Kuinka helppoa on löytää nuorempi mies rakastajaksi?
Kommentit (84)
Jagex kirjoitti:
Vaikeaa. Itse olen 42-vuotias mies ja hyvännäköinen 52-vuotias ilmoitti kiinnostuksensa minuun. Tosin olen vakavampi seurustelija. Ynnäsin että vaikka pidin hänestä, 10 vuoden kuluttua hän olisi 62, eli mummo. Samanikäinen kuin minä olisi vielä tuolloin vireä ja villi viisikymppinen.
Tietysti yhdenyön jutut varmasti onnistuisivat jos sellaista harrastaa, minä en.
Et sinä pallomaha ole mikään "vetreä ja viriili" 5-kymppisenä. Miehillä on taipumus rupsahtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vaikeampaa kuin samanikäisen miehen. Tilastollinen fakta. Varsinkin jos nainen on rupsahtanut.
Miehet rupsahtavat. Naiset muuttuvat puumiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mummosarjaa, tulevaisuutesi papparaisissa!
Ei ne papparaisetkaan halua yli 50 v naista. Nekin haluaa nuoren ja timmin naisen eikä riippunutta ja pilalle kuivunutta lihaa.
Mutta ei koskaan saa. Mene pappa museoon.
Hyi! 60+ ukot on pappoja, ei niistä ole alle 85v naisten rakastajiksi! Miehet rupsahtaa nuorena, ja niiltä loppuu hormonit. Naisten on pakko tyytyä nuoriin miehiin.