vierailija
18/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin vähän pelkään että alkaa nuoret ja nätit tytöt kiinnostamaan, kun toinen on aina kotona vauvan kanssa. Ei viiti joka päivä luuhata ulkona, kun ei se jatkuva vaipan vaihtaminen ja imetys mitään hupia reissussa ole. Ja yhtäkkiä se kavereiden kanssa lähteminen on kaikkein tärkeintä. Ja miehellä tosiaan ikää 32v, mutta hengailee 25-vuotiaiden kanssa.

Ap

Lopeta jo, ei näin väkinäinen provo kuluneella sapluunalla ota tulta alleen kuitenkaan. Ota kuppi kahvia, ja mene takaisin suunnittelupöydän ääreen.

Vierailija
19/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hohhoijaa

Vierailija
20/66 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt miesvihaprovo. 

Olisikin. Mielummin nauttisin helposta vauvasta ja hyvästä parisuhteesta, kuin istuisin täällä itku kurkussa 3h yöunien jälkeen, kun mietin missä mies on ja miksi ei laittanut viestiä. Nyt mies on omilla teillään ja itse suunnitelen lähtöä äidin luokse. Täällä en pysty syömään enkä nukkumaan, kun ajattelen miten vähän mies minua kunnioittaa kun ei vaivaudu edes yhtä viestiä laittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi