Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-vinkkejä miehille

Vierailija
24.06.2019 |

Tässä muutama vinkki, josta saattaa olla hyötyä:
Ensinnäkin, jostain syystä tinderissä naiset saavat helpommin matcheja. En ole erityisen nuori ja suht tavallisen näköinen ja silti olen hämmentynyt matchien ja viestien määrästä. Olen kyllä ystävällinen ja mukava kaikille joiden kanssa viestittelen, mutta sitähän ei vielä ennen viestittelyä voi tietää.

Itselleni ainakin tulee helposti noin 20-30 viestiä päivässä jos olen vähän aikaa klikkaillut sitä. Päätin sitten että tätä välttääkseni lopetan selailun aina heti kun tulee match. Se ei auttanut koska ilmeisesti osa niistä, joiden kanssa ei matchia tullut, tekivätkin matchin minun jälkeeni joten siltikin siellä oli ne muutama kymmenen uuden tyypin viestiä seuraavana päivänä.

Ongelma tässä että viestejä tulee noin paljon on se, että miehistä yksikään ei erotu joukosta. Siksi on aika rasittavaa jos kysyn joltakulta jotain ja hän vastaa vähän näsäviisastellen että oonko katsonut vain kuvat enkä lukenut tekstejä. No, varmasti olen lukenut tekstin (pidän sitä tärkeänä kriteerinä) mutta valitettavasti siinä hetkessä kun vastailen, en enää käy katsomassa uudelleen profiilia tai jäisi vastailut aika vähiin. Yleensä pyrin vastaamaan kaikille jotka aloittavat keskustelun asiallisesti.

Tämän tyyppisille jää vastaamatta: Jos kysyt suoraan mennäänkö panolle -seriously? Onko tuo joskus toiminut?
Jos kysyt jotain ihan älytöntä tarkoituksenasi erottua joukosta - en ihan heti tiedä miten vastata niin jää vastaamatta kokonaan.

Parin viestin jälkeen viestittely yleensä loppuu jos:
Alat puhumaan siitä että pitäisi saada naista/olet puutteessa /muita seksijuttuja - ihan tosi, miksi itse suolaat mahdollisuutesi?
Alat näsäviisastella jostain syystä - muista että siellä on viestejä kymmeniltä miehiltä ja kaikille ei voi vastata, ilkeilyt/näsäviisastelut jäävät helposti vastaamatta
Et kysele mitään vastavuoroisesti vaan vastaat vaan itse kysymyksiin tai kerrot jotain mutta et kysy mitään - keskustelun ylläpito jää naisen vastuulle - jälleen kerran kun siellä on niitäkin, joiden kanssa sujuu helpommin, niille tulee vastattua helpommin
Jos vedät herneen nenään jos en vastaa "heti" - saatan käydä tinderissä esim parin päivän välein tai harvemmin. Olen profiilissa kertonut että minulla on lapsia, jos lapset ovat luonani, en käy tinderissä niinä päivinä tai käyn vain nopeasti illalla jolloin en ehdi vastata jokaiselle enkä edes lukea kaikkia sillä välin tulleita viestejä.
Et vastaa suoriin kysymyksiin kuten oletko varattu tai onko sinulla lapsia
Myöskin jos tekstisi vilisee kirjoitusvirheitä, saattaa se antaa sinusta hieman ikävän kuvan. Kerro suoraan, jos sinulla on lukihäiriö tms. Muuten alkaa tuntua oudolta jos joka sana on väärin kirjoitettu.

Sen sijaan helposti keskustelun saa käyntiin ihan tavallisilla kysymyksillä, huumorilla, lyhyillä viesteillä joissa kysyt myös toiselta jotain ja vastaat siihen mitä sinulta kysytään. Ei tarvitse yrittää keksiä mitään tosi ihmeellistä, ainakin itse tykkään eniten ihan tavallisista kysymyksistä. Yleensä, jos mies vaikuttaa mukavalta, kirjoittelee normaalisti, vastaa tärkeisiin kysymyksiin (just tuo onko vapaa, lapset ym) ja antaa itsestään mukavan ja jopa humoristisen kuvan, jos mies pyytää treffeille niin yleensä lähdenkin sitten.

Niin ja vielä lisätieto, itse pidän eniten ns tavismiehistä, ns playereille ja kansikuvapojille/ alpha maleille /pukumiehille painan heti ruksia. Sellaisen kanssa avioliitossa yli 10 vuotta olleena kaipaan jotain ihan muuta. Tavallinen duunari /kiltti /tavis /normaali /mukava mies nyt hakusessa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis älä näytä omaa persoonaa ja ole joku muu niin pääset ehkä treffeille eronneen kanssa?

Vierailija
2/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kirjoitus ap, ois voinu olla mun näppikseltä! Oon kans monasti miettinyt miks Tindermiehet hiekottaa omat saumansa kysymällä tokassa viestissä että joko pannaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis älä näytä omaa persoonaa ja ole joku muu niin pääset ehkä treffeille eronneen kanssa?

Sitä en tarkoittanut, mutta valitettavasti tinderissä korostuu ulkonäön lisäksi sosiaalisten taitojen merkitys. 

Vierailija
4/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö...? useimmat käyttää tinderiä siks että pääsis treffeille. 

Ja mitä vikaa siinä että ap kertoo olevans eronnut. Itelle ei ainakaan kelpaa muut kuin eronneet, varattujen kanssa en lähtis treffeille. Jossain iässä enemmistö sinkuista on eronneita, en tiiä sun ikäluokkaas. 

Vierailija
5/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa näyttää oman persoonan mut valitettavasti toisten persoona on miellyttävämpi kuin toisten. Eihän näitä vinkkejä oo pakko noudattaa, mutta ap varmaan tarkoitti auttaa niitä jotka ihmettelee miks naiset on niin "vaikeita" tinderissä. Toi on omakin kokemus tinderistä. 

Vierailija
6/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla kans sama että pukumiehet ja alfaurokset ei vois vähempää kiinnostaa. Tinderistä vaan vaikea löytää niitä perusduunareita, joista just tykkäisin enemmän. Ja se on just noin niin kuin ap kirjoitti, naisille tulee päivässä kymmeniä viestejä joten on aika tärkeää miten kirjoittelee jos tahtoo että nainen jatkaa keskustelua juuri sinun kanssasi. Valitettavasti moni vaan ei tajua miten siellä pitäisi käyttäytyä.

Vierailija
7/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa edes vähän hymyillä siinä kuvassa! Malli tai latoleuka ei tartte olla mutta moni näyttää sarjamurhaajalta. Livenä onkin ihan ilo silmälle.

Vierailija
8/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en lukenut tekstiäsi enkä näin ollen tajunnut että sinulla on lapsia etkä ehdi aina heti vastata. Sori, mutta ehdin jo swipaista vasemmalle.

Vierailija
9/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia ohjeita.

Ap keskittyy toiveisiinsa keskustelun laadun suhteen.

Suurimmalla osalle miehistä ongelma on alkukarsinnan läpäiseminen eli mätsin saaminen. Minun iässäni mieluiten naisen kanssa jolla se avioliitto ja perheen perustaminen on edessäpäin, eikä niin että parhaat vuodet on saanut se alpha male/pukumies ja nyt vanhempana haetaan luotettavaa tavismiestä.

Vierailija
10/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sota syttyä, jotta miesten määrä vähän vähentyisi. Jokaiselle normaalin näköiselle lisääntymisikäiselle naiselle riittää miehiä yllin kyllin joka sormelle ja varpaalle. Kelpaa valkata NHL-miljonääri.

M33

Vierailija
11/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus ap! Itsellä sama kokemus.

Mulla on lapsia ja olen eronnut 40-v nainen. Ihmettelen miten lapsellisilta ja ihan kuin toisesta maailmasta olevilta suuri osa miehistä vaikuttaa siellä. En tiedä miksi niin moni laittaa laskuvarjohyppy/matkustelukuvia, mitä niillä haetaan? Niistä tulee epäkypsä ja jotenkin lapsellinen ja egoistinen vaikutelma. 

Eronneet miehet joilla lapsia ovat yleensä enemmän jalat maassa ja samalla aaltopituudella. Varmasti sopivat jollekin toiselle, mutta itse toivoisin löytäväni ihan tavallisen, mukavan miehen jonka ei tarvitse korostaa itseään ja harrastuksiaan. 

Olen ilmeisesti aika hyvän näköinen (luulin, etten enää olisi, nuorempana olin kyllä) mutta ilmeisesti ikä ei ole vielä painanut niin paljon päälle kuin pelkäsin, mutta miehessä kiinnostaa luonne ja ystävällisyys enemmän kuin ulkonäkö. 

Viestejä tosiaan tulee älyttömätä määrät ja mielelläni vastaan kaikille mutta jos kettuilee/näsäviisastelee/valittaa etten vastaa tarpeeksi nopeasti/ei tajua että viestejä tulee niin valtavat määrät että aluksi miehet eivät erotu toisistaan/ja se kaikkein tylsin eli seksivihjailut ekoissa viesteissä - ei vaan sitten tule vastattua sellaisille kun koko ajan sinne puskee lisää viestejä miehiltä jotka käyttäytyvät paremmin. 

Vierailija
12/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en lukenut tekstiäsi enkä näin ollen tajunnut että sinulla on lapsia etkä ehdi aina heti vastata. Sori, mutta ehdin jo swipaista vasemmalle.

Oletko juuri sellainen ap:n mainitsema loukkaantuja/näsäviisastelija?

Ei tarvitse noudattaa näitä(kään) ohjeita, tässä oli vain tarkoitus auttaa. Mutta jos nykyinen tyylisi toimii, niin pidä sitten se. 

Vierailija
13/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsia ja olen eronnut 40-v nainen. Ihmettelen miten lapsellisilta ja ihan kuin toisesta maailmasta olevilta suuri osa miehistä vaikuttaa siellä. En tiedä miksi niin moni laittaa laskuvarjohyppy/matkustelukuvia, mitä niillä haetaan? Niistä tulee epäkypsä ja jotenkin lapsellinen ja egoistinen vaikutelma. 

Eronneet miehet joilla lapsia ovat yleensä enemmän jalat maassa ja samalla aaltopituudella. Varmasti sopivat jollekin toiselle, mutta itse toivoisin löytäväni ihan tavallisen, mukavan miehen jonka ei tarvitse korostaa itseään ja harrastuksiaan. 

Olen ilmeisesti aika hyvän näköinen (luulin, etten enää olisi, nuorempana olin kyllä) mutta ilmeisesti ikä ei ole vielä painanut niin paljon päälle kuin pelkäsin, mutta miehessä kiinnostaa luonne ja ystävällisyys enemmän kuin ulkonäkö. 

Viestejä tosiaan tulee älyttömätä määrät ja mielelläni vastaan kaikille mutta jos kettuilee/näsäviisastelee/valittaa etten vastaa tarpeeksi nopeasti/ei tajua että viestejä tulee niin valtavat määrät että aluksi miehet eivät erotu toisistaan/ja se kaikkein tylsin eli seksivihjailut ekoissa viesteissä - ei vaan sitten tule vastattua sellaisille kun koko ajan sinne puskee lisää viestejä miehiltä jotka käyttäytyvät paremmin. 

Jos olet tavallisen näköinen nelikymppinen nainen, luultavasti hukut viesteihin joita tulee kaiken ikäisiltä miehiltä, ml. urheilijat ja toimarit.

Tuo on lähes jokaisen naispuolisen ystäväni kokemus Tinderistä. Ovat siis taviksia. On ylipainoa jne.

Harmi kyllä "Tinder-vienti" saa naiset uskomaan että palvelu on kuin toinen ulottuvuus jossa nainen saa valita kenet haluaa. Oikeastihan kyse on siitä että miehet tykkäävät kaikista, ja ovat valmiita kiksauttamaan lähes ketä tahansa etäisesti naista muistuttavaa.

Vierailija
14/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia ohjeita.

Suurimmalla osalle miehistä ongelma on alkukarsinnan läpäiseminen eli mätsin saaminen. Minun iässäni mieluiten naisen kanssa jolla se avioliitto ja perheen perustaminen on edessäpäin, eikä niin että parhaat vuodet on saanut se alpha male/pukumies ja nyt vanhempana haetaan luotettavaa tavismiestä.

Totta kyllä varmasti. Mutta entä sitten kun vihdoin saa sen matchin, niin miksi suolata mahdollisuutensa?

Vierailija
15/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, tämä oli hyvä kirjoitus! Kunpa miehet tajuaisivat nuo suht normaalit vinkkisi!

Vierailija
16/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siihen en osaa sanoa miksi naisille tulee matcheja ja viestejä ym enemmän. Onko tosiaan niin että miehet hakevat vain seksiseuraa? Olen käynyt aika monilla deiteillä ja tapaillut useita miehiä, kukaan ei ole yrittänyt mitään ns asiatonta, van ovat ihan herrasmiesmäisesti toivoneet seuraavia ja seuraavia treffejä. 

En ole ylipainoinen itse, vaan hoikka ja urheilullinen, tosin en usko että ylipaino on mikään valtava turn off, monet nelikymppiset ovat jo vähän pyöreitä, ja miehet siitäkin tuntuvat tykkäävän. Itse tykkään vähän pyöreämmistä miehistä.

Vierailija
17/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhia ohjeita.

Totta kyllä varmasti. Mutta entä sitten kun vihdoin saa sen matchin, niin miksi suolata mahdollisuutensa?

Eli kun minä saan muutaman matchin kuukaudessa ja kun kysyn vaikka naisen kesäsuunnitelmia niin matchi katoaa heti. Tai jos kysyn harrastusta niin matchi katoaa jne. Keskustele siinä sitten sivistyneesti itseksesi  :(

Vierailija
18/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tavallisen näköinen nelikymppinen nainen, luultavasti hukut viesteihin joita tulee kaiken ikäisiltä miehiltä, ml. urheilijat ja toimarit.

Tuo on lähes jokaisen naispuolisen ystäväni kokemus Tinderistä. Ovat siis taviksia. On ylipainoa jne.

Harmi kyllä "Tinder-vienti" saa naiset uskomaan että palvelu on kuin toinen ulottuvuus jossa nainen saa valita kenet haluaa. Oikeastihan kyse on siitä että miehet tykkäävät kaikista, ja ovat valmiita kiksauttamaan lähes ketä tahansa etäisesti naista muistuttavaa.

Tämä.

Miehet ja naiset karsivat eri tavoin. Nainen karsii swaipatessa oikealle tai vasemmalle. Mies tykkää ensin kaikista, pyytää kaikkia treffeille ja panee jos saa tilaisuuden. Sen jälkeen karsitaan onko mimmi vaimomatskua vai pelkkä hoito.

Ikävä kyllä tuo johtaa tilanteeseen jossa naiset saavat treffejä itseään huomattavasti tasokkaampien miesten kanssa, ja skippaavat oman tasoiset miehet joita kiinnostaisi parisuhde.

Nykyään parisuhdemiehetkään eivät jaksa pelata peliä jossa ei koskaan voita. Tinderistä haetaan p*llua ja jos ei sitä saada, vaimoa etsitään suosiolla muualta.

Vierailija
19/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siihen en osaa sanoa miksi naisille tulee matcheja ja viestejä ym enemmän. Onko tosiaan niin että miehet hakevat vain seksiseuraa? Olen käynyt aika monilla deiteillä ja tapaillut useita miehiä, kukaan ei ole yrittänyt mitään ns asiatonta, van ovat ihan herrasmiesmäisesti toivoneet seuraavia ja seuraavia treffejä. 

En ole ylipainoinen itse, vaan hoikka ja urheilullinen, tosin en usko että ylipaino on mikään valtava turn off, monet nelikymppiset ovat jo vähän pyöreitä, ja miehet siitäkin tuntuvat tykkäävän. Itse tykkään vähän pyöreämmistä miehistä.

Siis olet kaunis, hoikka ja urheilullinen. Ilmeisesti fiksukin? Ehkä olet vaimomatskua.

Tai sitten miehet vaistosivat ette anna heti, vaan pitää jatkaa treffailua. Kukapa tietää.

Mutta jos vähän pyöreä tavisnainen hukkuu viesteihin vaikka livenä saa olla melko rauhassa, hölmönkin luulisi tajuavan mistä on kyse.

Vierailija
20/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kommentin olen lukenut täältä niin monta kertaa, ja siksi menin niin suurin odotuksin tinderiin :) Olenhan kaunis kasvoiltani ja hyväkroppainen (fitness), koulutettu ja hyväpalkkainen, kaikin puolin loistosaalis kenelle tahansa. Joo, mulla on "rasitteina" ikä (40) ja yksi lapsi, mutta kun olin täältä toden totta saanut sen käsityksen, että nainen kuin nainen hukkuu toimareihin ja urheilijoihin, niin ilman muuta mäkin odotin sitä. Eipä ole realisoituneet nämä odotukset. Ei toimarin toimaria, ei urheilijan urheilijaa mun tykkääjissä. Pöh. Mä en huku viesteihin todellakaan, enkä tunnista näitä ongelmia, joista tässä ketjussa puhutaan. Mitä teen väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi