Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysy juhannuksena ennustavalta tietäjältä

Vierailija
22.06.2019 |

Saa kysyä mitä vaan mutta vain tänään.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko miehen, jota ajattelen parhaillani?

Saat vuorollasi, et omaksesi

Vierailija
62/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen huomenna?

Sitä mitä huomenna eniten haluat ja mihin aineellisilla ja henkisillä voimavaroillasi kykenet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotuin aamulla kun saunoin appiukon kanssa. Onko minussa *omon vikaa?

Tietäjien liitto on priden yhteistyökumppani joten minun ei ole lupa tässä kuussa vihjata että olisi mitään "homon vikaa"

Vierailija
64/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tänään? (Eikä sitten siltä vonkaavalta kaljaveikolta)

Vierailija
65/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako exäni vielä yhteyttä? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

Ei ota. Ja ei ole, sillä jos palaisitte yhteen hän ei olisi enää ex

Vierailija
66/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näet mulle ja millaisena näät menneen elämäni? Elämä tuntuu toivottomalta :/ työ on väärä, tuleeko se muuttumaan? Miksi ajattelen erästä henkilöä edelleen? Loppuuko yksinäisyys ks saanko ikinä opiskelupaikkaa? Liikaa kysymyksiä :D

Näen menneessä hyvän joka on sinne jäänyt ja tulevaisuudessa pahan joka ei ole vielä tapahtunut. Työsi on väärä eikä tule muuttumaan. Ajattelet häntä koska hän sanoillaan ja teoillaan jätti paljon vastaamattomia kysymyksiä ja täyttämättömiä toiveita. Yksinäisyys ei tule loppumaan mutta muuttaa muotoaan. Saat opiskelupaikan mutta et sieltä mistä eniten odotat.

Vierailija
67/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tänään? (Eikä sitten siltä vonkaavalta kaljaveikolta)

Halutessasi saat sitä vonkaavaa kaljaveikkoa merkittävästi epämiellyttävämmältä tyypiltä

Vierailija
68/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhyh! Taidankin sitten pysyä kotona tänään. PAITSI jos se epämiellyttävämpi tyyppi on mun ex-rakastaja, joka on aivan sika, mutta johon oon aivan lätkässä yhä. Ja s* oli HUIPPUA.

Vierailija
69/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näet mulle ja millaisena näät menneen elämäni? Elämä tuntuu toivottomalta :/ työ on väärä, tuleeko se muuttumaan? Miksi ajattelen erästä henkilöä edelleen? Loppuuko yksinäisyys ks saanko ikinä opiskelupaikkaa? Liikaa kysymyksiä :D

Näen menneessä hyvän joka on sinne jäänyt ja tulevaisuudessa pahan joka ei ole vielä tapahtunut. Työsi on väärä eikä tule muuttumaan. Ajattelet häntä koska hän sanoillaan ja teoillaan jätti paljon vastaamattomia kysymyksiä ja täyttämättömiä toiveita. Yksinäisyys ei tule loppumaan mutta muuttaa muotoaan. Saat opiskelupaikan mutta et sieltä mistä eniten odotat.

Pahan, millaista pahaa? Ja tullaanko me vielä kohtaamaan tämän henkilön kanssa? Minkä vuoksi menneessö ollut hyvä loppui, koska eikö sanota, että kaikella on tarkoituksensa?

Vierailija
70/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, jos otan itse yhteyttä?

Vierailija
71/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahan, millaista pahaa? Ja tullaanko me vielä kohtaamaan tämän henkilön kanssa? Minkä vuoksi menneessö ollut hyvä loppui, koska eikö sanota, että kaikella on tarkoituksensa?

Vastoinkäymisiä, menetyksiä, läheisten väistämättömiä poismenoja, epämieluisia muutoksia hullussa maailmassa joihin et haluaisi mennä mukaan sekä arkipäivän pikkuharmeja. Tulet kohtaamaan ihmisiltä välinpitämättömyyttä ja kiittämättömyyttä eikä tekemääsi kohtaan koskaan osoiteta sen ansaitsemaa arvostusta. Saatatte kohdata jos aktiivisesti haet yhteyttä. Se herttainen, iloinen ja viaton lapsi joka joskus olit painuu päivä päivältä syvemmälle unholaan. Elämä opettaa, jos ei muuta niin kävelemään hitaasti.

Vierailija
72/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän muistaa miksi erositte. Jos se oli hänen syynsä päätös pätee vieläkin. Jos se oli sinun syysi hän on päässyt yli eikä halua kokea enempä samanlaista.

Vierailija
73/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän muistaa miksi erositte. Jos se oli hänen syynsä päätös pätee vieläkin. Jos se oli sinun syysi hän on päässyt yli eikä halua kokea enempä samanlaista.

Syytä oli meissä molemmissa.

Vierailija
74/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö siihen leikkaukseen joka minulla on ollut mielessä?

Vierailija
75/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastoinkäymisiä, menetyksiä, läheisten väistämättömiä poismenoja, epämieluisia muutoksia hullussa maailmassa joihin et haluaisi mennä mukaan sekä arkipäivän pikkuharmeja. Tulet kohtaamaan ihmisiltä välinpitämättömyyttä ja kiittämättömyyttä eikä tekemääsi kohtaan koskaan osoiteta sen ansaitsemaa arvostusta. Saatatte kohdata jos aktiivisesti haet yhteyttä. Se herttainen, iloinen ja viaton lapsi joka joskus olit painuu päivä päivältä syvemmälle unholaan. Elämä opettaa, jos ei muuta niin kävelemään hitaasti.

Oho, aika karua. Miksi tämä kaikki sitten tapahtuu minulle ja mitä voin tehdä, että asioihin tulisi muutosta? Liiallinen kiltteys? Millaisena näät parisuhteeni?

Vierailija
76/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastunko koskaan?

Vierailija
77/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näkyy lasteni suhteen? Ja mitä rakkaudessa?

Vierailija
78/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän mielenkiintoisen ja hyväpalkkaisen työn?

Vierailija
79/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi saa kanssani lapsen niin onko parempi muuttaa ulkomaille?

Vierailija
80/110 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos numero 38 ei avioidu suomursun kanssa niin olisikohan minulla mahdollisuuksia suomursuun romanttisessa mielessä?

Vaikka en ole katsonut tänä juhannuksena kaivoon?