Mulle tuli, että viestisi lähetys on estetty, koska olen rikkonut palstan sääntöjä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mode kännissä?
Varmaan.
Etkö tiedä, että palstalla on säännöt ja niitä olet rikkonut?
Tää nyt toimii huonosti koko ajan muutenkii.
Vierailija kirjoitti:
Älä kyseenalaista sääntöjä!
Mitä sääntöjä minä poloinen olen uhmannut? Sanonut ruman sanan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mode kännissä?
tai krapulassa?
Hirveän hitaasti lähtee kommentit. Muilla samaa?
Ilmeisesti nettisivutkin voi mennä känniin.
Vierailija kirjoitti:
Hirveän hitaasti lähtee kommentit. Muilla samaa?
Jos kommenttien tuottaminen hidastelee, johtuu se krapulasta. Nyt korkki kiinni!
Mulle tuli kanssa. Tää nyt on muutenkin sekaisin.
Olen huomannut, että aina kun yritän kirjoittaa jotain Räsäseen liittyvää positiivista tekstiä, niin tulee joku sinisellä tekstillä oleva luettelosivu, enkä pääse kirjoittamaan mitään.
Joskus aiemmin vaalien jälkeisenä aikana oli tuo, että olin muka rikkonut sääntöjä, vaikka en ollut vielä kirjoittanut koko päivänä mitään. Ihme touhua.
Säännöt ovat täysin sattumanvaraisia. Ei koskaan voi tietää jos sattuu rikkomaan niitä.
Mulle ei ole tullut viestiä mutta nyt näköjään en pysty peukuttamaan tai kommentoimaan mitään. En ole edes kommentoinut mitään tänään 😂 Että tämmönen palstavalvonta 😂
Minullekin tulee tuo koko ajan myös. Toimiiko palsta siis teillä hetken päästä normaalisti??? Itsellä ei. Pitää tehdä muutama muuvi että toimii taas. Eli itse katkaisen nettiyhteyden ja estän evästeet. Jos ne olivat jo estettyinä, laitan evästeet katkon aikana päälle ja yhteyden muodostuttua estän ne taas.
Onkohan mode kännissä?