Miksi ylläpito häiritsee keskusteluja?
Miksei poista niitä ketjuja, jotka ovat "vaarallisia", sillä tämä pelleily on ihan naurettavaa.
Kommentit (24)
Sanoma kannustaa ihmisiä toistensa kiusaamiseen. Muuten trollit estettäisiin paljon tehokkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap. Siksi ylläpito poistaa ketjuja, että Suomen laki panee myös somesaittien ylläpitäjät - siis ei pelkästään perinteisen median julkaisijat - oikeudelliseen vastuuseen, jos niiden sivustoilla levitetään kunnianloukkauksia tai kiihotusta kansanryhmiä vastaan. Molemmat ovat Rikoslaissa tuomittuja rikoksia.
Moderointi on siten lakiin kirjattu velvollisuus.
Se, MITEN sitä tehdään, riippuu saitista. Monella saitilla on algoritmin toteuttama moderointi eli viesit häviävät automaattisesti, kun niistä tulee tietty määrä ilmoituksia. Ilmoituksen voit sinäkin jättää klikkaamalla sitä lippua jokaisen aloituksen tai kommentin alla.
Ei varmaan Helsinki Medialla ole varaa pitää pyhäisin ihmisiä lukemassa näitä läpi, täällähän julkaistaan satoja viestejä tunnissa.
Ihan pelkkää kakkaa taas.
On minun oikeuteni olla asioista mitä mieltä haluan, esimerkiksi en halua lisää tuurviksia Suomeen, tässä ei ole mitään laitonta ei väärää, se on minun mielipiteeni ja minulla on siihen täysi oikeus yhtälailla kuin vastakkaisillakin mielipiteillä.
-Tämä ei ole minkään lain vastaista, eikä tarvitse poistaa, poistamisen syy onkin aivopesu, jolla yritetään aivopestä suomalaiset itselleen haitallisen aatteen taakse, siinä kuitenkaan onnistumatta.
-Kansalaisten silmät ovat avautuneet näkemään mahaanmuuton todelliset seuraukset ja se ei ole kaunista katsottavaa niin turvallisuudden, tasa-arvon, talouden ja kulttuurin kannalta.
ilmiannettu.
Milläköhän PERUSTEELLA; sillä että oli eri mieltä asioista kannasi.
-Todistit vain minun olevan oikeassa.
PS Kaikkihan tossa on faktaa, koitappa väittää muuta todistaen väitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin juuri yhteen ketjuun ainoastaan sanat "Samaa mieltä" ja tuli bannit. Ei saa siis olla iloinen, kun tyypillä meno hyvin?
Arvaa, kuinka monta Trumpia kehuvia viestejä menee läpi Iltalehden kommenttiosioissa?
Nolla. Surullista, kuinka säälittäviä nuo lehdet ovat.
Kirjoitin juuri yhteen ketjuun ainoastaan sanat "Samaa mieltä" ja tuli bannit. Ei saa siis olla iloinen, kun tyypillä meno hyvin?