Mies joka on aina seurustellut
Olen tapaillut miestä joka on vasta eronnut pitkästä suhteesta. Eron syyksi kertoo sen tavallisen, ajan saatossa suhteeseen turtuu ja heistä tuli kämppiksiä.
Mikä on av:n mielipide, onko tämä tarina siinä missä muukin, löydetään uusi kumppani heti eron jälkeen vai voiko toimiva suhde rakentua vain yksin olon jälkeen?
Kommentit (7)
Parhaat viedään käsistä, ei ne pysy yksinäisinä kovinkaan pitkään.
Itse olin tällainen sarjaseurustelija kolmekymppiseksi. Useamman vuoden suhteita siis, mutta viikon-parin sisällä erosta oli aina uusi elämäni mies kainalossa, ellei uusi mies ollut jo kerrassaan eron syy.
Eivät ne suhteet minusta pohjautuneet oikeille asioille. Kunhan vain oli tottunut olemaan suhteessa ja uutta haki aivan pakonomaisesti, kun yksinolo tuntui luonnottomalta.
kaverini on kanssa tuollanen erojen jälkeen max. 2kk yksin jolloin on haku päällä ja aina on ne naistet jotka lähti, muutaman vuoden sisään ollut naimisissa, toisen kanssa avoliitoossa, kolmannen kanssa seurustellut ja neljännen kanssa kihloissa.. nyt taas haku päällä
tuttu mies on kans max 2 kk sinkkuna kun taas löytää "uuden rakkauden".aina ne on ne naiset jotka jättää tämän miehen
Vierailija kirjoitti:
tuttu mies on kans max 2 kk sinkkuna kun taas löytää "uuden rakkauden".aina ne on ne naiset jotka jättää tämän miehen
ja yleensä ne kestää sen puolisen vuotta, pisin sihde taisi olla 3-v
Itse olen seurustellut vain kaksi kertaa.
Ensimmäisen kanssa kolme vuotta, toisen kanssa 19 vuotta.
Sinkkuna en ole kerinnyt olemaan juurikaan.
Syy tähän on se, että minun kanssa on helppo ja turvallinen elää, ja muutenkin haluttua kumppanimatskua.
Mihin yksinoloa tarvittaisiin?