Edullisia hieromalaitoksia myös Suomeen. Mikä estää? Hieronnalle olisi kysyntää, mut nykyiset hinnat liian korkeita.
Hierontaa saa järestään ulkomailla puolet edullisemmin kuin Suomessa ja Aasiassa jopa 10 kertaa edullisemmin. Normihieronnan lisäksi varsinkin Aasian suunnalla voi saada body to body ym. extrapalveluita, joilla varmasti olisi täälläkin kysyntää. No mut jos ihan normihieronnastakin puhutana, niin Suomessa en kalliiden hintojen vuoksi käy lainkaan hieronnassa, vaikka sille olisi tarvetta. Kroppa voikin aina paljon paremmin, kun olen matkoilla. Miksi siis Suomessa hierontojen täytyy olla niin järkyttävissä hinnoissa? Olisi varmasti paljon kysyntää, jos hinnat tippuisivat. Tällä olisi myös työllistävä vaikutus, jos Suomessa varsinkin naiset heräisivät tällaiseen mahdollisuuteen ja perustaisivat kunnon bodymassage laitoksia.
Kommentit (36)
Haluan työsäni ihan kunnon palkan. Luuletko, että me hierojat tehdään tätä vain harrastuksena tai hyväntekeväisyytenä? Tämä on raskasta ja veemäistä työtä. Ja Suomessa maksaa asuminen, ruoka ja muu elämä paljon enemmän kuin jossain Thaimaassa.
T: hieroja
Vierailija kirjoitti:
Haluan työsäni ihan kunnon palkan. Luuletko, että me hierojat tehdään tätä vain harrastuksena tai hyväntekeväisyytenä? Tämä on raskasta ja veemäistä työtä. Ja Suomessa maksaa asuminen, ruoka ja muu elämä paljon enemmän kuin jossain Thaimaassa.
Niin ja edellinen hieroja jatkaa vielä. Tosiaan myös toimitilavuokra, verot, yel ja muut kulut yrittäjyydestä myös maksettavana.
Voiko näin tyhmiä ihmisiä olla, kun ap esittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja edellinen hieroja jatkaa vielä. Tosiaan myös toimitilavuokra, verot, yel ja muut kulut yrittäjyydestä myös maksettavana.
Ymmärrän eli suomalainen systeemi ei ole kovin yrittäjäystävällinen kun kaikki on niin helvetin kallista. Valtio verottaa ja byrokratia tekee yritätmisestä helposti kannattamatonta. Silti kuluttajana pidän yli 50 euron hintoja hieronnasta liina kovana. Jos hinnat tippuisi myös asiakasmäärät kasvaisivat. Ehkä tämä ei Suomessa tosiaan ole mahdollista, joten pitäydyn jatkossakin ottamaan säännöllisen hieronnan ulkomailla.
Monessa ketjussa valitetaan suomen huonoja palkkoja ja sitten on nämä ketjut joissa valitetaan liian kalliita hintoja.
Huomaatko ap mitään ristiriitaa tässä asiassa?
No senkus perustat hieromalaitoksen ja alat hieroa edullisesti kun kerran kysyntää on.
Tosissaanko ap ihmettelee, miksi Aasiassa hierontaa saa halvemmalla kuin Suomessa? Haloo ap, mieti nyt vähän kuluja, keksipalkkoja, yrittäjän velvollisuuksia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän eli suomalainen systeemi ei ole kovin yrittäjäystävällinen kun kaikki on niin helvetin kallista. Valtio verottaa ja byrokratia tekee yritätmisestä helposti kannattamatonta. Silti kuluttajana pidän yli 50 euron hintoja hieronnasta liina kovana. Jos hinnat tippuisi myös asiakasmäärät kasvaisivat. Ehkä tämä ei Suomessa tosiaan ole mahdollista, joten pitäydyn jatkossakin ottamaan säännöllisen hieronnan ulkomailla.
Hintojen tippuessa asiakasmäärät nousevat. Harmi vain kun se hieroja ei voi lisätä tunteja vuorokauteen.
Joo kyllä naisille varsinkin töitä riittäisi, jos he vaan innostuisivat esim. body to body hierontaa yksinäisille miehille tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
No senkus perustat hieromalaitoksen ja alat hieroa edullisesti kun kerran kysyntää on.
Ja kun hieromalaitoksen perustaa kavereiden kanssa, niin sitten voi hieroa työkavereita ilmaiseksi vaikka joka päivä. Tai sitten henkilökuntahintaan. Ei tule kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tosissaanko ap ihmettelee, miksi Aasiassa hierontaa saa halvemmalla kuin Suomessa? Haloo ap, mieti nyt vähän kuluja, keksipalkkoja, yrittäjän velvollisuuksia jne.
Kyllä minä ymmärrän, mutta siksi asiakaskuntaakaan ei ole riittävästi kun hinnat ovat liian korkeita. Johan totesin, että esim. minä olisin potentiaalinen asiakas hierontaan tyyliin 1-2 krt viikossa, jos hinnat olisivat edullisemmat. Nyt olen menetetty asiakas ulkomaille. Suomalainen systeemi on liian kallis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän, mutta siksi asiakaskuntaakaan ei ole riittävästi kun hinnat ovat liian korkeita. Johan totesin, että esim. minä olisin potentiaalinen asiakas hierontaan tyyliin 1-2 krt viikossa, jos hinnat olisivat edullisemmat. Nyt olen menetetty asiakas ulkomaille. Suomalainen systeemi on liian kallis.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä naisille varsinkin töitä riittäisi, jos he vaan innostuisivat esim. body to body hierontaa yksinäisille miehille tarjoamaan.
Voi tuota hierontaa miehetkin tehdä. Ei pidä olla noin kapeakatseinen.
Tilojen kulut, työeläkemaksut, verot... Ei siitä 60e hieronnasta paljoakaan käteen jää Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No minä perään vain Suomeen parempaa palvelusektoria ja huokeampia hintoja. Sinä voit pitää sitä tyhmänä ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän rahaa sinulla menee reissuun mitä koko vuoden hierontaan Suomessa. Et sinä kuitenkaan joka viikko mene ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota hierontaa miehetkin tehdä. Ei pidä olla noin kapeakatseinen.
Meinaatko että suomalaiset naiset innostuisivat maksamaan mieshierojalle body to body hieronnasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä perään vain Suomeen parempaa palvelusektoria ja huokeampia hintoja. Sinä voit pitää sitä tyhmänä ihan vapaasti.
Käy parin kaverin kanssa hierontakurssi. Sitten voitte hieroa toisianne ilmaiseksi ihan harrastuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritin muutama kuukausi sitten saada aikaa hierontaan ja vaikeaa oli löytää. Lähes kaikilla oli ajat varattuna täyteen seuraavat 2kk. Ei kai hierojilla asiakkaista ole puutetta.
Katsoppas, kun toiset tekee täällä sitä hierontaa työkseen, mistä pitäis saada palkka, millä elelee. Ja siitä palkasta pitää yrittäjän maksaa myös verot.