Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri juo ja leikittää koiraansa... ärsytää :(

Vierailija
25.06.2019 |

Asun rivarissa ja naapurissa asuu keski-ikäinen nainen, jolla on iso dobermanni. Minua on alkanut suunnattomasti ärsyttään kun hän nyt lomalla ryyppää päivästä toiseen. Ulkoiluttaa koiraansa ja leikkii sen kans. Kovalla äänellä kehuu koiraansa ja palkitsee kaikesta mitä se tekee. En ymmärrä että lomalla ei ole muuta tekemistä. Ap

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että sinulla itselläsi ei ole minkäänlaista elämää.

Vierailija
2/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapainoksi voisit syödä ja ulkoiluttaa kissaa valjaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sinusta mukavaa kuunnella kun naapurista kuuluu "hyvä poika, hieno poika" kun haluat istua terassilla kaikessa rauhassa? Ap

Vierailija
4/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se on ollut lomalla? Kertoo vain sen, että yhtä kauan olet itse istunut kotona ja kytännyt naapuria.

Vierailija
5/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yks tuttu mieleen. Tuntuu, että sen kaikki puuhastelu on "olla yksillä" siellä sun täällä, porukka vaan vaihtuu. Tai olla koiran kanssa.

Vierailija
6/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eläkkeellä ja en kyylää ketään. Ärsyttää vain ko kuulostaa siltä että naapurin mielestä hänen koiransa on huippuyksilö. Ainakin kolmena iltana on kuulostanut siltä että olisi humalassa. Ei kai koirallekkaan ole hyvä asua ihmisen kans joka ryyppää? Ap

Vierailija
7/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eläkkeellä ja en kyylää ketään. Ärsyttää vain ko kuulostaa siltä että naapurin mielestä hänen koiransa on huippuyksilö. Ainakin kolmena iltana on kuulostanut siltä että olisi humalassa. Ei kai koirallekkaan ole hyvä asua ihmisen kans joka ryyppää? Ap

Yritä nyt vain kestää se kuin aikuinen nainen. Hänellä on täysi oikeus juoda alkoholia ja jutella koiralleen. Muuta omakotitaloon tai kaminatelttaan metsänsiimekseen.

Vierailija
8/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kori kaljaa ja makkaraa ja mene sille seuraksi.

Vierailija
9/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihmetellyt että mitä tuon ikäinen ihminen tekee dobermannilla, joka on sentään luokiteltavaksi ihan tappajakoiraksi, ei mikään seurakoira. Ja tuo koiran kehuminen ottaa kyllä hermoon. Ja se että lomalla pitää juua siideriä. Ap

Vierailija
10/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa aloituksessasi häiritsi että työkaveri lenkittää koiraa työajalla. Koita päättää.

Vierailija
11/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtaavaa, että omistaja on aktiivinen ja leikkii ja kouluttaa koiraa ja muistaa vielä palkita! Kuulostaa superihanalta omistajalta!

Vierailija
12/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä ihmetellyt että mitä tuon ikäinen ihminen tekee dobermannilla, joka on sentään luokiteltavaksi ihan tappajakoiraksi, ei mikään seurakoira. Ja tuo koiran kehuminen ottaa kyllä hermoon. Ja se että lomalla pitää juua siideriä. Ap

Ei herrajumala, mikä ääliö 😂 mene koiravihoinesi muualle naukumaan.

Vierailija
13/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappajakoiraksi 😂😂

Vierailija
14/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että tuollainen iso koira ei ole keski-ikäisen ihmisen koira ja koiran loputon kehuminen hermostuttaa minua. Ja sitten vielä kun kuulen että aukaisee siiderin ja taas kuuluu "Aru" sitä ja tätä :( Ap

Vierailija
15/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
16/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että tuollainen iso koira ei ole keski-ikäisen ihmisen koira ja koiran loputon kehuminen hermostuttaa minua. Ja sitten vielä kun kuulen että aukaisee siiderin ja taas kuuluu "Aru" sitä ja tätä :( Ap

Sulla lienee joku kuuntelulaite liian kovalla, kun siiderin avauskin häiritsee.

Vierailija
17/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita häkeen!!

Vierailija
18/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta ja normaali elämä ei sovi tuollaiselle kyyläri mummolle.

Vierailija
19/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks et ole mun naapuri. Vietän kaiken vapaa-ajan mun 6 koiran kanssa 😂

Vierailija
20/23 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tässä asunnossa kuusi vuotta ja naapuri muutti keväällä koiransa kanssa. Olen aina tykännyt koirista mutta en tuollaisista vähän pelottavan näköisistä. Voiko tuollaista koiraa opettaa pelkästään kehumalla, en ymmärrä. Ap