Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurjat kuvat MeNaisissa paljastavat, tältä näyttää suomalainen nainen ilman meikkiä

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen naiset eivät ole sieltä kauniimasta päästä maailmassa

Aivan samanlaisia kuvia löytyy ulkomailta ja malleista, näyttelijöistä ja laulajista. Tämän takia tarvitaan näitä "paljastuskampanjoita" jotta totuus ei unohtuisi.

Tuolla esim Kate Moss

http://www.lifedaily.com/story/17-shocking-photos-of-celebs-without-mak…

Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä silmäpusseineen ja epämääräisine kasvonpiirteineen ovat hekin. FEIKKI tekee eron.

Itse en käytä meikkiä ja olen kauniimpi kuin Kate Moss ilman meikkiä :p

Vierailija
122/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samanlaisia kuvia löytyy ulkomailta ja malleista, näyttelijöistä ja laulajista. Tämän takia tarvitaan näitä "paljastuskampanjoita" jotta totuus ei unohtuisi.

Tuolla esim Kate Moss

Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä silmäpusseineen ja epämääräisine kasvonpiirteineen ovat hekin. FEIKKI tekee eron.

Olet kauniimpi kuin miljoonia tienannut huippumallia? Jospa nyt et tekisi kovin suuria johtopäätöksiä sellaisen kuvan perusteella, jossa Moss on kuvattu meikittömänä auringonpaisteessa todella epäimartelevalla ilmeellä. Sinä olisit samalla ilmeellä samassa valaistuksessa varmasti vähintään yhtä järkyttävän näköinen, mutta kun et ole koskaan tullut tuollaisessa tilanteessa kuvatuksi, luulet itsestäsi liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
124/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli että miten ne mun entinen työkaveri ja naapuri on rumia ilman meikkiä niin sitä on vaikea selittää. Ilman meikkiä ovat valjun näköisiä, eivät mitenkään erottuisi mistään mitenkään eikä kasvonpiirteet edes ole kovin kauniit. Mutta kun saavat meikkiä niin syttyvät kukkaan eli heille sopii meikki kasvonpiirteisiin vaikka ne ei kovin kummoiset ole. Tällaista eroa en vain ole muilla koskaan huomannut että se ero on niin radikaali. Jotkut ihmiset eivät juurikaan muutu meikistä eli ovat itsensä näköisiä aina vaikka tietysti meikillä saa esim. ihon tasaisemmaksi tms mutta ulkonäkö ei juurikaan muutu. Näillä alussa mainituilla se ulkonäkö muuttuu täysin toiseksi eli ovat aivan eri henkilöitä joita ei voi samaksi sanoa jos näkee sen eron.

Vierailija
125/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kohtaan 4,45

Siinä näkyy parhaiten mitä meikeillä voidaan tehdä.

Vierailija
126/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla esim Kate Moss

Olet kauniimpi kuin miljoonia tienannut huippumallia? Jospa nyt et tekisi kovin suuria johtopäätöksiä sellaisen kuvan perusteella, jossa Moss on kuvattu meikittömänä auringonpaisteessa todella epäimartelevalla ilmeellä. Sinä olisit samalla ilmeellä samassa valaistuksessa varmasti vähintään yhtä järkyttävän näköinen, mutta kun et ole koskaan tullut tuollaisessa tilanteessa kuvatuksi, luulet itsestäsi liikoja.

Ja sinun on pakko uskotella itsellesi tuota satua :)

Aurinko muuten vanhentaa eli varjoissa ikänsä viihtynyt näyttää paremmalle myös "rumissa" ilmeissa, koska iho on säilynyt tuoreempana. Nimenomaan meikitöntä typerää ilmettä tässä verrattiinkin. Olen muuten tullut kuvatuksi jopa paskalla ja siinäkin kuvassa olen tosi kaunis <3

Vierailija
127/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin miehet" 😂

Vierailija
128/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla esim Kate Moss

Aurinko muuten vanhentaa eli varjoissa ikänsä viihtynyt näyttää paremmalle myös "rumissa" ilmeissa, koska iho on säilynyt tuoreempana. Nimenomaan meikitöntä typerää ilmettä tässä verrattiinkin. Olen muuten tullut kuvatuksi jopa paskalla ja siinäkin kuvassa olen tosi kaunis <3

Mutta sulla ei ole Kate Mossin poskipäitä, sori. Muutoin varmasti oletkin kivannäköinen.

Vierailija
129/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hurjat kuvat" jassoo.

Vierailija
130/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan meikkaisi ellei sillä saisi itseään paremman näköiseksi? Miksi pitäisi näyttää samalta meikissä ja ilman? Samalta ihmiseltä kuitenkin näyttää mutta paranneltu versio. Koristellaan sitä kaikkea muutakin niin miksei itseään.

Vierailija
131/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla esim Kate Moss

Mutta sulla ei ole Kate Mossin poskipäitä, sori. Muutoin varmasti oletkin kivannäköinen.

Ei ole, vaan minulla on kauniimmat poskipäät :)

Vierailija
132/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainenhan on köntys.

Vierailija
133/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa naiset ovat paljon paremman näköisiä kuin miehet" 😂

Ovathan ne, ellet sitten ole homo.

Vierailija
134/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä porsaita. Takuulla oli useampikin lesbo joukossa lisäksi.

Vierailija
135/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää naama ärsyttää henk.koht.

https://static-sls.smf.aws.sanomacloud.net/menaiset.fi/s3fs-public/styl…

Onko tuo se Henry Harjusola?

Vierailija
136/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainenhan on köntys.

Etenkin Oona Kivelä, joka on nelinkertainen maailmanmestri?

Vierailija
137/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku evoluutiolla selitettävä syy, miksi suomalaisilla naisilla on olemattomat silmäripset?

Minulla on tosi pitkät ripset, mutta tietysti ovat olemattomat tekoripsiin verrattuna.

Vierailija
138/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hurjat kuvat" jassoo.

Pikemmin huonot kuvat. 

Osalla naisista oli huono iho (epäpuhtauksia ja sävy). Niin oli minullakin aikanaan, kun peitin ihon joka ainoa päivä meikillä. Kun lopetin sen, meni hetki että iho tasaantui ja alkoi olla hyvännäköinen meikittäkin. Ja nyt vanhemmiten etenkin huomaa sen, että tulee pidettyä paljon paremmin huolta ihon huoltotoimista, kun esiintyy meikittä eikä vaan peittele epäkohtia. 

Vierailija
139/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset näyttävät ilman meikkiä samalta kuin miehet näyttävät ilman meikkiä. Perusihmisiltä. 

Vierailija
140/176 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Kuitenkaan ei kelpaa noille muu kun se 190cm lentokapteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi