Nainen, montako sexikumppania sulla on ollut ja moneltako olet saanut suusexiä
Kommentit (45)
Minulle pimpin nuoleskeleminen on yks elämän tärkein asiaa. Se saa minut hulluksi.
Jossain kohtaa ainakin päätin, etten enää koskaan ala suhteeseen, jos mies ei halua ja nauti nuolla. Tai jos puhutaan aivan puhtaasti seksistä seksin vuoksi, niin en ole kiinnostunut imemään, jos toinenkaan ei ole kiinnostunut nuolemaan. Olen ymmärtänyt, että se on minulle niin tärkeä osa seksiä, että suhteesta ei kerta kaikkiaan tulisi mitään, jos ei mies himoitsisi päästä reisieni väliin.
n50+ kirjoitti:
Jossain kohtaa ainakin päätin, etten enää koskaan ala suhteeseen, jos mies ei halua ja nauti nuolla. Tai jos puhutaan aivan puhtaasti seksistä seksin vuoksi, niin en ole kiinnostunut imemään, jos toinenkaan ei ole kiinnostunut nuolemaan. Olen ymmärtänyt, että se on minulle niin tärkeä osa seksiä, että suhteesta ei kerta kaikkiaan tulisi mitään, jos ei mies himoitsisi päästä reisieni väliin.
Suuseksi on saajalle mahtavaa ja terveessä suhteessa tai edes yhden yön jutussa se on tärkeää, että huomioi toisen. Meillä vaimo ottaa usein mielellään ja sen jälkeen kyllä todella mielelläni nuolen hänelle vastapalveluksen. Ja tuntuu tosiaan kalpaavan. Huomaa sillä hetkellä liikkeistä ja äänistä, päivän mittaan käytöksestä ja seuraavana päivänä siitä että taas harrastetaan samaa juttua... joka hän tai minä ensin. Meillä tätä on paljon. Naisten puolesta en niin osaa sanoa, mutta kyllä näin miehenä se kauniin naisen tiukasti puristavaan suuhun laukeaminen on jotain ihan käsittämättömän upeaa.
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Naisten puolesta en niin osaa sanoa, mutta kyllä näin miehenä se kauniin naisen tiukasti puristavaan suuhun laukeaminen on jotain ihan käsittämättömän upeaa.
Aivan samaa mieltä. En tiedä itsekkään miksi se vaan tuntuu niin taivaallisen hyvältä. Samaan hengenvetoon, myös se, kun rakas laukeaa nuollessa tuntuu ihanalta.
Ero suuseksin saamisen ja antamisen nautinnossa on kumppani; tuntuu hyvältä laueta kenen tahansa naisen suuhun, mutta en kyllä nauti kuin rakkaani nuolemisesta.
Noin 30 seksikumppania (20 miestä, 10 naista) joissa pantu tai minä olen antanut suuseksiä. Suuseksiä olen saanut enemmän kuin tuplasti tuon määrän.