Päivi Räsänen on lukijoiden suosikki kesäheilaksi. Mitäs mammat tähän sanoo?
Ei olisi varmasti moni uskonut, että konseratiivisuudestaan tunnettu Päivä Räsänen valikoitu IS lukijoiden suosikiksi kesäheilana. Päivi on ainakin kunnostaan huolta pitävä, naisellinen ja tiukka mimmi, jolle on syytäkin keskimääräisen av-mamman olla vähän kateellinen. Vai mitä?
Kommentit (33)
No eiköhän tuo ole toimituksen, tai testin tekijän moka. Teitkö itse muuten testin?
Tein testin:
"Heilani on siiderinraikas äidinpoika, joka on saanut minut pauloihinsa puhumalla minut pyörryksiin. Kesän lopussa Walluni iholla on jälleen uusi naisen nimi."
No voi ny **ttu.
Vierailija kirjoitti:
Tein testin:
"Heilani on siiderinraikas äidinpoika, joka on saanut minut pauloihinsa puhumalla minut pyörryksiin. Kesän lopussa Walluni iholla on jälleen uusi naisen nimi."
No voi ny **ttu.
Ja tein muuten tuon naistestinkin, vaikken naisiin päin ole. Sain Räsäsen minäkin ;DD
Ei tuo ole mikään ihme sillä hänellä on ehyet ja terveet arvot.
Mä sain Amanda Harkimon. No kyllä mä voisin häntä p....a
Ihanaa että vanhemmatkin naiset kelpaavat, todistaa että palstaulit ovat väärässä😎
Riitta Väisänen.
Päiviä toivoin.😢
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että vanhemmatkin naiset kelpaavat, todistaa että palstaulit ovat väärässä😎
Kelpaa, hellyttäviä ihania suloisia.😍😍
Onneksi Iiris Suomelaa ei valittu.
Tein sekä mies- että naisheilatestin ja sain kaikkein ällöttävimmät (ja yleisimmät) vaihtoehdot, Päivin ja Sampo Kaulasen. Se testi oli jotenkin kierosti laadittu niin että jos tykkäsi tavallisista asioista, kuten mökkeilystä ja pyöräilystä, niin sai heilaksi Päivin ja Sampon. Kokeilin vaihtaa vastauksiani niin että heilaksi tulisi Sami Hedberg tai Ismo Leikola, mutta en onnistunut millään. Ärsyttävää!
Eihän lukijat Päiviä valinneet heilakseen, vaan se juhannusheila testi. Ehkä testin tekijällä käynyt joku fiba, kun päiviä tarjottiin niin monelle... tai jengin mielipiteet on sitten päivin kaltaisia. Eihän se testi ulkonäöstä mitään kertonut.
Itse sain Lauri Tähkän ja vähän oksensin suuhuni.
Mä sain Juha Sipilän 😨 Ei naurattanut
Hätä-Miikka ja Li Andersson. Ei huonot.
N47
Mä sain jonkun Hätä-Miikan. Ei harmainta aavistusta kuka hän mahtaa olla. Toisaalta kysymyksetkin olivat typeriä. Varsinkin se ensimmäinen. En tiennyt niistä hahmoista kuin Jack Sparrown, joka ei ole minun mieleeni. Millä perusteella mun pitäisi päättää kenestä hahmosta tykkään eniten, jollen tiedä keitä ja millaisia nämä hahmot ovat?
ja tässä linkki itse juttuun:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006152420.html