Te, jotka ette muista luokkatovereitanne..
Joskus mietin, että miten voi olla mahdollista, että joku ei mukas tunne ihmistä, jonka kanssa oli 9 vuotta peruskoulussa samalla luokalla. Tai opiskeli samalla luokalla muutaman vuoden samaan ammattiin valmistuen. Tai kun vietti tiiviisti vuoden pari vapaa-aikansa yhdessä joka vkl.
Miten voi olla mahdollista, ettei minua kukaan muista ja minä taas muistan kaikki teidät?
Kommentit (27)
En tajua. Joidenkin nimet unohtuneet multakin, naamat ja persoonat muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä muista yhtään ketään. Ihan helvetin tylsiä taviksia kaikki. Nyt pitäisi olla luokkakokous ensi vuonna. Jätin edellisenkin väliin. Jotain viestiä tuli yhdeltä kaverilta jonka nimeä en kanssa enää muista, mutta oli silloin facessa minulla, että oli kuolettavan tylsiä. Kaikilla jokin mukula hankittuna, omakotitalo ja mies ja niistä sitten lässytystä.
Pyh, mikäs ihmeellisyys sinä sitten kuvittelet olevasi??
En tietääkseni ole mitenkään ihmeellinen, minusta elämäni on hyvin puuduttavaa ja tylsää kunnes joku yllämainittuun elämäntyyliin vihkiytynyt alkaa ihmetellä, että olenpas elänyt värikästä elämää.
Minä taas ihmettelen, miten joku voi muistaa tai oikeastaan edes vaivautuu muistelemaan jotain yläasteen luokkakavereiden nimiä ja naamoja?! Aikaa on itselläni peruskoulusta 20 vuotta. Toki muistan hyvät kaverini, mutta miksi ihmeessä muistaisin tyyppejä, joiden kanssa en koulussakaan montaa lausetta vaihtanut.
Muistan kyllä suurimman osan joka luokalta.
Armeijastakin.
Mutta ketään ei tule nykyisin missään vastaan - sitä lähinnä ihmettelen.
Eikä oikeastaan ole liiemmin tullutkaan vastaan.
Ei ikävä ole... - mutta ihmetyttää, kun ei tämä suuri kansa ole.
- m56 -
Osan ulkonäkö muuttuu todella paljon aikuistumisen myötä, etenkin poikien. Kaikilla 9. luokkalaisilla ei ole alkanut murrosikää, jos on viimeksi nähnyt silloin ja sitten uudestaan aikuisena ei välttämättä tunnista.
Ihan hirveää sakkia - olen estänyt kaikki esim facessa joiden nimen/turvan edes muistan. Yläaste oli täynnä sekopäitä, lukiokaan ei juuri tilannetta parantanut. Ei enää koskaan, en katso, en tervehdi, yritän unohtaa.
Ihan kuin nykyiset kansanedustajat, jotka ei muista, että laskut on ulosotossa 😂