Mies pettänyt raskauden aikana?
Onko jonkun mies jäänyt kiinni pettämisestä naisensa loppuraskauden tietämissä? Joskus luin, että on yleistä. Nyt olen melko varma, että on. Kertoiko miehet syytä? Joku pelkotila tulevaisuudesta ja elämän muuttumisesta?
Kommentit (27)
Mun mieheni kävi festaroimassa kun itse olin määrättynä vuodelepoon ja yhdyntäkieltoon noin raskauden puolivälistä eteenpäin aikaisen kohdunsuun aukeamisen vuoksi. Oli jotenki vaikea ja vaisu rokin jälkeen. Siitä pari kk eteenpäin kertoi löytäneensä näpyn kikkelistään. Oli kondylooma. Onneksi oli se yhdyntäkielto. Ei tunnustanut pettäneensä. En sanonut mitään, en sairastunut itse, mutta täytyy sanoa että tunteet kyllä kuihtui kasaan. Kondoomia käytettiin loppu yhteiselo, erottiin kun lapsi oli kaksi. Tähän päivään mennessä (lapsi nyt 11) ei ole minulla ollut merkkiäkään kondyloomasta vaikka kerran vuodessa käynyt gynellä ja otattanut kaikki testit, uskon että silloin petti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut käydä vieraissa kun ,
Vaimo laittoi rasvatun kätensä nyrkkiin ja piti sitä patjan päälle.
Nyrkin sisään oli hyvä purkaa pahimmat paineet
Meillä sama juttu,
Mutta minulla käsine kädessä kun kaikenlainen lima ällötti raskauden aikana.
Mieskin piti hanskasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkin sisään oli hyvä purkaa pahimmat paineetMeillä sama juttu,
Mieskin piti hanskasta
Hyi. Molemmat on hyi. Pakko panna vaikka vaimon rasvattuun nyrkkiin ja pakottaa se mukaan seksuaalisiin tekoihin joita se ei halua, eikö ne ukot osaa hakata tattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskin piti hanskastaHyi. Molemmat on hyi. Pakko panna vaikka vaimon rasvattuun nyrkkiin ja pakottaa se mukaan seksuaalisiin tekoihin joita se ei halua, eikö ne ukot osaa hakata tattiin?
Siis tämä joo. Ymmärrän että ihmisellä on halunsa, eikä ne katoa vaikka toisella tilapäisesti katoaisikin, mutta eikö nyt olisi suurempi nautinto harrastella yksin omaa kivaa, kuin toisen täysin asiasta kiinnostumattoman ihmisen pistää todistamaan ja osallistumaan väkinäisesti?
no eikö akka osaa imeä kasseja tyhjäksi jos rasvaa nyrkkinsä ja sitä pitää nytkyttää? olitteko katsekontaktissa? nauroiko se?
minä menin suoraan synnäriltä juhlimaan ja yöllä laskin mahtavat lastit johonkin isotissiseen tyttöön. ei siitä sen enempää
loppuraskauden aikana jouduin myös purkamaan paineita eri naisiin mutta so what
jos meidän asemalla ei saa pensaa tankattua täytyy piipahtaa muualla tankkaamassa
samoin kun lapsi syntyi ja vaimo säännösteli seksiä eli piti sitä vallan välineenä jouduin myös turvautumaan ulkopuoliseen emättimeen. vähän tiukempaakin välillä.
kuka siitä kärsi sitten?
ei kukaan kun ei muut tiennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskin piti hanskastaHyi. Molemmat on hyi. Pakko panna vaikka vaimon rasvattuun nyrkkiin ja pakottaa se mukaan seksuaalisiin tekoihin joita se ei halua, eikö ne ukot osaa hakata tattiin?
Minä olen tehnyt noin,
Syystä että ,
Rakastan miestäni ja halusin seksiä mutta se ei vaan onnistunut fyysisesti.
Meillä on naisystävän kanssa neljä lasta ja yhdenkään raskauden aikana en ole häntä pettänyt. Ihmettelen, että miksi teillä on niin kova tarve yrittää vakuutella, että toistenkin puolisot pettää? Eihän se nyt niin mene, että kun itsellä on mennyt huonosti, niin oletetaan, että muillakin menee. Kyllä minä uskon, että ei pettäminen on paljon yleisempää.