Mies pettänyt raskauden aikana?
Onko jonkun mies jäänyt kiinni pettämisestä naisensa loppuraskauden tietämissä? Joskus luin, että on yleistä. Nyt olen melko varma, että on. Kertoiko miehet syytä? Joku pelkotila tulevaisuudesta ja elämän muuttumisesta?
Kommentit (27)
Hohhoijaa! Mistähän sä olet tuollaista lukenut. Eipä taida olla kovin yleistä.
Mikäli mies on joku häntäheikki, joka ajattelee vain kasseillaan, niin helpostikin voi pettää. Usean raskauden kohdalla joko äidin halut seksiin häviää, tai sitten mies ei pysty harrastamaan seksiä, koska jostain syystä raskaus tekee asiasta epämiellyttävän. Ja kun kuiva kausi jatkuu useamman kuukauden, niin ruoho alkaa näyttää vihreämmältä aidan takana.
Aivan järjetöntä yleistystä, että pettäminen olisi yleistä miehille naisen ollessa raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetöntä yleistystä, että pettäminen olisi yleistä miehille naisen ollessa raskaana.
Aivan järjettömän sinisilmäistä ja palstamammoille tyypillistä kuvitella, ettei muka olisi yleistä. Useimmat miehet pettävät jo raskauden aikana, vain aniharva ja hölmöimmät yksilöt jäävät kiinni.
En tiedä, ei ainakaan kukaan ystävä ole sanonut, että mies olisi pettänyt raskauden aikana. Yleinen on kyllä vähän väärä sana. Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjettömän sinisilmäistä ja palstamammoille tyypillistä kuvitella, ettei muka olisi yleistä. Useimmat miehet pettävät jo raskauden aikana, vain aniharva ja hölmöimmät yksilöt jäävät kiinni.
Jaa, mä en ainakaan tiedä ystävistä ketään, ketä olisi petetty raskauden aikana.
Yleistä 😃 ei hyvää päivää 🙈 eiköhän tuo ole ihan ihmisluonteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä en ainakaan tiedä ystävistä ketään, ketä olisi petetty raskauden aikana.
Eli et tiedä ketään, jonka mies olisi jäänyt kiinni.
Minun ystävissäni on iso joukko miehiä (olen mies), joista jokainen on pettänyt. Yksikään ei ole jäänyt kiinni, joten vaimot ja avovaimot ovat onnellisen tietämättömiä.
Ja väite perustuu mihin? Ei kyllä voi yleistää näin. Tunnetko ap suurimman osan maailman miehistä, kun pystyt tekemään tällaisia johtopäätöksiä?
Tiedän ainakin yhden työkaverin joka petti vaimoaan sivusuhteessa vaimon ollessa raskaana. Tosin tuo työkaveri kännipäissään joskus kertoi että ei heillä sitä seksiä muutenkaan ollut, muulloin kuin sen yhden kerran josta vaimo tulikin jälleen raskaaksi.... Nykyään kai heillä asiat ihan hyvin, en ole uskaltanut kysyä, mutta lapset jo leikkiä/kouluikäisiä.
Itse olen nyt toista kertaa raskaana, ja molemmissa raskauksissa halut kadonneet täysin. Ekan raskauden jälkeen halut kyllä palautuivat, ja uskon/toivon että niin käy nytkin. Mies joutuu kestää tilanteen kun itsekin ihan vapaaehtoisesti lähti tätä toista lasta yrittämään. Tiedän että miehellä on fleshlight käytössä pahimpaan puutteeseen, ja se on mielestäni hyvä ratkaisu, koska en halua pakottaa itseäni miksikään seksiorjaksi kun ei kertakaikkiaan mitään haluja itselläni ole, enkä sille mitään voi. Mikäli mies on käynyt pussejaan tyhjäämässä jossain muuallakin (mitä en kyllä usko tapahtuneen) niin en ainakaan halua sitä tietää. Meillä on toimiva parisuhde ja toimiva avioliitto, äkkiäkös tämäkin raskaus tästä ohi menee ja sitten voidaan taas nautiskella toisistamme kun mulla halut palaa. Se 9kk raskaus (plus ehkä jokunen kuukausi synnytyksestä palautumiseen...) on lopulta tosi lyhyt ajanjakso kun ollaan koko elämän mittainen ajanjakso yhdessä.
Pettäminen kuuluu asiaan. Vaimon vika kun muuttuu niin ärsyttäväksi raskausaikana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei ainakaan kukaan ystävä ole sanonut, että mies olisi pettänyt raskauden aikana. Yleinen on kyllä vähän väärä sana. Ei pidä paikkaansa.
”ei ole sanonut” 😂
Miten voisi sanoakaan, jos ei tiedä? Ja jos mies ei ole jäänyt kiinni, niin miten tietäisikään?
”Mun mies ei ainakaan ikipäivänä pettäisi” - mantran olen jopa joskus henkilökohtaisesti kuullut naisen suusta samaan aikaan kun pettäjämiehensä istui samassa huoneessa mutta mamma oli autuaan tietämätön. Miehet eivät toisistaan vasikoi, joten hymyilin vain ja olin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ystävissäni on iso joukko miehiä (olen mies), joista jokainen on pettänyt. Yksikään ei ole jäänyt kiinni, joten vaimot ja avovaimot ovat onnellisen tietämättömiä.
Joo, no se on aivan ihmisluonteesta kiinni kyllä. Ei ole mun ystävillä pettäviä miehiä. Mikä sä olet sanomaan, ettei ole jäänyt kiinni? Sinäkö tunnet ystäväni ja heidän miehensä. Jos teidän piireissä on tuollainen tapa, niin se ei todellakaan tarkoita, että se olisi jotenkin yleistä. Joo, ja iso joukko miehiä oikeen, joopa joo. Aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”ei ole sanonut” 😂
Miten voisi sanoakaan, jos ei tiedä? Ja jos mies ei ole jäänyt kiinni, niin miten tietäisikään?
”Mun mies ei ainakaan ikipäivänä pettäisi” - mantran olen jopa joskus henkilökohtaisesti kuullut naisen suusta samaan aikaan kun pettäjämiehensä istui samassa huoneessa mutta mamma oli autuaan tietämätön. Miehet eivät toisistaan vasikoi, joten hymyilin vain ja olin hiljaa.
Jos teidän piireissä pettäminen on yleistä, niin se ei tarkoita että kaikilla on näin. Miksi oletat, että omissa piireissään olisi pettäjiä? Jännä tapa.
Jaa, että meinaatte, että kaikkien miehet pettää. Voivoi! Taitaapa kyse olla katkeruudesta. Niin tosiaan, eihän kellään voi mennä hyvin, kun ei teillä mene..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaisessa porukassa liikut. Olen mies ja minun kavereista ei kukaan ole pettänyt naistaan kuten en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellaisessa porukassa liikut. Olen mies ja minun kavereista ei kukaan ole pettänyt naistaan kuten en minäkään.
En ole kyllä itsekään koskaan vaimoani pettänyt. Vähän vaikea uskoa, että on kovin yleistä. Luulen ennemmin, että kyse on sellaisesta kateellisuudesta, että kun itsellä ei ole mennyt hyvin, niin tullaan yleistämään asioita vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas sulla m*lkkuja ystäviä. Kun ystävä käyttäytyy ala-arvoisesti, oletko ihan ok asian kanssa vai huomautatko asiasta. Jotenkin todella vaikea kuvitella, että porukka katselee vierestä, eikä paheksu, kun toinen tekee jotain niin kamalaa. Itse en voisi kunnioittaa sellaista ihmistä.
Ei tarvinnut käydä vieraissa kun ,
Vaimo laittoi rasvatun kätensä nyrkkiin ja piti sitä patjan päälle.
Nyrkin sisään oli hyvä purkaa pahimmat paineet
No ei todellakaan ole yleistä. 😃 ihan yksittäistapauksia.