Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos nettivinkin poliisille tehneille!

Vierailija
26.06.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006153943.html

Siinä ei enää YouTube-kanavan poisto auta, vaikka hyypiö sen kai eilen tekikin.

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hyi ne sen muut videot! Ei ole yksikään kadonnut netistä minnekään. Tuolla ne yhä pyörii.

Linkki?

Facebookin puolelta löytyy vaikka kuinka. Ainakin ylikseltä löytyi eilen. Voin koittaa etsiä.

En uskalla linkata kun täällä kielletty sivusto mutta kirjoita googleen tytöistä seuraa suviseuroihin ja valitse sieltä se yli lauta, siellä on tuo video.

Tuolta löytyi myös se sen toinen ikäero on ihana asia video. Yäk. Ilmeisesti yli 30 tämä äijä itse.

Vierailija
22/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hyi ne sen muut videot! Ei ole yksikään kadonnut netistä minnekään. Tuolla ne yhä pyörii.

Linkki?

Facebookin puolelta löytyy vaikka kuinka. Ainakin ylikseltä löytyi eilen. Voin koittaa etsiä.

En uskalla linkata kun täällä kielletty sivusto mutta kirjoita googleen tytöistä seuraa suviseuroihin ja valitse sieltä se yli lauta, siellä on tuo video.

"Hakusi - tytöistä seuraa suviseuroihin - ei vastaa yhtään sivua."

Kyllä minä löysin. Ekana e-kontaktin mainos, sitten muutama uutinen tästä ja heti sen jälkeen yliksen ketju. Otsikko liittyi nettivinkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa googleen "markus räsänen ottiko joku talteen" niin näette lisää matskua liittyen tuohon hyypiöön.

Vierailija
25/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa googleen "markus räsänen ottiko joku talteen" niin näette lisää matskua liittyen tuohon hyypiöön.

Jeps tuolta löytyi se ss jossa sanoo etsivänsä nuorta tyttöystävää.

Vierailija
26/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseurat myös itse tiedotti tästä asiasta niin ei tuo jannu mistään seuraa saa. Turpaansa ehkä jos lähtee kuitenkin tuonne.

Vierailija
27/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO!? Onko Soldiers Of Odin jo puuttunut asiaan!?!

Vierailija
28/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että vinkit johti toimempiteisiin. Tallensin sen videon vielä vinkkauksen jälkeen mutta onneksi video on muuta kautta päätynyt viranomaisten silmiin.

Vierailija
29/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy video:

https://i.ylilau

ta.org/93/d7eb1d72.mp4

Vierailija
30/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää ja onneksi puututaan ennaltaehkäisevästi, mutta mitä varsinaisesti rikollista tuollaisessa seuranhaussa vielä on?

Vierailija
31/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oli noin tyhmä, mutta mietin kyllä miten ihmeessä oli? Omalla naamallaan tekee tuollaisen videon, mahtoiko edes tajuta tekevänsä väärin.

Tätä minäkin mietin. Ei ole kauan kun assin äiti täällä kertoi kuinka 25 v poikansa pitää teinejä naisina ja asiaa on yritetty saada menemään perille sossun ja muiden toimijoiden kanssa turhan. Äiti kirjoitti pelkäävänsä sekä poikansa että tyttöjen puolesta. Jotenkin tästä kaverista jäi se kutina ettei tiedä tai ymmärrä tekevänsä väärin. En tiedä mitä näille voi tehdä. Toivottavasti tuleva rangaistus puree, en tiedä pureeko.

Jotenkin vaikea kyllä yhdistää tuollaista aspergeriin. Assi voi olla kaavamainen ja sosiaalisesti kömpelö, mutta ei kai sen pitäisi estää noudattamasta yksinkertaisia ohjeita, kuten että ei saa tehdä seksuaalisia asioita teinien kanssa. Joten jos sossu tms tämän asian selkeästi ilmaisee eikä mene jakeluun, niin lieneekö jotain muuta kuitenkin taustalla kuin autismin kirjoa. En lähtisi ylipäätään yhdistämään tällaista autismin kirjoon.

Täällä on tämä mies 29+ tätä samaa porukkaa. On myöntänyt olevansa asperger ja samaa problematiikkaa teinien kanssa. Mun mielestä jos tämä on asseilla issue niin ei sitä pidä maton alle lakaista. Eri asia on että pystyykö sille tekemään mitään. Ainakin pitäisi yrittää.

Mulle tuli mieleen, että voisiko tää tyyppi olla sama henkilö kuin Mies 29+ . Kumpikin kuopiolaisia ja videoiden perusteella samantyyppistä kerrontaa tällä videohemmolla kuin Mies29+:lla. Toisaalta mä olen pitänyt Mies29:ä harmittomana tyyppinä. Outona ja vähän hitaana kyllä, mutta harmittomana. Enkä tiedä onko hän uskovainen. Baareissa ainakin käy mutta ilmeisesti ei käytä alkoholia juurikaan.

Vierailija
32/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää ja onneksi puututaan ennaltaehkäisevästi, mutta mitä varsinaisesti rikollista tuollaisessa seuranhaussa vielä on?

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
33/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se, että seuranhaku on seksuaalissävytteistä ja kohdistuu alaikäisiin.

/35

Vierailija
34/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli lauta

.org/sekalainen/102268873

poista välilyönti ja liitä yhteen

Vierailija
35/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä video siis oli alunperin? Mistä siis oletti saavansa yhteydenottoja? Olihan tuossa nyt ihan päivänselvää, ettei ihan täysillä kulje. Kuka ylipäätään tekee tuollaisen videon ja kuvittelee, että siihen tulisi yhtäkään vastausta? Eihän tuossa ollut yhtään mitään, mikä vetoaisi kohderyhmään. 

Vierailija
36/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oli noin tyhmä, mutta mietin kyllä miten ihmeessä oli? Omalla naamallaan tekee tuollaisen videon, mahtoiko edes tajuta tekevänsä väärin.

Tätä minäkin mietin. Ei ole kauan kun assin äiti täällä kertoi kuinka 25 v poikansa pitää teinejä naisina ja asiaa on yritetty saada menemään perille sossun ja muiden toimijoiden kanssa turhan. Äiti kirjoitti pelkäävänsä sekä poikansa että tyttöjen puolesta. Jotenkin tästä kaverista jäi se kutina ettei tiedä tai ymmärrä tekevänsä väärin. En tiedä mitä näille voi tehdä. Toivottavasti tuleva rangaistus puree, en tiedä pureeko.

Jotenkin vaikea kyllä yhdistää tuollaista aspergeriin. Assi voi olla kaavamainen ja sosiaalisesti kömpelö, mutta ei kai sen pitäisi estää noudattamasta yksinkertaisia ohjeita, kuten että ei saa tehdä seksuaalisia asioita teinien kanssa. Joten jos sossu tms tämän asian selkeästi ilmaisee eikä mene jakeluun, niin lieneekö jotain muuta kuitenkin taustalla kuin autismin kirjoa. En lähtisi ylipäätään yhdistämään tällaista autismin kirjoon.

Täällä on tämä mies 29+ tätä samaa porukkaa. On myöntänyt olevansa asperger ja samaa problematiikkaa teinien kanssa. Mun mielestä jos tämä on asseilla issue niin ei sitä pidä maton alle lakaista. Eri asia on että pystyykö sille tekemään mitään. Ainakin pitäisi yrittää.

Mulle tuli mieleen, että voisiko tää tyyppi olla sama henkilö kuin Mies 29+ . Kumpikin kuopiolaisia ja videoiden perusteella samantyyppistä kerrontaa tällä videohemmolla kuin Mies29+:lla. Toisaalta mä olen pitänyt Mies29:ä harmittomana tyyppinä. Outona ja vähän hitaana kyllä, mutta harmittomana. Enkä tiedä onko hän uskovainen. Baareissa ainakin käy mutta ilmeisesti ei käytä alkoholia juurikaan.

Huh, vähintäänkin siellä vesijohtovedessä on sitten jotain:

"Mies 29v kirjoitti:

Minulle tulee välillä vainoharhainen olo alle 18-vuotiaiden tyttöjen keskellä, koska arvelen heidän saattavan pitää minua liian vanhana. Toisaalta iän tuoma ryhdikkyys ja sosiaalisuus kompensoi tiettyyn pisteeseen asti ja onneksi ikäni arvioidaan normaalisti aika reilusti alakanttiin.

"

"Näin eilen hauskan teininaisen baarissa. Mietin niitä veikeitä kasvoja ja ilakointia. Taisi olla humalassa.

Mies 29v + 1v-"

Vierailija
37/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kovin harmiton olla kuitenkaan, sen verran sairaita juttuja kirjoitellut esim. Suomi24:ään alaikäisistä tytöistä.

Vierailija
38/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä video siis oli alunperin? Mistä siis oletti saavansa yhteydenottoja? Olihan tuossa nyt ihan päivänselvää, ettei ihan täysillä kulje. Kuka ylipäätään tekee tuollaisen videon ja kuvittelee, että siihen tulisi yhtäkään vastausta? Eihän tuossa ollut yhtään mitään, mikä vetoaisi kohderyhmään. 

On siinä, M maksaa. M on myöskin täysi-ikäinen ostamaan alkoholia. Päihtynyt teini taas avaa uusia mahdollisuuksia. En tosin tiedä että sopiiko alkoholilla lahjominen uskovaisen pirtaan.

Vierailija
39/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin mukaan miestä epäillään lapsen houkuttelusta seksuaaliseen tarkoitukseen. Se on rikos. Ilmeisesti se että hän hakee myös suojaikärajaa nuorempaa seuraa ja toivoo että seuralainen olisi "teinityttö" tai "pikkutyttö" tekee seuranhausta rikollisen. Varmaan vaikuttaa myös namusetämäinen houkuttelu lupauksilla ostaa tytöille ruokaa ja karkkia ja myymälätuotteita. Eihän tuollainen materiaalisen hyvän lupailu normaalisti kuulu edes aikuisten tavanomaisiin seuranhakuilmoituksiin, puhumattakaan sitten alaikäisiin kohdistuvasta seuranhausta.

Vierailija
40/225 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin että oletti siis saavansa seurakävijöistä näitä, "toivottavasti tavataan seuroissa", siis että tytöt vanhempiensa kanssa tulevat sinne ja kukaan ei huomaa kun kuljeskelevat tämän kanssa "myymälöissä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan