Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaiset luonnollisen väriset hiukset teistä kauniit?

Vierailija
21.06.2019 |

Mä nyt yritän kasvattaa omaa väriä, lukuisten vaalennus vuosien jälkeen. Yritän tykätä siitä mutta en ole varma sopiiko minulle luonnollinen hiusväri. Latvat sävytetty oman väriseksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiukset sellaiset grillisipsien väriset, punertavat.

ap

Samis. Odotan, että tulee hiukan harmaata, väri hiukan taittuisi. Nyt on vaaleita raitoja, melkein vaaleat hiukset.

Vierailija
22/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ainakaan omani. Vihaan tätä tylsää tukkaa. Per keleen hiusväriallergia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut tummaveriköstä blondiksi vuosien myötä. Blondi on mun tapauksessa harmaa, "oma" väri vielä alimmaisissa hiuksissa. Onneksi muutos tapahtui hitaasti nytkin välillä hämmentävää olla näin vaalea.

Vaatteiden värit on ollut myös pakko muuttaa.

Lopetin sävyttämisen jo aikoja sitten. Värjännyt en ole koskaan . Alkuperäinen väri sen verran tumma, että muuttaminen muuksi kuin vielä tummemmaksi olisi vaatinut turhan kovia aineita. Nyt en uskalla antaa edes kampaajan värjätä , luoja tietää mikä olisi lopputulos. Eipähän tarvitse huolehtia juurikasvusta tms.

Vierailija
24/26 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu ettei nää sovi mulle. joudun laittamaan meikkiä kun aiemmin vaaleissa hiuksissa olisi voinut olla ilman meikkiä. Mietin mistä johtuu ja tuli mieleen että vaalea kirkastaa kasvot ja häivyttää ihon pikkuvirheitä, pisamia ym ja oma hiusväri korostaa niitä. Nykyinen Oma väri myös korostaa tummia silmänalusia. Jotenkin kellertävään ihooni sopii joko puhtaanvaalea tai hieman kylmään taittava vaalea.

Ap

Vierailija
25/26 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiön punainen on nyt muotia, liity joukkoon punaiseen!

Vierailija
26/26 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset