Nainen, montako sexikumppania sulla on ollut ja moneltako olet saanut suusexiä
Kommentit (45)
Neljä, kaikilta saanut. Kahden kanssa oli väkinäistä pakkopullaa molemmin puolin ja kahden kanssa hyvää.
Ikää 45.
Vierailija kirjoitti:
Usein saa kyllä lukea naisista, jotka eivät edes halua ottaa vastaan suuseksiä. Missäs te olette nyt?
Täällä ollaan.
Laskeekos ap "sexikumppaneiksi" vain ne, joiden kanssa on ollut naimista? Sikäli hankala kysymys vastata.
Voihan oraalia saada ilman penetraatiotakin.
n50+ kirjoitti:
Laskeekos ap "sexikumppaneiksi" vain ne, joiden kanssa on ollut naimista? Sikäli hankala kysymys vastata.
Voihan oraalia saada ilman penetraatiotakin.
Jep. Mä ainakin olen edennyt suhteissa niin, että suuseksin antaminen ja saaminen on tullut kuvioihin ensin. Eli oon saanut suuseksiä sellaisiltakin, joiden kanssa en ole halunnut edetä yhdyntään
Vierailija kirjoitti:
Suojukset vie suuseksistä miellyttävyyden. Eihän sitä voi harrastaa kuin pitkässä suhteessä. Ennen sukupuolisuhdetta molempien on käytävä sp-testeissä joka tapauksessa.
Parempaa se kuitenkin on suojan kanssa kuin seksi niin ettei mies nuolisi. Tai jos mies ois tosi hyvä sormettaja, vois se riittää. Mutta en mä ainakaan ilman suuseksiä tai todella taitavaa sornetusta syttyisi muulle seksille
Seksikumppaneiden määrä: 9kpl
Miehet joilta olen saanut suuseksiä: 16kpl
Miehet joille olen antanut suuseksiä: 4kpl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojukset vie suuseksistä miellyttävyyden. Eihän sitä voi harrastaa kuin pitkässä suhteessä. Ennen sukupuolisuhdetta molempien on käytävä sp-testeissä joka tapauksessa.
Parempaa se kuitenkin on suojan kanssa kuin seksi niin ettei mies nuolisi. Tai jos mies ois tosi hyvä sormettaja, vois se riittää. Mutta en mä ainakaan ilman suuseksiä tai todella taitavaa sornetusta syttyisi muulle seksille
En kyllä harrastaisi suuseksiä kumpaankaan suuntaan miehen kanssa, jonka kanssa ei voisi olla ilman suojaa/kumia.
Enkä ylipäätään tarvitse aina suuseksiä, ihan vaan paneminenkin on kivaa, mutta pidemmän päälle en voisi olla miehen kanssa, jolta ei saisi (hyvää) säännöllistä suuseksiä (ja tietty annan sitä myös itse).
Monestihan uuteen tyyppiin tutustuessa on ekat kerrat sellaista semi ujoa panemista ilman suuseksejä tai muita juttuja, ja laajenee siitä sitten.
Riippuu toki paljon tyypistä, joidenkin kanssa lähtee heti kovaa ja korkealta täysin estottomasti, joidenkin kanssa taas on aluksi ujompaa.
On näköjään tosi yksilöllisiä juttuja, itselleni olisi aivan absurdi ajatuskin antaa suuseksiä jollekin kenen kanssa en harrasta myös muutoin seksiä (yhdyntää), mutta sitten jotkut kertovat harrastavansa suuseksiä vaikka eivät tiedä, haluavatko panna kyseisen henkilön kanssa.
Mulle suuseksi on paljon isompi ja intiimimpi asia kuin yhdyntä, enkä todellakaan ottaisi suihin kaikilta kenen kanssa olen pannut.
Suuseksin antamiseen tarvin vähän syvempääkin tunnetta kuin panetus.
Kunnioitus on oikeastaan se mitä siihen tarvitsee, minun pitää todella kunnioittaa miestä jos otan sen peniksen suuhun.
Sen verran alistuvaiseksi eleeksi sen miellän.
Kuka helkkari kirjoittaa ”sexi”? En tiedä miksi, mutta jostain syystä tuo yksi kirjain kertoo mulle kirjoittajan asenteesta seksiin ja seksuaalisuuteen enemmän kuin haluaisin tietää... Ehkä se johtuu siitä, että joskus kauan sitten kyläilin ns ”mailla” erään vanhapojan luona, ja hällä oli hyllyt väärällään VHS-kasetteja. Yhden selkämyksessä oli tussilla kirjoitettuna ”Sexi siskojen panokoulu” tai jotain sinne päin. Siitä on mieleeni piirtynyt lähtemätön kuva ”sexi-miehestä”.
On ollut ehkä kaksi tai kolme miestä jolta en ole saanut suuseksiä. Suurin osa on rakastanut sitä hommaa. Kumppaneita joku 80.
N37
Vierailija kirjoitti:
Kuka helkkari kirjoittaa ”sexi”? En tiedä miksi, mutta jostain syystä tuo yksi kirjain kertoo mulle kirjoittajan asenteesta seksiin ja seksuaalisuuteen enemmän kuin haluaisin tietää... Ehkä se johtuu siitä, että joskus kauan sitten kyläilin ns ”mailla” erään vanhapojan luona, ja hällä oli hyllyt väärällään VHS-kasetteja. Yhden selkämyksessä oli tussilla kirjoitettuna ”Sexi siskojen panokoulu” tai jotain sinne päin. Siitä on mieleeni piirtynyt lähtemätön kuva ”sexi-miehestä”.
Sama. Tulee mieleen, että teini tai sitten joku pappa.
En ole laskenut,,,onhan niitä ollut,,,,
sex juttui,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä harrastaisi suuseksiä kumpaankaan suuntaan miehen kanssa, jonka kanssa ei voisi olla ilman suojaa/kumia.
Enkä ylipäätään tarvitse aina suuseksiä, ihan vaan paneminenkin on kivaa, mutta pidemmän päälle en voisi olla miehen kanssa, jolta ei saisi (hyvää) säännöllistä suuseksiä (ja tietty annan sitä myös itse).
Monestihan uuteen tyyppiin tutustuessa on ekat kerrat sellaista semi ujoa panemista ilman suuseksejä tai muita juttuja, ja laajenee siitä sitten.
Riippuu toki paljon tyypistä, joidenkin kanssa lähtee heti kovaa ja korkealta täysin estottomasti, joidenkin kanssa taas on aluksi ujompaa.On näköjään tosi yksilöllisiä juttuja, itselleni olisi aivan absurdi ajatuskin antaa suuseksiä jollekin kenen kanssa en harrasta myös muutoin seksiä (yhdyntää), mutta sitten jotkut kertovat harrastavansa suuseksiä vaikka eivät tiedä, haluavatko panna kyseisen henkilön kanssa.
Mulle suuseksi on paljon isompi ja intiimimpi asia kuin yhdyntä, enkä todellakaan ottaisi suihin kaikilta kenen kanssa olen pannut.
Kunnioitus on oikeastaan se mitä siihen tarvitsee, minun pitää todella kunnioittaa miestä jos otan sen peniksen suuhun.
Sen verran alistuvaiseksi eleeksi sen miellän.
Mulle päin vastoin. Yhdyntä on paljon intiimimpää. Ja miellän sen myös turvallisemmaksi kun ei ole raskausriskiä ehkäisyn pettämistilanteessa ja tautisuojauskin varmempi . Olisi tosi outo ajatus edetä yhdyntään ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole ollut suuseksiä.
Seksikumppaneita on ollut useita sinkkuvuosina. Enkä ole seksikumppaneiden määrää laskenut. Enemmän kuin 50, alle 100 varmaankin. Suuseksiä olen miehiltä saanut, jos olen sitä halunnut. Joskus saanut mieheltä vain suuseksiä, eikä mitään muuta. Nuoret miehet ovat innokkaampia pimpinnuolijoita.
Vain kaksi vanhempaa miestä on jäänyt mieleen, joka ei pimpsaanu ole automaattisesti nuolleet. Kumpikin olivat ohittaneet 50 vuoden iän mutta muuten sitten olivatkin melkoisia panokoneita ja paksulla peniksellä varustettuja.
Entinen sinkku kirjoitti:
Seksikumppaneita on ollut useita sinkkuvuosina. Enkä ole seksikumppaneiden määrää laskenut. Enemmän kuin 50, alle 100 varmaankin. Suuseksiä olen miehiltä saanut, jos olen sitä halunnut. Joskus saanut mieheltä vain suuseksiä, eikä mitään muuta. Nuoret miehet ovat innokkaampia pimpinnuolijoita.
Vain kaksi vanhempaa miestä on jäänyt mieleen, joka ei pimpsaanu ole automaattisesti nuolleet. Kumpikin olivat ohittaneet 50 vuoden iän mutta muuten sitten olivatkin melkoisia panokoneita ja paksulla peniksellä varustettuja.
Kiva kuulla, Seppo 46v, sun fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu toki paljon tyypistä, joidenkin kanssa lähtee heti kovaa ja korkealta täysin estottomasti, joidenkin kanssa taas on aluksi ujompaa.On näköjään tosi yksilöllisiä juttuja, itselleni olisi aivan absurdi ajatuskin antaa suuseksiä jollekin kenen kanssa en harrasta myös muutoin seksiä (yhdyntää), mutta sitten jotkut kertovat harrastavansa suuseksiä vaikka eivät tiedä, haluavatko panna kyseisen henkilön kanssa.
Sen verran alistuvaiseksi eleeksi sen miellän.Mulle päin vastoin. Yhdyntä on paljon intiimimpää. Ja miellän sen myös turvallisemmaksi kun ei ole raskausriskiä ehkäisyn pettämistilanteessa ja tautisuojauskin varmempi . Olisi tosi outo ajatus edetä yhdyntään ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole ollut suuseksiä.
Okei, näin me ollaan erilaisia.
Mulle tuo on enempi psykologinen seikka, symbolinen ele (valta ja alistuminen).
Lähtee ihan eri päästä koko kiihottuminen ja halut.
Seksikumppaneita 15kpl. Suuseksiä ollut vain parisuhteissa, niitä 4.
Ikää 38v.
Näyttää moni kertovan kumppaneiden määrän alakanttiin täällä. Rehellisesti myönnän, että seksi kumppaneita on ollut tähän mennessä noin 400, ja suuseksiä olen sannut lähes kaikilta. Ne jotka eivät ole sitä antaneet, ei ole ollut asiaa pidemmälle.
N48
Vierailija kirjoitti:
Näyttää moni kertovan kumppaneiden määrän alakanttiin täällä. Rehellisesti myönnän, että seksi kumppaneita on ollut tähän mennessä noin 400, ja suuseksiä olen sannut lähes kaikilta. Ne jotka eivät ole sitä antaneet, ei ole ollut asiaa pidemmälle.
N48
Mistä niin päättelet? Jos sinulla onkin ollut 400 seksikumppania, niin ei se tarkoita että kovin yleisesti muilla olisi.
Minulla on tuo 15, niistäkin osa ihan turha nuoruuden juttu jonka olisi voinut jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
N48
Ai sä oot ollut henkilökohtaisesti katsomassa jokaisen vastaajan jokaista naintia ja pitänyt kirjaa seksikumppanien määrästä? Vai mistä ihmeestä kuvittelet tietäväsi, vastaavatko ihmiset todenmukaisesti vai eivät?
Valtaosa on täällä ilman nimimerkkiä, kirjautumatta. Mikä ihmeen järki olisi täysin anonyyminä valehdella asiasta?
Sormilla pystyy laskemaan ne miehet, joita olen nainut. Kerron kyllä sitten kysyttäessä, jos tarvii ottaa varpaatkin mukaan laskuhommiin. Mitä väliä, kun kukaan ei tiedä, kuka olen? Jos seurustelen, kerron määrän myös ihan rehellisesti. Miksi ihmeessä en kertoisi?
Jollain voi olla kumppaneita ollut yksi, jollain se neljä sataa. Ei minulla ole mitään tarvetta kyseenalaistaa kumpaakaan sen kummemmin.
En todellakaan ole huolinut kenenkään päätä sinne.
Täysin hullu ajatus. Yhdyntäkin on ollut aivan tarpeeksi nolo juttu.
Juu, en välitä' seksistä.