Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion laihduttaa olemalla syömättä viikon

Vierailija
23.06.2019 |

Eli, oon yrittänyt laihduttaa nyt pari kk siinä onnistumatta, tai toivottoman hitaasti.
Meni hermot, kun lenkkeilin ja pyrin syömään vähän ja kevyesti, mutta paino ei laskenut.

Joten nyt aion olla syömättä ainakin ensi lauantaihin asti. En urheile ja olen passiivinen.
Syön multivitaa ja juon kahvia.

Alkupaino on 64kg ja loppupaino toiv. max 61. Saatan kyllä jatkaa niin kauan, että paino on alle 60kg, en täysin syömättä mutta tosi pienellä kalorimäärällä.
Aloitin eilen, eli nyt on toka päivä menossa ilman ruokaa, ja olo on tavallista heikompi.

Tän englanninkielinen termi on fasting.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä olen ollut useinkin, mutta ei muuta kuin lihon vaan. Jos onkin viikon jälkeen vatsa litteämpi, niin kerran kun syö niin se oli siinä.

Vierailija
2/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosin painoa 73,6 ja pituutta 169. Pitäisi laihduttaa 10 kg, sitten olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei oo normaalia lihoa, jos kalorit noin paljon miinuksella.

Oon kattonut paljon YouTube-videoita eikä kenellekään oo käynyt noin.

Vierailija
4/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään järkeä. Paino nousee takaisin heti kun syöt.

Itse olen joskus pari päivää syömättä, kun ei vain ruoka maistu ja paino tippuu pari kiloa, mutta kyllä ne kilot takaisin tulee kun taas syö.

Vierailija
5/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon, että on järkeä, koska jatkan tätä kuitenkin viikon, keho siinä ajassa polttaa rasvaa ja vähän lihaksia.

Parissa päivässä sulta lähti pääosin nesteet.

Vierailija
6/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole paljon järkeä.

Kokeile mieluummin pätkäpaastoa. Googlaa if eli intermittent fasting, 16/8 tai omad eli one meal a day. Yhdistä if vähähiilihydraattiseen ruokavalioon ja tehokkaaseen lihaskuntotreeniin salilla.

Muutaman päivän paasto vain vie nesteet ja alkaa syödä lihaksia. Ja kun syöt ensimmäisen aterian, paino palaa. Jotta laihtuisit, sinun pitäisi paastota viikko joka kuukausi. On parempia ja terveellisempiä tapoja.

Tärkeintä on suojata lihasmassaa kadolta. Muuten päädyt jojoilemaan ja kulutat koko ajan vähemmän.

Vierailija
7/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut siis YouTube-videoita aiheesta ja kyllä noilta ihmisiltä on muutakin hävinnyt kehosta kuin nesteet.

Vierailija
8/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on provo, ei kukaan usko laihtuvansa syömättä tai vähillä kaloreilla.  Pysyvästi.

Vierailija
9/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile olla paastolla vaikka joka toinen päivä, mikäli haluat muutaman kilon pois. Tuollainen täyspaasto hävittää vain lihakset ja herättää halun ahmia.

Vierailija
10/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasting on paastoamista. Se ei ole hyvä laihdutusmenetelmä koska painoa lähtee suhteettoman paljon lihaksista. Ja eihän 64kg ole edes lihava ellet sitten ole todella lyhyt. Yritä nyt keksiä joku terveellisempi tapa pudottaa painoa. Sinänsä paastoaminen ei ole paha ja voi olla hyvä elimistön puhdistaja mutta unohda painon pudottaminen sitä käyttämällä.

Vierailija
11/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoa että ei mitään järkeä. Kuten aiemmat ovat kommentoineet, ei tuossa lähde kuin nesteet kehosta ja paino palautuu samoihin lukemiin kuin aiemmin. Lisäksi peruskulutuksesi pienentyy ja joudut normaaliruokavalioon palatessasi ottamaan tämän huomioon ettei painosi lähde nousuun. Paljon nopeammin ja fiksummin laihdut syömällä terveellisesti ja liikkumalla, usko minua. Silloin kehosi polttaa rasvaa eikä lihaksia. Itseään ei tarvitse näännyttää, siitä kärsivät sekä keho että mieli.

Vierailija
12/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonut siis YouTube-videoita aiheesta ja kyllä noilta ihmisiltä on muutakin hävinnyt kehosta kuin nesteet.

Yhden viikon paastolla? Lopullisesti? No tuskinpa. Luuletko todella ratkaisevasi paino-ongelmasi viikon paastolla ikuisiksi ajoiksi? Tuo on hukkaan heitetty viikko, jonka aikana et jaksa esimerkiksi harrastaa liikuntaa, mikä olisi todella tärkeää painoa pudotettaessa.

Vierailija
13/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään keittoja. Pienennä annoksia ja syö vähäkalorista ruokaa vaikka useammin niin paino alkaa putoamaan hiljalleen. Vuoden päästä olet 10 kiloa kevyempi näkemättä nälkää ja menettämättä lihaksiasi ja kun se kuuluu elämäntapaasi paino myös pysyy alhaalla.

Vierailija
14/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala tekemään keittoja. Pienennä annoksia ja syö vähäkalorista ruokaa vaikka useammin niin paino alkaa putoamaan hiljalleen. Vuoden päästä olet 10 kiloa kevyempi näkemättä nälkää ja menettämättä lihaksiasi ja kun se kuuluu elämäntapaasi paino myös pysyy alhaalla.

Miksi keittoja?

Vähäkalorisella ruualla on jatkuva nälkä ja suu joutuu käymään tauotta. Ei järjen häivää.

Vierailija
15/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta myös juominen viikoksi, laihdut enemmän.

Vierailija
16/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keittoja?

Vähäkalorisella ruualla on jatkuva nälkä ja suu joutuu käymään tauotta. Ei järjen häivää.

Ap tässä. Oon 170cm, ja lihoin kevään aikana 58 kgsta yli 60-kiloiseksi

Söin tätäkin ennen tyyliin keittoja ja salaattia, ja kokoajan oli nälkä. Se kostautui iltasyömisenä.

Mulle on ihan sama, jos lähtee lihaksiakin.

Kumma kun kaikki tavat on kuulema aina vääriä laihduttaa ja blaablaa.

Mulle ei oo toiminut urheilun lisääminen eikä terveellinen ruokavalio, niin nyt koitan extreme-keinoa.

Uskon, et tää toimii mulle.