Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko tai tuohtuisitko jos menisit häihin jossa miehille ja naisille eri ruuat?

Vierailija
25.06.2019 |

Loukkaantuisitko tai tuohtuisitko? Miksi/miksi et?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua olisi kiukuttanut. Naisille oli tarjolla katkarapurisottoa, miehille sienirisotto. En voi sietää katkarapuja ja kun vielä miettii kuinkahan monella on allergia. Sienirisotto sen sijaan kuulostaa ihanalta!

Ja pääruoka, naisille grillattua kanaa, miehille paahtopaistia?? Varmaan aika moni nainen ottaisi mieluummin sen paahtopaistin, kuin yleensä kuivaksi tehtyä kanaa.

Kaksi menua on kiva idea, mutta niin, että jokainen saa päättää kumpaa ottaa eikä niin, että se on päätetty valmiiksi.

Vierailija
42/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota. Kahdet eri ruoat on varmaan tulleet kalliimmaksikin kuin yhdet. Mitähän lapsille tarjottiin? Olisin kyllä hölmistynyt, varsinkin siinä kohtaa kun itse saisin broileria ja mies pihvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaihtaisin mieheni kanssa päittäin annoksia, jos olisi parempi niin päin.

Miksi miehen pitäisi luovuttaa annos sinulle?

Meillä ainakin mies söisi mielummin kanaa ja minä pihvin. Risotot voisi mennä suunnitellusti mutta jälkiruoat myös varmaan vaihdettaisiin tai ainakin puolitettaisiin jos toinen olisi pahaa (kumpikaan ei kauheasti innostu mansikasta).

Vierailija
44/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin ainakin. Idea ei oikein aukea mulle, en siis keksi mitään syytä miksi olisi eri ruoat miehille ja naisille. Ei kait makumieltymykset mene sukupuolen mukaan?

Vierailija
45/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua olisi kiukuttanut. Naisille oli tarjolla katkarapurisottoa, miehille sienirisotto. En voi sietää katkarapuja ja kun vielä miettii kuinkahan monella on allergia. Sienirisotto sen sijaan kuulostaa ihanalta!

Ja pääruoka, naisille grillattua kanaa, miehille paahtopaistia?? Varmaan aika moni nainen ottaisi mieluummin sen paahtopaistin, kuin yleensä kuivaksi tehtyä kanaa.

Kaksi menua on kiva idea, mutta niin, että jokainen saa päättää kumpaa ottaa eikä niin, että se on päätetty valmiiksi.

Itsekin juuri mietin etten keksi mauttomampaa ja kuivempaa ruokaa kuin grillattua kanaa perunan kanssa.

Jokainen toki saa tarjota mitä haluaa mutta tuntuisi se pahalta katsoa kun osa saisi parempaa. Lähtisin varmaan pois.

Vierailija
46/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu oli Mirror - lehdestä, ei edes mainittu minkämaalainen hääpari oli. Mutta ei siis suomalainen.

Vierailija
47/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä en ole helposti tuohtuvaista sorttia, ja kutsujahan päättää tarjoiluista.

Vierailija
48/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä otsikolla löytyy ko. lehtijuttu googlesta?

Kirjoita siihen "häävieras tuohtui"

Eka linkki

ap

Vierailija
49/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kahta ruokaa, niin onhan se pöljää ettei saa sitä mistä pitää enemmän. Omituisena pitäisin moista morsmaikkua ja varmaan jossain kohtaa tekisin jonkinlaisen vastaiskun (eri suklaat joulupakettin tms) ellei häälahjaan jo ehtinyt.

Vierailija
50/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on kahta ruokaa, niin onhan se pöljää ettei saa sitä mistä pitää enemmän. Omituisena pitäisin moista morsmaikkua ja varmaan jossain kohtaa tekisin jonkinlaisen vastaiskun (eri suklaat joulupakettin tms) ellei häälahjaan jo ehtinyt.

Miehelle lahjaksi hyvää viskiä ja naiselle sidukka.

Vierailija
51/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä loukkaantuisi, en pidä itsestään selvänä että edes häissä tarjoillaan ruoka. Söisin hyvillä mielin, 

Miettisin varmasti mikä idea erilaisissa menuissa olisi? Ellei ole mitään selkeää ideaa ja syytä, ajatus on minusta omituinen. Miksi tehdä tarjoiluista monimutkaiset ja kalliit ellei jotain ideaa taustalla ole? Ensimmäisenä tulee mieleen ettei hääpari ole onnistunut pääsemään tarjottavista yhteisymmärrykseen ja tässä kompromissi. Kuulostaa onnelliselta tulevaisuudelta. :D

Vierailija
52/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtikaa sitä. Miehenä oleminen on vaan niiiiiiiiin hienoa.

Olisitpa säkin.

Vierailija
53/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä, mutta ne muut. Mitäs he sitten tekevät, kun erillisiä menuja ei ole muunsukupuolisille, sukupuolettomille, alieneille ja kaikille muille. Voi että.

Vierailija
54/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen muistan eräät liikelahjat. Miehet sai martinin puukot ja naiset silkkihuivit. Huivit lähti kiitään kun tajuttiin asia. Saatiin sitte kaikki ne puukot.

Vierailija
55/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sikana. En edes söisi sikaa sen jälkeen.

Vierailija
56/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin sillä olen hermafrodiitti. Minulle kuuluu siis annokset molemmilta listoilta!

Vierailija
57/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todella omituisena ja epäilisin morsiusparin mielenterveyttä, mutta en loukkaantuisi tai tuohtuisi. Uskoisin, että annoksen vaihtamiseen halukkaita löytyisi molemmista sukupuolista, joten lautasten siirtely pöytäseuralaisten kesken tuskin olisi ongelma.

Vierailija
58/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos miesten ruoka olisi parempaa.

Vierailija
59/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen äyriäisille joten haastaisin hääparin oikeuteen murhayrityksestä!

Vierailija
60/60 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon jutun ja olisin varmaan vaatinut saada maistaa kaikkea, niin että miehelleni ei jäisi mitään. Rakastan sekä sieniä että katkarapuja, mieheni ei syö sieniä, joten siinä olisimme ainakin joutuneet vaihtamaan. Ellei sitten hänen katkarapuja inhoava tätinsä olisi samoissa häissä, he voisivat vaihtaa niin saisin syödä omat rapuni.

Kyllä, loukkaantuisin. Onneksi tuollaiseen ei taida kovin helposti törmätä Pohjoismaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi