Miksi mä joudun meillä tekemään kaikki kotityöt?
Laittamaan ruuay, tiskaamaan, pesemään pyykit, siivoamaan.
Kommentit (13)
Mitäs jos kysyisit siltä puolisoltasi?
Vierailija kirjoitti:
Sen mielestä ne kuuluu mulle.
Mä veikkaan että se johtuu siitä etten ole työelämässä kun olen sairas.
Ja mä en enää jaksaisi näitä tehdä
Minä teen nuo jutut meillä pääosin. Syys se että mies käy töissä ja lisäksi rakentaa meille. Minä olen työttömänä ja kotitöiden lisäksi toki auttelen rakennuksella minkä työnhaultani kerkeän.
Niissä tilanteissa kun olemme molemmat olleet töissä on kotitöitä jaettu. Esim minä huolehdin lapset aamulla kouluun, mies tuli aiemmin töistä ja laittoi ruuan joten tulin töistä valmiille ruualle.
Meillä tehdään tilanteen mukaan ja kumpikin jaksamisensa mukaan. Yhdessä yhteisen hyvän eteen. Hommat ei mene tasan mutta riittävän tasan siihen että kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen nuo jutut meillä pääosin. Syys se että mies käy töissä ja lisäksi rakentaa meille. Minä olen työttömänä ja kotitöiden lisäksi toki auttelen rakennuksella minkä työnhaultani kerkeän.
Niissä tilanteissa kun olemme molemmat olleet töissä on kotitöitä jaettu. Esim minä huolehdin lapset aamulla kouluun, mies tuli aiemmin töistä ja laittoi ruuan joten tulin töistä valmiille ruualle.
Meillä tehdään tilanteen mukaan ja kumpikin jaksamisensa mukaan. Yhdessä yhteisen hyvän eteen. Hommat ei mene tasan mutta riittävän tasan siihen että kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen.
Mä kävisin mielummin töissä ja vaikka palkkaisin siivoojan tekemään noita hommia. Ei kiinnosta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen mielestä ne kuuluu mulle.
Mitä sä sit enää kyselet, jos sulle on jo vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Villi arvaus. Menier?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi arvaus. Menier?
Kuule paljon muutakin.
Koska olet suostunut kotiorjan rooliin. Ihan oma valinta.
Vilkaise jalkoväliisi. Jos siellä ei näy kiveksiä, niin siinä syy. Nuo luettelemasi tehtävät ovat sinun hommiasi.