Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synttärit eikä ketään kiinnosta

Vierailija
23.06.2019 |

Tänään on mun synttärit. Täytän 40 vuotta. Tähän mennessä en ole saanut ainuttakaan onnittelua. En mieheltä, en lapsilta enkä sukulaisilta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järkkäsitkö juhlat?

Jos ne luulee, että haluat ohittaa hiljaisuudessa.

Vierailija
2/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi luulla. Kun olen koko viikon antanut lahjavinkkejä ja sanonut suoraan, että sunnuntaina sitten juhlitaan. Mutta ilmeisesti odottavat, että teen niin kuin muidenkin synttäreinä itse kakun ja ruoat, laulan itselleni synttärilaulun ja ostan itselleni lahjan.

Vierailija
4/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, ettei perhe muista synttäreitä. Muilta en odottaisi onnitteluja. Ei nuo synttärit aikuisille enää ole mikään juttu.

Vierailija
5/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
6/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoo!

Nyt kun tämä on hoidettu alta voit nauttia sunnuntaista :)

Vierailija
7/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei synttärit mikään kummonen juttu ole.

Vierailija
8/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi luulla. Kun olen koko viikon antanut lahjavinkkejä ja sanonut suoraan, että sunnuntaina sitten juhlitaan. Mutta ilmeisesti odottavat, että teen niin kuin muidenkin synttäreinä itse kakun ja ruoat, laulan itselleni synttärilaulun ja ostan itselleni lahjan.

Oletko aikaisimpina vuosinakin tehnyt noin, kun sinulla on ollut synttärit?

Vierailija
9/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outoa ja surullista. Minkä ikäiset lapset?

Itse odottaisin iltaan asti että jotenkin muistaisivat ja jos mitään ei tapahdu niin varaisin itselleni synttärimatkan ja sanoisin hetkeksi hei hei...

Vierailija
10/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisen sydämelliset onnittelut Sinulle! Nauti syntympäivästäsi ja parhaasta ystävästäsi eli itsestäsi. Onnea! :-))

Vierailija
11/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täyttää 40 ja oma perhe ei noteeraa mitenkään niin ei se kyllä ole normaalia  ja jotain on kyllä pahasti vialla. Kai nyt edes kakkukahvit mies ja lapset saisi laitettua tai ravintolaan syömään tai jotain.

Vierailija
12/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano illalla miehelle ja lapsille että kiitos ihanasta syntymäpäivästä ja oli kiva kun olitte nähneet näin paljon vaivaa ja lahjakin oli tosi kiva...juu katkeraa mutta kyllä itseäni ainakin vituttaisi rankasti tuollainen kohtelu. Ei kai äititkään ole teflonista....

Vierailija
13/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheetaaa! Synttärit ei vanhempana ole mikään "se juttu". Rauhottuu nyt vaan ja ala vaikka täytekakun tekoon. Laula sitten ittelles ja kiitä laulusta ja kakusta, itseäsi. Muut kattokoot huuli pyöreänä.

Vierailija
14/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan sulle kohta täällä Turussa synttärilaulun. Tarvitsen nimesi.

Vierailija
15/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täyttää 40 ja oma perhe ei noteeraa mitenkään niin ei se kyllä ole normaalia  ja jotain on kyllä pahasti vialla. Kai nyt edes kakkukahvit mies ja lapset saisi laitettua tai ravintolaan syömään tai jotain.

Tämä.

Ja niin, kaikille synttärit ei ole tärkeitä, mutta ap:lle selvästi on ja eiköhän lapset ja mieskin (jos ei täysin idiootteja ole) sen tiedä vähintään siitä että ap on synttäreistä heille puhunut.

Vierailija
16/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit tämän päivän jälkeen ap kääntää sivua ja tästedes odotat parempaa käytöstä.

Se tarkoittaa sitä että kunnioitat itseäsi ja odotat muiltakin.

Et ole itsestäänselvyys. Loppu kynnysmattoilulle.

Vierailija
17/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Minä täytin viime talvena 50 v, mies ja lapset teki ruuan ja sain lahjan + kukkakimpun. Lisäksi tuli pari onnitteluviestiä. Etukäteen sanoin kaikille, että juhlia en järjestä, mutta toki kahvit keitän, jos joku käy. Ketään ei käynyt. On minusta vähän outoa, itse kyllä muistan sisaruksiani ja ystäviäni, vaikka eivät pitäisi juhlia, jos ei ole suorastaan kielletty käymästä. Eräälle ystävälle vein pullon kuohuviiniä ja kukkakimpun, toiselle omepuun istukkaan, siskolleni ostin hänen keräilemiään astioita ja kun anoppi sanoi, että hän ei pidä synttäreitä kun ei jaksa niitä laittaa, niin laitoin hänelle lahjasta synttärit, eli kävin ensin siivoamassa, sitten vein ruuat ja kakut. Onhan tämä tietysti vähän katkeraa, mutta ihmettelen vaan ihmisten käytöstapoja. Kyllä kai sitä nyt on tapana muistaa, vaikka ei juhlisikaan, edes sen viestin, puhelun tai kortin verran? 

Ja jos oma perhe ei muista, niin tosiaan on jotain vialla. Olen pahoillani puolestasi. Lähde yksin syömään jonnekin ja osta jotain kivaa itsellesi lahjaksi.

Vierailija
18/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea, terveyttä ja pitkää ikää!

Vierailija
19/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollanen kurjaa. Itse varmaan lähtisin yksin johonkin pitämään hauskaa (ravintola, baari, leffa tms) jos ei iltaan mennessä oon "hei onnee" kommenttia kummempaa kuulunut.

Vierailija
20/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut iltaan asti vaan kävin lähikaupassa ja ostin kaikille jäätelöt. En rupea marttyyriksi mutta oikeasti harmittaa, kun pidän aina huolen, että muiden syntymäpäivät muistetaan - vähintäänkin onnittelulla ja lahjalla mutta usein tosiaan myös kakulla. En odottanut lahjaa, kun mies viikolla nurkui, ettei ehdi käydä kaupassa mutta odotin todellakin onnittelua ja halaus olisi ollut jo niin plussaa, että varmaan olisin ollut taivaassa! No, toinen lapsista tajusi jätskistä, että nyt on jotain normaalista poikkeavaa ja onnitteli. Näillä mennään.

Kiitos kaikille onnitteluista. Tiedän, ettei aikuisten synttärit ole tärkeitä mutta miksi sitä onnittelua ei pysty sanomaan? En odota yllätysjuhlia enkä kakkua enkä lahjaa vaan ihan vaan onnittelun (ja halauksen).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi