Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko autokauppaan mennä koeajamaan jotain autoa ilman ostoaikeita?

Vierailija
22.06.2019 |

Haluaisin saada ajotuntumaa tiettyyn malliin ettei ihan sikaa säkissä ostaisi. Budjetti ei kuitenkaan riitä uusiin malleihin tai käytettyihinkään autokauppojen vaan pitäisi hankkia vähän vanhempi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit, itse joskus käyn huvikseni koeajamassa erillaisia autoja.

Vierailija
2/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy koeajamassa niitä vanhoja, joita katselet ostomielessä? Paremman ajotuntuman sinä niistä saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä edes kysytä, aioitko ostaa.

Vierailija
4/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ennen oikeaa ostamista täytyy koeajaa mutta noita ei aina ihan lähiseuduilla ole myynnissä. Nytkin lähin olisi 700 km päässä jonka oikeasti voisin ostaakin.

Vierailija
5/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä. Itse en ole viitsinyt edes ostaa autoa, kun voin aina hakea läheisestä autoliikkeestä auton  koeajoon ja hoitaa sillä tarvittavat menot.

Vierailija
6/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, autikauppias änkeää kylkeen kiinni ja iskee käsiraudoilla ranteeseensa kiinni, eikä suostu avaamaan ennenkuin kaupat on tehty.

Vierailija
7/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä voiko noinkin tehdä :o Vaikka Ikeasta hakea jonkun ison tuotteen mitä ei bussilla viitsi raahata? Kuinka kauan koeajolla saa olla?

Vierailija
8/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä voiko noinkin tehdä :o Vaikka Ikeasta hakea jonkun ison tuotteen mitä ei bussilla viitsi raahata? Kuinka kauan koeajolla saa olla?

Teoriassa joo voi, pakujen koeajoissa tämä on yleinen ongelma. Kannattaa sitten todellakin olla kolhimatta sitä autoa tuossa hommassa... Mä olen yleensä saanut auton koeajoon noin tunniksi, mutta joskus jopa viikonlopuksi. Mutta itse olen kyllä ollut ostoaikeissa. Usein myyjät tunnistaa aika hyvin renkaanpotkijat.

Vierailija
9/9 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä härskiä kuin tilata vaatteita verkkokaupasta ja palauttaa yhden illan pitämisen jälkeen.