Mies haluaakin vapaan elämän 25v yhdessäolon jälkeen
Onko muille käynyt näin. Vihdoin hommattu kaikki mahdollinen yhdessä, yritystiloja, mökkejä, asuntoja jne. Paljon lapsia. Mies keksi että haluaakin vapauden, ilmeisesti olla muiden kanssa sekä matkustella ja tehdä mitä lystää. En tiedä miten selvitä :(
Kommentit (29)
Meillä sama tilanne. Miehen mukaan olen muuttunut tylsäksi ja valitan joka asiasta. Huutaa ja arvostelee. Olen mykkänä ihmetyksestä - ihan kuin mieheni olisi joku muu
Toivottavasti teillä ei mies sentään lapsia hylkää, vaikka vaimosta eroaakin.
Meillä nimittäin kävi aikalailla niin. Biletys ja juopottelu kiinnostaa, ku parikymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on riskialtista hommaa tulevaisuuttaan rakentaa noin häilyvän olennon kanssa, kuin mitä mies on.
Miksi omaa tulevaisuutta pitäisi ylipäätään rakentaa kenenkään muun kanssa? Minä olen erittäin hyvilläni siitä, etteivät mitkään tavoitteeni vaadi elämänkumppania. Parisuhteet ovat paljon antoisampia, kun ei ole tuollaista painolastia. Saa vain nauttia toisesta.
Ainakaan mies, joka haluaa lapsia, ei voi koskaan olla tuossa asemassa. Mies ei voi hankkia lasta yksin, joten se tavoite vaatii käytännössä elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne sanoo, mutta puolen vuoden päästä viimeistään on nuorempi kimma kainalossa. "Vapautta".
Onko sillä jotain merkitystä, onko nuorempi vai vanhempi kimma kainalossa vai samanikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Meillä nimittäin kävi aikalailla niin. Biletys ja juopottelu kiinnostaa, ku parikymppisillä.
Vain joitakin parikymppisiä kiinnostaa biletys, ei kaikkia.
Ikävä tilanne ja tyhmä mies jos lapset hylkää.
Moni mies uudessa huumassaan ei muista että vaimosta voi erota mutta ei lapsista.
lapsille todella surullista kun isä vain häviää elämästä kuin pieru saharaan.
Mutta aikuisen naisen elämä ei voi olla yhdestä miehestä kiinni. Itse en ainakaan halua olla ihmisen kanssa joka ei minua halua. Surullista se on kun rakkaus/avioliitto loppuu ja varmasti vituttaa kun kaikki menee uusiksi. Mutta jos olette niin fiksuja että olette saaneet omaisuuutta hommattua niin varmasti keksitte järkevän keinon miten se jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nimittäin kävi aikalailla niin. Biletys ja juopottelu kiinnostaa, ku parikymppisillä.Vain joitakin parikymppisiä kiinnostaa biletys, ei kaikkia.
Ikävä tilanne ja tyhmä mies jos lapset hylkää.
Noin pitkän liiton jälkeen ei ole enää lapsia, vaan aikuisia jälkeläisiä joihin rakennetaan normaali tuttavuussuhde. Täällä taas henkinen insesti rehottaa ja haisee.
Miksi omaa tulevaisuutta pitäisi ylipäätään rakentaa kenenkään muun kanssa? Minä olen erittäin hyvilläni siitä, etteivät mitkään tavoitteeni vaadi elämänkumppania. Parisuhteet ovat paljon antoisampia, kun ei ole tuollaista painolastia. Saa vain nauttia toisesta.