Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumien ihmisten seksi

rumilus
23.06.2019 |

Heipä hei te rumat kanssasisareni (ja miksei veljetkin)! Kertokaahan miten ihmeessä kykenette seksiin kun rumuutenne oletettavasti kuitenkin tiedostatte? Minulle tämä on aina ollut tosi vaikea juttu eikä aika ole sitä muuttanut miksikään vaikka nuorempana sitä hoettiin. En vaan pääse yli siitä että miehet tuppaavat tykkäämään kauniista naisista ja harvoin haluavat piparia peiton alla pimeässä... Niin että miten voi olla että kukaan voisi rumaa naista sänkyynsä huolia? Tämä on nyt kovaa vauhtia pilaamassa parisuhteeni kun en vaan saa paksuun kallooni taottua että kukaan voisi minua haluta.
Ja ei sitten mitään laihdutuskehoituksia kiitos. Olen normipainon alarajoilla, ruma voi hoikkakin olla ihan yhtä lailla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sun kumppani sanoo sulle?

Vierailija
2/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies rakastaa sua niin totta kai hän myös haluaa sua? Ei se ulkonäkö oikeasti ole kaikki kaikessa! Ja etkö itsekin halua miestäsi vaikka ei olisi komein?

Erikseen yhdenillanjutut ja pinnalliset suhteet missä halutaan pelkkää visuaalisuutta kun ei tunteita ole mitä kautta voisi toisesta nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ruma voi olla toiselle kaunis.

Vierailija
4/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei yksinkertaisesti harrasteta. Näyttäisi naurettavalta, säälittävältä, enkä halua tieten tahtoen tehdä itsestäni sellaista. Eipä ole onneksi iso menetys.

Vierailija
5/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on itsetunto. Kaikissa on jotain kaunista ja haluttavaa. Mies näkee sinussa nämä asiat, yritä nähdä itsekin :)

Vierailija
6/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma-Tiinakin saa seksiä. Hän on iloinen tyttö ja 'monessa (avioliitossa) mukana'. Oma mukaanluettuna.

Vierailija
7/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkki päässä pimeässä, älä itke ruma lapsi ota rusina

Vierailija
8/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sitä itse näe!

Ja olen niin himottava ja pantava muuten, että ei tarvitse huolestua. Kalu vie miestä.

Vierailija
9/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma-Tiinakin saa seksiä. Hän on iloinen tyttö ja 'monessa (avioliitossa) mukana'. Oma mukaanluettuna.

Kuka on Ruma-Tiina?

Vierailija
10/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi katsonut pelkkää naamaa olisi moni hyvä p***u mennyt ohi.

t.mies

Vierailija
11/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä sitä itse näe!

Ja olen niin himottava ja pantava muuten, että ei tarvitse huolestua. Kalu vie miestä.

Selventäisitkö miten ruma ihminen voi olla himoittava ja pantava?

Vierailija
12/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ähinässä mitään kauneuspisteitä jaella?

Vierailija
13/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanisi haluaa sinua, oletettavasti hän pitää ulkonäöstäsi. Älä siis stressaa "rumuudestasi".

Vierailija
14/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein tulee pariskuntia katsoessa mietittyä, että eikö noi oksenna toistensa päälle, kun joutuvat näkemään toisensa alasti.

Vierailija
15/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona sexikoppi jossa munan mentävä reikä seinässä. Vaimo pyllistää kopin ulkopuolella reiän kohdalla ja minä tuuppaan lyhyen keppini kopin sisältä reikään.

Vierailija
16/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät. Hyvässä seksissä ei kummankaan ulkonäkö haittaa. Naisella tulee olla halua ja intoa olla tasaveroinen sängyssä. Eikä saa olla itsesääliä. Omalla kumppamillani on hyvä vartalo ja se on timmissä kunnossa. Kasvot ovat "persoonalliset" eli rumat muiden mielestä. Minä olen tottunut niihin eikä asia vaivaa minua. Ne ovat jopa kauniit sillä hetkellä kun hän saa o:n.

M44

Vierailija
17/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät. Hyvässä seksissä ei kummankaan ulkonäkö haittaa. Naisella tulee olla halua ja intoa olla tasaveroinen sängyssä. Eikä saa olla itsesääliä. Omalla kumppamillani on hyvä vartalo ja se on timmissä kunnossa. Kasvot ovat "persoonalliset" eli rumat muiden mielestä. Minä olen tottunut niihin eikä asia vaivaa minua. Ne ovat jopa kauniit sillä hetkellä kun hän saa o:n.

M44

Lässynlää. Ja paskempi homma niille, joilla on ruman pärstän lisäksi myös ruma kroppa jota ei liikunnoilla tai millään muullakaan enää paremmaksi saa. Mitä seksivinkkejä ja voimaantumismantroja neuvoisit heille?

Vierailija
18/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Jos kumppanisi haluaa sinua, oletettavasti hän pitää ulkonäöstäsi. Älä siis stressaa "rumuudestasi".

Niin, kyllähän minä tavallaan uskon että hänen mielestään olen ihan ok. Mutta sitten kun katsoo peiliin se ristiriita on niin suuri... kun minä näen siellä vaan vastenmielisen tyypin vaikka kuinka kääntäisi. Ja sitten jos siitä lähtee miehen kanssa puhumaan menee monesti riitelyksi kun kiivastuessa alkaa tuntua että toinen vaan valehtelee:(. En oikein pysty unohtamaan omaa vastenmielisyyttäni kuin humalassa, mutta kännien vetely viikoittain ei oikein houkuta. Tiedän että kuulostaa tosi typerältä, turhauttaa vaan tämä tilanne niin paljon. Kyllä minä seksiä haluaisin jos ei vaan koko ajan tarvitsisi miettiä miltä pitäisi näyttää ja mitä tehdä että suoritus on kelvollinen.

Ap

Vierailija
19/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kysy asiaa poikaystävältä? Tai valitse yhtä ruma tai rumempi puoliso, niin ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa. Omassa parisuhteessa tilanne on tämä: minulla on ihan nätit kasvot, mutta vartalo on kaikkea muuta kuin kiinteä ja timmi vaikka olen normaalipainoinen. Miehellä taas on tosi timmi vartalo, mutta ei niin viehättävät kasvot. Ja itselle kasvot ovat kumppanissa se tärkein, pieni pehmeyskin on vaan plussaa. Mutta näin vaan tähän on päädytty. Mietin usein että olenko liian pullukka miehelleni. Munkin varmaan kannattaisi rohkeasti vaan kysyä mieheni mielipidettä :P

ps. en usko että olet ruma. 

Vierailija
20/34 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan mieti rumuuttasi vaan seksin aikana ota omasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi