kysy juhannuksena ennustavalta tietäjältä
Kommentit (110)
Pääsenkö tyttikseni pöksyihin ensiyönä? Olen varannut kondomeja ja liukkaria jo valmiiksi.
Ottaako exäni vielä yhteyttä? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ottaako mies vielä yhteyttä? Päädymmekö yhteen? Jos, niin onko se onnea vai paskaa?
Ei. Päädytte jos sinä otat. Se on paskaa onnea.
Kiihotuin aamulla kun saunoin appiukon kanssa. Onko minussa *omon vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Yöllä paljussa tunsin kun joku tunkeutui vaginaani. Voinko olla raskaana?
Voit. Tee testi, minulta et saa vastausta tähän koska minulla on kaupallinen yhteistyösopimus raskaustestivalmistajan kanssa.
Vaimoni painoi dildon peppuuni paljussa. En saa sitä pois ja sukulaisetkin sitä jo onkineet sieltä. Jääkö dildo peppuuni pysyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Näin kaivossa suomursun viime yönä. Onko hän todella tuleva puolisoni?
Jos himoitset lajirajat ylittävää rakkautta hae apua mielenterveyspalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit. Tee testi, minulta et saa vastausta tähän koska minulla on kaupallinen yhteistyösopimus raskaustestivalmistajan kanssa.
Ei kai sinun ennustuksesi liity työ kuvioihisi?? Aika paska ennustaja!
OA kirjoitti:
Työkuviot kiinnostavat. Voitko kertoa niistä jotain?
Nuorempana tein työkseni kuviosahauksia puusepänverstaalla mutta pelotti niin sormieni puolesta että valitsin tietäjän ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako mies vielä yhteyttä? Päädymmekö yhteen? Jos, niin onko se onnea vai paskaa?
Ei. Päädytte jos sinä otat. Se on paskaa onnea.
Kiitos. Itse asiassa uskon, että tuo on ihan naulan kantaan. :D t. kysyjä. Yritän siis yhä hillitä etten ota yhteyttä.
Voinko tulla raskaaksi jos otan appiukolta suihin ja nielen lastit? Pussailimme tämän jälkeen ja hän nuoli alapäätäni myös sen jälkeen.
Saanko miehen, jota ajattelen parhaillani?
Vierailija kirjoitti:
Koska saan töitä?
Sinulla on jo tekemättömiä töitä, vaikkakaan ei palkkatyösuhdetta. Uusia et saa ennen kuin edelliset on hoidrttu.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö tyttikseni pöksyihin ensiyönä? Olen varannut kondomeja ja liukkaria jo valmiiksi.
Et yöllä vaan illalla, kun hän on vielä saunassa pesemässä hiuksiaan. Mene silloin pukuhuoneeseen ja syöksy hänen pöksyihinsä, ovat siinä penkillä
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni painoi dildon peppuuni paljussa. En saa sitä pois ja sukulaisetkin sitä jo onkineet sieltä. Jääkö dildo peppuuni pysyvästi?
Kysymys on mieletön sillä dildokaan ei ole pysyvä, s. ikuinen. Ja perseesi kuolevainen liha on vielä lyhytikäisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinun ennustuksesi liity työ kuvioihisi?? Aika paska ennustaja!
Kunnioitan sitoumuksiani vapaa-ajallakin
Vierailija kirjoitti:
Voinko tulla raskaaksi jos otan appiukolta suihin ja nielen lastit? Pussailimme tämän jälkeen ja hän nuoli alapäätäni myös sen jälkeen.
Voit jos toimitte nopeadti, mutta riski ei ole kovin suuri
Mitä näet mulle ja millaisena näät menneen elämäni? Elämä tuntuu toivottomalta :/ työ on väärä, tuleeko se muuttumaan? Miksi ajattelen erästä henkilöä edelleen? Loppuuko yksinäisyys ja saanko ikinä opiskelupaikkaa? Liikaa kysymyksiä :D
Koska saan töitä?