Nainen, mikä on isoin turn off tai ärsyttävin tapa millä miehesi on yrittänyt/yrittää saada sinua sänkyyn?
Saa kertoa myös existä ja kaikki turn off "iskurepliikit" myös. Antaa palaa. :D
Kommentit (34)
Vuittonin ym merkki laukut on Noloja!! Oikee merkki siitä et moi, olen typerä lammas 😂eikä minulla ole omaa tyyliä.
Mä otan rahat ihan sellaisenaan tai jtn oikeesti tärkeetä. En ikinä ottais vuittonin ku en oo mikää juntti
Ei kukaan oo tehnyt typerää aloitetta tai sanonut muutenkaan mitään urpoa ennen seksiä tai sen aikana, eikä jälkeenkään.
Olen tainnut väistää junttiluodin, vai tuleeko joistain miehistä vasta vanhempana sellaisia?
Että onko joskus keski-iässä sitten odotettavissa jotain sivistymättömiä möläytyksiä ja muka-hauskoja seksijuttuja...
N26
Hummustypy kirjoitti:
Mun ostaa aina Vuittonin laukkuja niin annan hänelle joka suunnasta <3
Teoriassa huoraamista jos seksillä maksat takaisin ostoksia. Muutenkin mikä on panoksesi suhteeseenne vai tykkäätkö muuten vaan loisia toisen rahoilla ja kuvitella seksillä kuittaavasi kaiken vai oletko parasiitti?? Oksettaa nää jotka ei yritä ees omillaan
Vierailija kirjoitti:
Hummustypy kirjoitti:
Mun ostaa aina Vuittonin laukkuja niin annan hänelle joka suunnasta <3
Teoriassa huoraamista jos seksillä maksat takaisin ostoksia. Muutenkin mikä on panoksesi suhteeseenne vai tykkäätkö muuten vaan loisia toisen rahoilla ja kuvitella seksillä kuittaavasi kaiken vai oletko parasiitti?? Oksettaa nää jotka ei yritä ees omillaan
Oletan tuon laukkukommentin olleen vitsi.
Mun mies ilmoittaa et nyt tekee mieli pil*ua tai nyt on kassit aika täynnä.
Kalun kuvan lähettäminen on turn-off.
Oma mies on yleensä tosi ihana ja kiihottava, mutta kerran tuli baarista kotiin kaatokännissä ja haisevana, laahusti makuuhuoneeseen jossa nukuin ja mongersi "millonkhasshh me phannaan?" ja sammui.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on yleensä tosi ihana ja kiihottava, mutta kerran tuli baarista kotiin kaatokännissä ja haisevana, laahusti makuuhuoneeseen jossa nukuin ja mongersi "millonkhasshh me phannaan?" ja sammui.
ohis, mutta harvinaisempana tapahtumana tuo kuulostaa liki hellyttävältä. :D Ei tosin välttämättä livenä just sillä hetkellä hirveästi naurattais.
Naisille ei sitten kelpaa mikään!
Mitä väliä sillä on, miten sen ehdotuksensa tuo julki, kunhan tuo!
Samat naiset täällä sitten muutaman vuoden päästä kirjoittavat otsikolla "Mies ei enää tee aloitteita".
No, ihmekös tuo.
Vierailija kirjoitti:
Samat naiset täällä sitten muutaman vuoden päästä kirjoittavat otsikolla "Mies ei enää tee aloitteita".
No, ihmekös tuo.
Ettäkö ei mikään kelpaa? Pidätkö tässä ketjussa kerrottuja vonkaamistapoja miessukukunnan parhaina yrityksinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihmekös tuo.Ettäkö ei mikään kelpaa? Pidätkö tässä ketjussa kerrottuja vonkaamistapoja miessukukunnan parhaina yrityksinä?
Jep, tuntuu että oikeasti on aika paljon miehiä jotka eivät vaan osaa asettua toisen asemaan. Ihan kun puuttuis kokonaan ymmärrys siitä miten toinen haluaa itseään kohdeltavan. Mitäs jos nainen ehdottelisi seksiä tilanteessa jossa miestä ei kiinnosta ja tavoilla jotka eivät vois vähempää miestä innostaa?
Sanoin sohvalla makaavalle vaimolleni sunnuntaina että ”sä et ole saanut juhannussalkoa vielä tänä juhannuksena”.
Naurahti, ja lähdimme siitä sitten rakasteluhommiin. Junttia?
Eksä käveli pienessä pöhnässä ilman housuja ja hetkutteli puolikovaa lemmenkapulaa ja iski riettaasti silmää. Ja kun en ollut huomaavinani, niin eikös jo tullut vonkaamaan milloin milläkin typerillä sanonnoilla. Ei tehonnut! Etsikin sitten itselleen "nöyremmän" muijan. Kivat heille.