Neuvokaa kokeneemmat: millä RVllä olen, ja uskaltaako matkustaa
Viimeiset kuukautiset alkaneet 23.5, ovulaatio tikutettu 6.6. Viikko sitten Clearblue näytti että raskaana 2-3😍💕❤️ odotettu ja toivottu ensimmäinen lapsi.
Millä RV:llä olen nyt?
Rinnat kipeät, vatsa iso, väsyttää
Meillä oli kesälomaviikko heinäkuun viimeinen viikko, ja tarkoitus lähteä Kroatiaan tai Ranskaan tai Italiaan.
Uskaltaako? Vai pitääkö kesäloma siirtää😬
Kiitos avusta!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos hedelmöitys tapahtui 6.6. niin olet viikoilla 4+3, eli viidennellä viikolla. Googlaa raskauslaskuri ja syöt sinne päivämäärät niin saat itse katsottua viikot. Lähtisin toki varatulle lomalle, ei tulisi mieleenkään perua mahdollisen keskenmenon takia.
Kummallisen samanlainen viesti tämä kuin eilinen, sydänhymiöt ja täydellinen tietämättömyys asioista, joita innostunut tuleva äiti yleensä googlettaa kuin hullu heti plussan saatuaan.
Vasta 4+3.... Plaah!!!!
Kauanko pitää odottaa, että voi kertoa!
Suosittelen katsomaan Valviran sivuilta raskausruokavalion ja noudattamaan sitä tiukasti. Vältä kuumentamattomia maitotuotteita (kermavaahtoa, juustoja, yms.), epämääräisten paikkojen salaatteja, puolikypsiä kananmunia, punaiseksi jäävää lihaa, kraanavettä, yms. Kulkueläimiä myöskään ei tule rapsutella ja , Näillä ohjeilla välttää suurimmat riskit ja matkustaminen on turvallisempaa.