Ärsyttävimmät suomalaiset julkkikset, miehet ja naiset top 3?
Ketkä teistä on ärsyttävimpiä julkkiksia? Omasta mielestäni:
Miehet:
1. Roope Salminen (tarviiko edes perustella?)
2. Kauko Röyhkä. Inisee ja ulisee joka tuutissa, miten keski-ikäisellä miehellä on vaikeaa.
3. Elastinen. Mä en vaan jaksa sen tekopirteää naamaa.
Naiset:
1. Janna. Joku vaan tökkii. Teennäinen.
2. Anna Puu. Antaa itsestään hyvin ylimielisen vaikutelman.
3. Jasmin Mäntylä. Oon inhonnut jo 2000-luvun alusta lähtien.
Kommentit (63)
Saara Aalto, Sara Forsberg, Anna Puu
TIS-Juho, Janne Kataja, Kalle Palander
Naiset:
Anna Puustjärvi - ällöttävä miestennielijä jota ei kiinnosta vaikka oma lapsi ja läheiset kärsii tempauksistaan.
Janna Hurmerinta - ei jaksa enää yhtään sexikästä vauvamahakuvaa!
Anna Abreu - pieni pisssis joka huvittelee työntämällä hotellihuoneen karkit perseeen reikäänsä ja laittaa ne takaisin paperiin tyynylle odottamaan seuraavaa asukasta. Etuilee baarien vessajonoissa pisssalissuhovinsa kanssa huutamalla "vttu ettekste tiedä kuka mä olen" ja haukkumalla muita läskeiksi.
Miehet:
kukaan ei ärsytä paljoa mutta Roope Salminen ja Aku Hirviniemi alkaa olla kohta niillä rajoilla.
Mua oululaisena hävettää että Enbuske on täältä. Samaten Jasmin Mäntylä :D
1. halla-aho - kaksinaamainen tekoälykkö
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
Anna Puustjärvi - ällöttävä miestennielijä jota ei kiinnosta vaikka oma lapsi ja läheiset kärsii tempauksistaan.
Janna Hurmerinta - ei jaksa enää yhtään sexikästä vauvamahakuvaa!
Anna Abreu - pieni pisssis joka huvittelee työntämällä hotellihuoneen karkit perseeen reikäänsä ja laittaa ne takaisin paperiin tyynylle odottamaan seuraavaa asukasta. Etuilee baarien vessajonoissa pisssalissuhovinsa kanssa huutamalla "vttu ettekste tiedä kuka mä olen" ja haukkumalla muita läskeiksi.
Miehet:
kukaan ei ärsytä paljoa mutta Roope Salminen ja Aku Hirviniemi alkaa olla kohta niillä rajoilla.
Näistä naisista olen samaa mieltä. Olin kerran koko perheen ilmaistapahtumassa jossa ABREU lauleli niitä pehmoseksibiisejään ja heilutteli takalistoaan ja kun 10v yleisö ei laulanut ja taputtanut mukana, "suuri tähti" huusi heille kirjaimellisesti "v*ttu missä teidän kädet on!!"
Musta toi Pippa Laukka yrittää kovasti kans pinnalle. Tunkee itseään joka paikkaan.
Samlaisa tunkijoita Jethro ja Hjallis. Naama pitää olla koko ajan näkyvissä.
Jungner samaa maata.
Anssi Kela. Vnkuu korkealta ja kovaa. Ei ole laulamista.
Aki Manninen, Juhani Tamminen, Niko Ranta-aho
Riinis Palander, Sara Forsberg, Martina Aitolehti
Miehet:
Timo Soini
Naiset:
Päivi Räsänen
Aitolehti. Sit joku eukko jolla hirveet huulet ja tissit, sai rikkaan miehen, en muista nimeä. Torppa. Kaikki temppariporukka tai vastaavat tyypit.
Sointu Borg, joka paikassa esillä. Ylimielinen.
Ärsyttävää on myös, ettå moni näistä tämän kategorian pärskärpäsistä varmasti ihan aidosti kuvittelee, että he ärsyttävät, koska ihmiset kadehtivat heitä.
Ei saakeli. Tämä kategorian huippunimet ihan vaan aidosti todella ärsyttävät ja syystä. Kiinnostavat ja kadehditut ovat ihan erikseen.
Maria Veitola, Sanna Marin, Sara Sieppi
Roope Salminen, Aku Hirviniemi, Kalle Palander
Jasmin Mäntylä, kukahan 100-vuotias tällä kertaa kierrossa. Tosirakkautta ensisilmäyksellä kuten aina.
Kaikki, ihan jokaikinen. Feikkejä joka iikka. Tekee ihan pahaa miten samojen henkilöiden naamoja tungetaan jokapaikkaan. Onneksi en katso televisiota ollenkaan tai paljoo seuraa mediaa muutenkaan.
Nää ihmiset ei oo normaalikansalaisten tukena ollenkaan missään, pyörivät omissa piireissään ja esittävät jotain jumalia, en ole koskaan katsonut yhtäkään ylöspäin.
Olga Temonen. On muka niin onnellinen maalla eläinten ja lasten kanssa. Pizzeriankin perusti. Ei hyvää päivää.
Miehet:
1. Aku Hirviniemi
2. Sami Hedberg
3. Aki Palsanmäki
Naiset:
1. Vappu Pimiä
2. Anni Hautala
3. Janna Hurmerinta