Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaiset luonnollisen väriset hiukset teistä kauniit?

Vierailija
21.06.2019 |

Mä nyt yritän kasvattaa omaa väriä, lukuisten vaalennus vuosien jälkeen. Yritän tykätä siitä mutta en ole varma sopiiko minulle luonnollinen hiusväri. Latvat sävytetty oman väriseksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kyllä melkeen jokaselle sopii parhaiten se oma luonnollinen hiusväri. Poikkeuksiakin kyllä löytyy esim. mun mielestä Ariana Grandelle sopii jopa paremmin blondit hiukset kuin ne sen ruskeet.

Vierailija
2/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne useimmiten on.

Vierailija
4/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Itse en tykkää.

Vierailija
5/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne luonnolliset värit parempia kuin jotkut shokkivärit.

Vierailija
6/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille sopii enemmän kuin hyvin. Mut olennaisinta lienee se, että koet ja tunnet hiustyylisi ja sen värin itsellesi mieluisaksi. - Ise iedän, etteivät kaikki pidä lainkaan kaljuista mutta en minä sen tähden aio peruukkia hankkia.  

Vierailija
7/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ne kuuluisat maantienharmaat hiukset. Ehkä pienellä vivahteella kultaisia raitoja, mikä olisi todella hienoa, jos niitä olisi vain enemmän. Juurista olen melkeinpä harmaa, ja ikää ei ole vielä neljääkymmentäkään. Värjäisin, jos se ei olisi itse niin hankalaa, kampaajalla niin kallista JA jos se ei aiheuttaisi mitään sivuoireita. Näin on toki helpompaa, kun vain latvoja leikkailee silloin tällöin. 

Mutta verrattuna edellisiin värjäyksiin mitä minulla on ollut (liukuvärivaalennus, ns. kalifornian vaaleat, vaalean ruskeat), niin oma pää tuntuu tosi tylsältä. 

Vierailija
8/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, ei ole kuvaakaan. Tykkään omien hiusteni luonnollisista väreistä, monikossa, koska sävyjä on monta. En aina pidä muiden värjäämättömistä tai värjätyistä hiuksista.

Vierailija
9/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tää tuntuu tälläiseltä läpikuultavan väriseltä. Eli ei oikein minkään väriseltä.

ap

Vierailija
10/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen väri on aina kaunis.

Vierailija
11/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset sellaiset grillisipsien väriset, punertavat.

ap

Vierailija
12/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luonnollinen väri on paras.

Vierailija
13/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tää tuntuu tälläiseltä läpikuultavan väriseltä. Eli ei oikein minkään väriseltä.

ap

Sellainen Klonkku-tukka on pahannäköinen, varsinkin kauempaa katsottuna.

Vierailija
14/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen hius on aina paras. Taitavakin värjäys näyttää aina keinotekoiselta.

Vierailija
15/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=natural+strawberry+blonde&source=lnms&t…:

tälläiset, en vaan ole yhtä kaunis ja siniharmaa vihreät silmät on.

ap

Vierailija
16/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonnollinen väri yleensä sointuu parhaiten ihoon ja silmiin, vaikka saattaa tänä shokkivärien, hattaratukkien ja mustasta valkoiseen ääripäiden aikakaudella näyttää tylsiltä/"maantienharmailta". Useimmilla kuitenkin on kullan, suklaan, pähkinän tai mansikan sävyjä siellä mukana. :)

Vierailija
17/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Jos on kyseessä värjätyt hiukset, niin harvoin näyttävät hyvältä mielestäni. Joku pikimusta suomalaisella naisella on ihan hirveetä. Siihen vielä pikimustat palkkikulmakarvat, niin huhuhuijakkaa. 

Värjäämättömät hiukset toimivat aina. 

Mutta makuasioita toki. Jos joku tuntee itsesnsä kauniiksi siinä pikimustassa tai jossain shokkivärissä niin ihan vapaasti värjätkää!

Vierailija
18/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luonnolliset hiukset ovat ihanat ja sopii itse kullekin täydellisesti. 

Linkin kuvassa on kauniin väriset hiukset. Varmasti sinäkin olet kaunis. 

Vierailija
19/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa on tosi hyvän väriset. Jos haluaa erota massasta, kannattaa jättää värjäämättä. Itsekin jättäisin, mutta nuo ennenaikaiset harmaat...

Vierailija
20/26 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan hiukset ovat oikein kauniin väriset. Ja totta on, että lähellä luonnollista väriä oleva sävy sopii parhaiten. Omat hiukseni ovat ankeat. Likaisen väriset. Maantie lokakuussa. Ei tietoakaan lapsuuden helmenvaaleista kutreista tai edes kylmään vivahtavasta tummanvaaleasta. Yksi kuralätäkkö koko pää.