Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisia hieromalaitoksia myös Suomeen. Mikä estää? Hieronnalle olisi kysyntää, mut nykyiset hinnat liian korkeita.

Vierailija
23.06.2019 |

Hierontaa saa järestään ulkomailla puolet edullisemmin kuin Suomessa ja Aasiassa jopa 10 kertaa edullisemmin. Normihieronnan lisäksi varsinkin Aasian suunnalla voi saada body to body ym. extrapalveluita, joilla varmasti olisi täälläkin kysyntää. No mut jos ihan normihieronnastakin puhutana, niin Suomessa en kalliiden hintojen vuoksi käy lainkaan hieronnassa, vaikka sille olisi tarvetta. Kroppa voikin aina paljon paremmin, kun olen matkoilla. Miksi siis Suomessa hierontojen täytyy olla niin järkyttävissä hinnoissa? Olisi varmasti paljon kysyntää, jos hinnat tippuisivat. Tällä olisi myös työllistävä vaikutus, jos Suomessa varsinkin naiset heräisivät tällaiseen mahdollisuuteen ja perustaisivat kunnon bodymassage laitoksia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hieronnasta onnellisella lopulla maksaa korkeintaan 5€.

Vierailija
22/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä naisille varsinkin töitä riittäisi, jos he vaan innostuisivat esim. body to body hierontaa yksinäisille miehille tarjoamaan.

Voi tuota hierontaa miehetkin tehdä. Ei pidä olla noin kapeakatseinen.

Meinaatko että suomalaiset naiset innostuisivat maksamaan mieshierojalle body to body hieronnasta?

Ei vaan ihan tavallisesta. Jos maksaisi saman kun Thaimaassa (muutama euro?) niin voisin käydä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä naisille varsinkin töitä riittäisi, jos he vaan innostuisivat esim. body to body hierontaa yksinäisille miehille tarjoamaan.

Meinaatko että suomalaiset naiset innostuisivat maksamaan mieshierojalle body to body hieronnasta?

Mitä väliä hierojalle on asiakkaan sukupuolella? Itse en tunne yhtään hierojaa, joka valikoisi asiakkaitaan.

Vierailija
24/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan tavallisesta. Jos maksaisi saman kun Thaimaassa (muutama euro?) niin voisin käydä joka päivä.

Niin ja jos ravintola-annos maksaisi saman kuin Thaimaassa (muutaman euron) voisin syödä joka päivä ulkona. Ja jos kynsihoidon saisi samaan hintaan kuin Thaimaassa voisin käydä joka viikko. Valoja päälle nyt hei.

Vierailija
25/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hieronnasta onnellisella lopulla maksaa korkeintaan 5€.

Tee se itse ja maksa itsellesi sitten vitonen.

Vierailija
26/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ihanaa, jos suominaisilta sais hieronnan onnellisella lopulla esim 10 eurolla.  Veikkaan että asiakkaita riittäisi.

Vierailija
27/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan perustamaan, ap! Vai mikä estää?

Vierailija
28/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaanko ap ihmettelee, miksi Aasiassa hierontaa saa halvemmalla kuin Suomessa? Haloo ap, mieti nyt vähän kuluja, keksipalkkoja, yrittäjän velvollisuuksia jne.

Kyllä minä ymmärrän, mutta siksi asiakaskuntaakaan ei ole riittävästi kun hinnat ovat liian korkeita. Johan totesin, että esim. minä olisin potentiaalinen asiakas hierontaan tyyliin 1-2 krt viikossa, jos hinnat olisivat edullisemmat. Nyt olen menetetty asiakas ulkomaille. Suomalainen systeemi on liian kallis.

Mistä olet saanut sellaisen kuvan, että asiakkaita ei olisi riittävästi? Minulla on ihan täydet varaukset pitkälle aikaa asiakkaista. Miksi ihmeessä laskisin hintoja, saisin pienen palkan ja vielä tekisin jotain "onnellista loppua"? Hyi olkoon. Saat jatkossakin mennä sinne thaimaahan hierottavaksi.

Vierailija
29/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos ravintola-annos maksaisi saman kuin Thaimaassa (muutaman euron) voisin syödä joka päivä ulkona. Ja jos kynsihoidon saisi samaan hintaan kuin Thaimaassa voisin käydä joka viikko. Valoja päälle nyt hei.

Niin, mutta sinä puutuit nyt nimenomaan tuohon sukupuoleen ja minä vastasin että kyllä, voisin käydä mieshierojallakin joka päivä jos olisi halpaa, nyt en käy kun on kallista.

Vierailija
30/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaanko ap ihmettelee, miksi Aasiassa hierontaa saa halvemmalla kuin Suomessa? Haloo ap, mieti nyt vähän kuluja, keksipalkkoja, yrittäjän velvollisuuksia jne.

Kyllä minä ymmärrän, mutta siksi asiakaskuntaakaan ei ole riittävästi kun hinnat ovat liian korkeita. Johan totesin, että esim. minä olisin potentiaalinen asiakas hierontaan tyyliin 1-2 krt viikossa, jos hinnat olisivat edullisemmat. Nyt olen menetetty asiakas ulkomaille. Suomalainen systeemi on liian kallis.

Mistä olet saanut sellaisen kuvan, että asiakkaita ei olisi riittävästi? Minulla on ihan täydet varaukset pitkälle aikaa asiakkaista. Miksi ihmeessä laskisin hintoja, saisin pienen palkan ja vielä tekisin jotain "onnellista loppua"? Hyi olkoon. Saat jatkossakin mennä sinne thaimaahan hierottavaksi.

Jaa sinultako ei siis asiakkaat saa onnellista loppua? Ilmeisesti asikkaat lähtevät sitten tyytymättöminä ulos eli loppu surullinen tai neutraali.

Vierailija
31/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on halvempaa hieronta kuin kaupungissa. Siis Suomessa.

Vierailija
32/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran kuukaudessa hierojalla ja ainakin mun hierojan ajat on kaikki varattu pitkäksi aikaa eteenpäin. Ja aina varaan ajan samalla reissulla.

Hinnasta voi laskea pois lähes neljänneksen, koska hinta sisältää arvonlisäveroa 24%.

Ja lopulla pitäisi kattaa vakuutukset, öljyt, pyyhkeet, vuokrat, palkat, eläketurva jne

Ihan samalla tavalla maksetaan ap. liian suurta palkkaa ja etuuksia, kun Aasiassa riittää palkaksi 3€ tunti. Miksi tähän ei ap. suostu.

Ja luulen, ettei hieroja voi montakaan asiakasta ottaa päivässä, maksimi 6-8, koska työ on raskasta.

Vierailija
33/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se ihanaa, jos suominaisilta sais hieronnan onnellisella lopulla esim 10 eurolla.  Veikkaan että asiakkaita riittäisi.

Tai suomimiehiltä, kyllä miehetkin osaa hieroa.

Vierailija
34/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi ihan win-win niin hierojalle kuin hierottavallekin. Ihan sama kuin kakkosenkin kanssa, kun kerran lähinnä vain sitä ollaan vailla (atm:n lisäksi) niin mihin siinä naista edes tarvitaan? Kaksi miestä niin saa kumpikin nauttia kakkosen ja suikkareiden iloista, nehän on miesten mielestä antajalle jopa nautinnollisempaa kuin saajalle.

Vierailija
35/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla on halvempaa hieronta kuin kaupungissa. Siis Suomessa.

No daa. Maalla ei ole niin korkea vuokrataso liikehuoneistoissa kuin kaupungeissa ja varsinkin pk-seudulla.

Vierailija
36/36 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan olisi ihan win-win niin hierojalle kuin hierottavallekin. Ihan sama kuin kakkosenkin kanssa, kun kerran lähinnä vain sitä ollaan vailla (atm:n lisäksi) niin mihin siinä naista edes tarvitaan? Kaksi miestä niin saa kumpikin nauttia kakkosen ja suikkareiden iloista, nehän on miesten mielestä antajalle jopa nautinnollisempaa kuin saajalle.

Niinpä, pelkkää nautintoa olisi kummallakin molemmissa päissä ja rei'issä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi