Mitä mieltä olette flirttailusta. Onko sopivaa flirttailla ystävän miehelle?
Mielestäni siinä ole mitään väärää? Ystäväni avautui kovaäänisesti eilen asiasta. Luultavasti johtui vain hänen humalatilasta. Mielestäni flirtti piristää päivää. Enhän minä ole mikään uhka ystävälle jos pari on jo kihloissa.
Kommentit (45)
Ei ole sopivaa. En itse pitäisi sinua enää ystävänäni tuollaisen jälkeen.
Entäs mitä mieltä flirtistä työkaverin kanssa, jos molemmat varattuja eikä aikomusta edetä pidemmälle? Itse täällä vähän pomooni ihastunut ja mietin onko soveliasta...
En ole ap
Sen flirttailun idea on juurikin saada jotain huomiota siltä kenelle sitä osoittaa. Miksi täytyy yrittää saada sitä varatusta ja vielä ystävän kumppanilta? Ei paljoa ystävyys taida painaa lopulta ja ei, se ei todellakaan ole soveliasta vaan törkeää ystävää kohtaan. Älä vokottele varattuja, se on halpamaista.
Yksi asia voi johtaa toiseen. Pian olette jo panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs mitä mieltä flirtistä työkaverin kanssa, jos molemmat varattuja eikä aikomusta edetä pidemmälle? Itse täällä vähän pomooni ihastunut ja mietin onko soveliasta...
En ole ap
No eihän se flirtti ole keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole apNo eihän se flirtti ole keneltäkään pois.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Sen flirttailun idea on juurikin saada jotain huomiota siltä kenelle sitä osoittaa. Miksi täytyy yrittää saada sitä varatusta ja vielä ystävän kumppanilta? Ei paljoa ystävyys taida painaa lopulta ja ei, se ei todellakaan ole soveliasta vaan törkeää ystävää kohtaan. Älä vokottele varattuja, se on halpamaista.
Ei kyse ole mistään vokottelusta. Flirtin tarkoitus on vain piristää molempien päivää.
Ei ole sopivaa flirttailla ystävän miehelle, edes Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivaa flirttailla ystävän miehelle, edes Porvoossa.
Ei ihan Porvoossa mutta lähellä kyllä ;)
Käsittämättömiä nämä hupakot, jotka kokevat, että on jotenkin OK flirttailla ystävän miehelle. Häiriintyneitä sanon minä.
En tykkää yhtään flirttailusta, enkä varsinkaan työpaikalla. Minua ei kiinnosta seksuaalinen huomio, enkä halua sellaista jaella muillekaan. Haluan että mua kohdellaan neutraalisti kaverina. Minua flirttailu ei piristä, se on vain kiusallista.
Riippuu mitä flirtti tarkoittaa. Ei ole sopivaa puhella vihjailevia, mittailla katseella näkyvästi toisen vartaloa tai pyrkiä jatkuvasti iholle tekosyiden varjolla. Hymyillä ja katsoa silmiin saa, saa olla ystävällinen. Noissa hymyilytilanteissa kun on niin tulkinnanvaraista, mikä on flirttiä ja mikä ei - käsitys voi olla erilainen niin tekijällä, kohteella kuin sivustaseuraajallakin.
Eipä minua haittaisi saada tuntea terskansa uppoavan sisääni.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mistään vokottelusta. Flirtin tarkoitus on vain piristää molempien päivää.
Miksi sitä sitten harrastetaan vain niiden kanssa, joihin kokee jonkinasteista vetoa? Et sinäkään varmasti kaikenmaailman rumiluksille flirti, jäävät pian roikkumaan (mutta sen hyvännäköisen kohdallahan se ei haittaisi).
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivaa. En itse pitäisi sinua enää ystävänäni tuollaisen jälkeen.
Taidat olla epävarma suhteestasi?
Vierailija kirjoitti:
Eipä minua haittaisi saada tuntea terskansa uppoavan sisääni.
Ap.
Miksi esiinnyt täällä ap:na, kun et sitä ole? Oletko jotekin häiriintynyt?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä flirtti tarkoittaa. Ei ole sopivaa puhella vihjailevia, mittailla katseella näkyvästi toisen vartaloa tai pyrkiä jatkuvasti iholle tekosyiden varjolla. Hymyillä ja katsoa silmiin saa, saa olla ystävällinen. Noissa hymyilytilanteissa kun on niin tulkinnanvaraista, mikä on flirttiä ja mikä ei - käsitys voi olla erilainen niin tekijällä, kohteella kuin sivustaseuraajallakin.
En tarkoita fyysistä koskettelua vaan sellaista pientä sanallista kiusoittelua, hymyilyä ja pidempiä katseita. Sellaista molemminpuolista viatonta leikkiä joka ei johda mihinkään ;)
ap
Aloittaja vaikuttaa sellaiselta ällöttävältä tyypiltä, joka luulee olevansa kaikkien halujen kohde, mutta kaikki vaan säälii sitä.
Flirtistä se "muu" monesti vaan alkaa.