Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on isoin turn off tai ärsyttävin tapa millä miehesi on yrittänyt/yrittää saada sinua sänkyyn?

Vierailija
24.06.2019 |

Saa kertoa myös existä ja kaikki turn off "iskurepliikit" myös. Antaa palaa. :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen mies tulee iholle kiinni sanoen: "Tuu meille"

Vierailija
2/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin turn off? Mies oli kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ostaa aina Vuittonin laukkuja niin annan hänelle joka suunnasta <3

Vierailija
4/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saiskos vähän pimppaa?"

Vierailija
5/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pilluu

Vierailija
6/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään, yhtä typeriä aloitteita teen itsekin. Ei haittaa.

Vierailija
7/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" It´s been a long way baby! High risk, high reward! Backhand, forehand, pum-pum-pum ja laatta häkkiin!

Vierailija
8/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen mies baarissa, "anna p*llua, anna nyyt, kenelle sä sitä oikein säästät?" -säästän miehelleni.

Vierailija
9/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tässä nähdään se suurin turn on. Eli jännyys. Maihari mies joka painaa kengällään kasvoista maahan ja hieroo koiranpaskoo naamaan. Se kyllä kiehtoo ja tekee vÄtusta märän. Mutta anna kun olet kiltti niin ei jatkoon.

Elämän katkeria totuuksia. Harmi vain että luonteeltansa peruskiltti ei voi feikata ja ruveta sellaiseksi jännäksi. Jos on tällainen, niin on ikuisesti sellainen. Sinun luonto ei vain anna periksi monottaa maiharilla toista ja hieroa kakkaa naamaan, vaikka se toinen syttyisi siitä. (Kuten näköjään syttyy, joo me olemme lukeneet nämä uutiset ja kuinka rakastunut tuo nainen oli tuohon maiharimieheen joka teki tuota)

Vierailija
10/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauas 80-90-lukujen taitteeseen jäänyt miesystäväntapainen muistuu aina mieleen, kun tästä aiheesta puhutaan. Hänellä oli tapana ottaa minua kiinni rinnansyrjästä peukalolla ja etusormella, hytkyttää rintaa ylös ja alas ja sanoa "nam nam". Hän ei onnistunut tavoitteessaan tuolla tavalla yhtään kertaa, ja muutenkin jo lähtökohdiltaan epäonnistuneeksi ja vähäseksiseksi tuomittu suhde loppui ennen kuin alkoikaan.

Sama mies viihtyi vessassa hyvin pitkään, puoli tuntia ei ollut vielä mitään. Yhden unohtumattoman kerran hän oli jättänyt vaatteensa toimituksensa jälkeen vessaan ja tuli vehje tanassa seisomaan keskelle olohuonetta. Hän ei ollut vartaloltaan mikään komistus, eikä asiaa parantanut yhtään se, että hän seisoi kireästi takakenossa pakarat tiukkoina ja oli puhkovinaan vehkeellään ilmaa eri suunnilla. En kerta kaikkiaan ymmärrä, halusiko hän seksiä huumorin kautta vai oliko hän tosissaan tekemässä minuun vaikutusta, mutta ei irronnut silläkään kerralla. Ei. Ei. Ei.

(Jos jotakuta kummastuttaa, miksi olin missään tekemisissä tuon miehen kanssa, voin vastata: olin nuori ja aivan liian kiltti, ja tuon miehen kanssa en ollut omasta tahdostani.)

Vierailija
11/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauas 80-90-lukujen taitteeseen jäänyt miesystäväntapainen muistuu aina mieleen, kun tästä aiheesta puhutaan. Hänellä oli tapana ottaa minua kiinni rinnansyrjästä peukalolla ja etusormella, hytkyttää rintaa ylös ja alas ja sanoa "nam nam". Hän ei onnistunut tavoitteessaan tuolla tavalla yhtään kertaa, ja muutenkin jo lähtökohdiltaan epäonnistuneeksi ja vähäseksiseksi tuomittu suhde loppui ennen kuin alkoikaan.

Sama mies viihtyi vessassa hyvin pitkään, puoli tuntia ei ollut vielä mitään. Yhden unohtumattoman kerran hän oli jättänyt vaatteensa toimituksensa jälkeen vessaan ja tuli vehje tanassa seisomaan keskelle olohuonetta. Hän ei ollut vartaloltaan mikään komistus, eikä asiaa parantanut yhtään se, että hän seisoi kireästi takakenossa pakarat tiukkoina ja oli puhkovinaan vehkeellään ilmaa eri suunnilla. En kerta kaikkiaan ymmärrä, halusiko hän seksiä huumorin kautta vai oliko hän tosissaan tekemässä minuun vaikutusta, mutta ei irronnut silläkään kerralla. Ei. Ei. Ei.

(Jos jotakuta kummastuttaa, miksi olin missään tekemisissä tuon miehen kanssa, voin vastata: olin nuori ja aivan liian kiltti, ja tuon miehen kanssa en ollut omasta tahdostani.)

EIIIII! :D Kauheaa!!

Mun nykyinen teki kaikkea ällöä ennenkun käskin lopettaa mauttomuudet ja onneksi uskoi kerrasta. Muun muassa ehdotti suuseksin antamista mulle lipomalla kielellään suurieleisesti ilmaa ja iskemällä silmää. Yök!

Vierailija
12/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tässä nähdään se suurin turn on. Eli jännyys. Maihari mies joka painaa kengällään kasvoista maahan ja hieroo koiranpaskoo naamaan. Se kyllä kiehtoo ja tekee vÄtusta märän. Mutta anna kun olet kiltti niin ei jatkoon.

Elämän katkeria totuuksia. Harmi vain että luonteeltansa peruskiltti ei voi feikata ja ruveta sellaiseksi jännäksi. Jos on tällainen, niin on ikuisesti sellainen. Sinun luonto ei vain anna periksi monottaa maiharilla toista ja hieroa kakkaa naamaan, vaikka se toinen syttyisi siitä. (Kuten näköjään syttyy, joo me olemme lukeneet nämä uutiset ja kuinka rakastunut tuo nainen oli tuohon maiharimieheen joka teki tuota)

Bitter pill.

Vierailija
13/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa ei ole tullut mitään turn offeja vastaan, etenkin kun suurimman osan aloitteista teen minä.

Ex sanoi muutaman kerran jotain tyyliin "nainen tänne ja p pystyyn kun mies käskee". Voitte uskoa, ettei saanut haluamaansa ja suhdekin jäi lyhyeen. Nuo replat perustuivat ihan miehen vakaaseen uskoon, että naisia kiihottaa röyhkeä ja käskevä mies. Ei, herrasmiehet ovat edelleen se turn on.

Vierailija
14/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leikitään lääkäriä!" No ei varmana leikitä. 

Vierailija
15/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Mun ostaa aina Vuittonin laukkuja niin annan hänelle joka suunnasta <3

Miehesi on onnekas. Oma vaimoni on antanut mulle vain kerran saadessaan lahjaksk uuden Vuittonin. Usein olen sentään saanut pienen pusun suulle.

Vierailija
16/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalainen mies baarissa, "anna p*llua, anna nyyt, kenelle sä sitä oikein säästät?" -säästän miehelleni.

Hah, itsellä saman kaltainen tapaus mutta lause jatkui vielä tuosta. ".. onks se sun p*llus joku Jumalan tuhkakuppi?" Sanomattakin selvää etten lämmennyt.

Vierailija
17/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitetaanko kusivehkeet yhteen"

Vierailija
18/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyi pelleksi kun yritti lämmitellä. Kierähti makaamaan mun päälle, puhalsi korvaan, "piippasi" nenää sormellaan, kutitti kyljestä. Ei kovin kuumaa, kun taantui 8-vuotiaaksi. 🙄

Toinen eksä osasi tämän lämmittelyn, otti lähelle, silitti hiuksia, hartiaa, suukotti hellästi kaulaa ja pikkuhiljaa hivutti kättään ympäri kehoa ja rintoja. Kiihotun jo kun muistelen. Ei hihitellyt ikinä sängyssä.

Vierailija
19/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssikaverini tuli baarissa hakemaan hitaisiin ja alkoi tanssiessa jankata, kuinka mun pitäisi tulla hänen luokseen yöksi. "Kuule moni on tältä kurssilta tullut ja voin sanoo sulle, ettei kukaan ole katunut!". Mua alkoi naurattaa niin, että tärähtelin pidätetyistä pyrskähdyksistä. Toivottavasti hän ei luullut, että innosta tai kiihkosta, apua :D

Nimim. En mennyt

Vierailija
20/34 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen avokki kysyi "haluaisitko valkosuklaapatukkaa".

Muuten ei ole sanallisesti noin tökerö mutta tuo ei jotenkin osaa esittää asiaansa, jos haluaa seksiä. Aina tulee jotain mikä vähintäänkin tappaa halut jos niitä juttuja alkaa kuuntelemaan. Siksi olenkin opettanut olemaan vaan hiljaa suutelemaan, siitä se lähtee :D Ja itse olen opetellut olemaan välittämättä. Rakas avokki on eikä ole kynnyskysymys, vaikka yhden illan jutussa/fwb jutussa antaisin kyllä kenkää :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän